dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/S 102-268048
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37920413
Soblahovská 65 Array, 91250 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o.
Telefón: +421 911041826
Email: daniela.krcova@trencin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MHSL2021/469
Hlavný kód CPV
50230000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby údržby miestnych komunikácii a chodníkov, konkrétne služby vykonávať bežnú údržbu miestnych komunikácií a chodníkov na území mesta Trenčín, ciest a iných spevnených plôch v správe verejného obstarávateľa (vrátane schodísk a pod.) podľa požiadaviek verejného obstarávateľa na základe objednávok a vykonávať zimnú údržbu miestnych komunikácií a chodníkov na území mesta Trenčín v zmysle Zimného operačného plánu, zostavovaného každoročne verejným obstarávateľom. Bližší opis predmetu zákazky a podmienky poskytnutia služby sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90610000-6

90611000-3

90612000-0

90620000-9

90630000-2

90640000-5

90512000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie mesta Trenčín. Podrobnosti sú uvedené v časti B.1 a B.3 týchto podkladov
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služby údržby miestnych komunikácii a chodníkov, konkrétne služby vykonávať bežnú údržbu miestnych komunikácií a chodníkov na území mesta Trenčín, ciest a iných spevnených plôch v správe verejného obstarávateľa (vrátane schodísk a pod.) podľa požiadaviek verejného obstarávateľa na základe objednávok a vykonávať zimnú údržbu miestnych komunikácií a chodníkov na území mesta Trenčín v zmysle Zimného operačného plánu, zostavovaného každoročne verejným obstarávateľom. Požiadavky verejného obstarávateľa na vykonanie bežnej údržby miestnych komunikácií a chodníkov budú vyšpecifikované v jednotlivých v objednávkach. Objednávku vyhotoví verejný obstarávateľ vždy včas tak, aby ju mohol Poskytovateľ dodržať. Zimný operačný plán k zimnej údržbe miestnych komunikácií a chodníkov bude vždy zostavený na konkrétne zimné obdobie a bude pre obe zmluvné strany záväzný automaticky dňom, kedy bude schválený primátorom mesta Trenčín, s čím obidve zmluvné strany súhlasia. V správe verejného obstarávateľa je približne 150km miestnych komunikácií a približne 180 km chodníkov. V priebehu 6 - 12 mesiacov mesto Trenčín (zriaďovateľ verejného obstarávateľa) a verejný obstarávateľ predpokladá, že do siete miestnych komunikácií pribudnú súčasné cesty III/1870, III/1871, III/1872, III/1873 a III/1879, ktoré by na základe rozhodnutia rezortu dopravy mali byť vyradené z cestnej siete SR. Dĺžka týchto komunikácii je približne 11 km. Tieto cesty budú v rámci zimnej údržby zaradené do 1. poradia dôležitosti. Taktiež je v najbližších 4 rokoch možné predpokladať, že do správy mesta budú odovzdávané ulice a cyklotrasy vo výstavbe - teda cesty, chodníky a samostatné cestičky pre cyklistov, ktorých dĺžka by sa mohla odhadom pohybovať rádovo medzi 5-15 km. Tieto komunikácie budú z najväčšou pravdepodobnosťou zaradené do 2. a 3. poradia dôležitosti. Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo počas trvania Zmluvy, pridať alebo ubrať niektoré miestne komunikácie a/alebo chodníky (ich časti);v objednávke na bežnú údržbu a/alebo upraviť Zimný operačný plán, resp. pribrať alebo ubrať miestne komunikácie a/alebo chodníky (ich časti)v Zimnom operačnom pláne v prípade, ak Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s 3. subjektom, na základe ktorej bude tento tretí subjekt vykonávať správu, resp. údržbu týchto miestnych komunikácií a/alebo chodníkov (ich časti) (územia) v rámci adopcie tohto územia. Zároveň sa Verejný obstarávateľ zaväzuje, že takúto Zmluvu neuzavrie so subjektom, ktorý má v predmete podnikania takúto činnosť za odplatu. Verejný obstarávateľ má zároveň právo pridať alebo ubrať niektoré miestne komunikácie a/alebo chodníky (ich časti) v objednávke na bežnú údržbu a/alebo upraviť Zimný operačný plán, resp. pribrať alebo ubrať miestne komunikácie a/alebo chodníky v Zimnom operačnom pláne v prípade, ak by boli do vlastníctva/správy verejného obstarávateľa pridané/ubraté miestne komunikácie a/alebo chodníky Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo počas trvania Zmluvy niekedy na niektorých miestnych komunikáciách a/alebo chodníkoch (ich časti) a iných verejných priestranstvách vykonať bežnú a/alebo zimnú údržbu vo svojej réžií ak to budú dané okolnosti vyžadovať. Strojné čistenie: Počet prejazdov jednotlivých ulíc pri strojnom čistení určí správca komunikácie a písomne ho oznámi dodávateľovi (postačuje e-mailom). Počet prejazdov je závislý od znečistenia. Pri jarnom čistení (po zimnej údržbe) možno počet prejazdov v jednotlivých čistených pásoch predpokladať v počte 1-3. Počas strojného čistenia v letnom období možno predpokladať 1 prejazd. Pri poslednom čistení pred zimnou údržbou na jeseň, ktorého účelom je aj zber lístia, možno predpokladať počet prejazdov v počte 1-2. Podrobný opis obstarávania je uvedený v SP v časti B.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 102-268048
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY2021/S 102-268048:Bežná a zimná údržba miestnych komunikácii a chodníkov mesta Trenčín:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-10-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 947 409,26
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-09T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA