dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10302/01-2015/-JP
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311394
Email: monika.kovackova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10302/01-2015/-JP
Hlavný kód CPV
79941000-2
Druh zákazky
OPIS
Názov
Služba výberu a evidencie úhrady diaľničných známok za užívanie vymedzených úsekov ciest
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
72222300-0

50324100-3

79342320-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Služba bude poskytovaná na vymedzených úsekoch ciest, ktoré možno užívať po zaplatení úhrady diaľn. známky a na obch. miestach so zákazn. službami, predovšetkým kde je možné uhradiť diaľn. známku.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je služba výberu a evidencie úhrady diaľničných známok za používanie vymedzených úsekov ciest (ďalej len "Služba") v SR, ktorú bude poskytovateľ Služby vykonávať v prospech Verejného obstarávateľa. Podľa v súčasnosti platných právnych predpisov sa povinnosť úhrady diaľničnej známky týka dvojstopových motorových vozidiel alebo jazdných súprav s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony a dvojstopových motorových vozidiel kategórie M1 bez ohľadu na ich celkovú hmotnosť, ktoré využívajú vymedzené úseky ciest označené príslušnými dopravnými značkami. Základné ciele Služby sú: a) zabezpečenie efektívneho výberu úhrady diaľničných známok za používanie vymedzených úsekov ciest, b) zvýšenie komfortu používateľov vymedzených úsekov ciest obsluhy a poskytnutie výhod zákazníkom, c) zabezpečenie včasnej a úplnej úhrady poplatkov za používanie vymedzených úsekov ciest na účet verejného obstarávateľa. Poskytovateľ Služby bude zodpovedný za návrh, vybudovanie, financovanie a prevádzku/údržbu Služby počas trvania zmluvného vzťahu. Počas tohto obdobia bude poskytovateľ Služby vlastníkom všetkých relevantných komponentov potrebných na poskytovanie Služby okrem tých, o ktorých to je uvedené v súťažných podkladoch. Súčasťou poskytovania Služby je okrem iného aj informačná kampaň pred zavedením Služby. Ďalšie podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 67
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 175-318543
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: ZM/2015/0331
Časť č.:
Názov: Zmluva o poskytovaní služby výberu a evidencie úhrady diaľničných známok za užívanie vymedzených úsekov ciest
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2015-09-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2,78
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1/ K bodu V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH) (v čase uzatvorenia zmluvy): Kritérium "najnižšia cena" stanovil verejný obstarávateľ ako výšku odplaty (sadzby) v percentách z realizovaných príjmov Verejného obstarávateľa z výberu úhrad diaľničných známok v Euro bez DPH. Úspešný uchádzač navrhol za dodanie predmetu zákazky najnižšiu odplatu (sadzbu) vo výške 2,78 %. 2/ K bodu VII.1.6) Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH): Uvedená hodnota zákazky vo výške 16 893 913,00 EUR je súčet aktuálne vyplatenej odplaty do roku 2020 (v rokoch 2016 - 2020 bola celkovo vyplatená odplata vo výške 10 108 094,00 EUR) s predpokladom výšky odplaty do konca trvania zmluvy.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-12T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
79941000-2
Dodatočné kódy CPV
72222300-0

50324100-3

79342320-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Služba bude poskytovaná na vymedzených úsekoch ciest, ktoré možno užívať po zaplatení úhrady diaľn. známky a na obch. miestach so zákazn. službami, predovšetkým kde je možné uhradiť diaľn. známku.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je služba výberu a evidencie úhrady diaľničných známok za používanie vymedzených úsekov ciest (ďalej len "Služba") v SR, ktorú bude poskytovateľ Služby vykonávať v prospech Verejného obstarávateľa. Podľa v súčasnosti platných právnych predpisov sa povinnosť úhrady diaľničnej známky týka dvojstopových motorových vozidiel alebo jazdných súprav s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony a dvojstopových motorových vozidiel kategórie M1 bez ohľadu na ich celkovú hmotnosť, ktoré využívajú vymedzené úseky ciest označené príslušnými dopravnými značkami. Základné ciele Služby sú: a) zabezpečenie efektívneho výberu úhrady diaľničných známok za používanie vymedzených úsekov ciest, b) zvýšenie komfortu používateľov vymedzených úsekov ciest obsluhy a poskytnutie výhod zákazníkom, c) zabezpečenie včasnej a úplnej úhrady poplatkov za používanie vymedzených úsekov ciest na účet verejného obstarávateľa. Poskytovateľ Služby bude zodpovedný za návrh, vybudovanie, financovanie a prevádzku/údržbu Služby počas trvania zmluvného vzťahu. Počas tohto obdobia bude poskytovateľ Služby vlastníkom všetkých relevantných komponentov potrebných na poskytovanie Služby okrem tých, o ktorých to je uvedené v súťažných podkladoch. Súčasťou poskytovania Služby je okrem iného aj informačná kampaň pred zavedením Služby. Ďalšie podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2015-09-04T00:00:00Dátum ukončenia: 2023-12-31T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 16 893 913,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1/ Predmetom Dodatku č.1 je zmena percentuálnej odplaty pre Poskytovateľa služby, pôvodná sadzba 2,78% sa mení na 2,83%. 2/ Predmetom Dodatku č.2 je zmena percentuálnej odplaty pre Poskytovateľa služby, pôvodná sadzba 2,83% sa mení na 2,87%. 3/ Predmetom Dodatku č. 3 je upresniť nejednoznačne definované ustanovenia v zmluve týkajúce sa prevádzkových nákladov Poskytovateľa služby. 4/ Predmetom Dodatku č. 4 je zavedenie nového typu platnosti elektronickej diaľničnej známky s 365-dňovou platnosťou, pričom náklady na realizáciu zmeny sú vo výške 476 440,00 EUR.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 16 893 913,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 17 370 353,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA