dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: St-1586/2021/AB2-5
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Lednické Rovne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00317462
Námestie slobody 32, 02061 Lednické Rovne

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Lednické Rovne
Telefón: +421 944913820
Email: starosta@lednickerovne.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.lednickerovne.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433659
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: St-1586/2021/AB2-5
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Jedná sa obnovu historického parku v Lednických Rovniach. Rekonštrukcia sa zameriava na revitalizáciu dendrologickej zložky parku z pohľadu záhradnej architektúry a stavebnú obnovu historických stavieb a prvkov drobnej architektúry. Sprievodnými súčasťami zámeru je revitalizácia siete chodníkov, osadenie mobiliáru solitérne či združené v odpočívadlách. Navrhuje sa elektrifikácia areálu - verejné osvetlenie vybraných trás, iluminácia vybraných architektúr a inštalácia kamerového systému s nočným videním. Elektrifikácia a kamerový systém sa robia iba do úrovne podzemných rozvodov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 486 580,91
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Hospodársky subjekt, uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkakúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, 4,a 5 ZVO. 2. Podľa § 152 ods. 1 ZVO uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie (zápis). Podľa § 152 ods. 4 ZVO zápis je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa ods. 3 uvedeného ustanovenia ZVO. Podľa § 152 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4. Podľa § 114 ods. 1 ZVO uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO (JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. V prípade skupiny dodávateľov sa predkladá samostatný JED za každého člena skupiny dodávateľov. V prípade využitia subdodávateľov JED uchádzača obsahuje informácie o každom takomto navrhovanom subdodávateľovi a zároveň sa predkladá aj JED za každého uvedeného subdodávateľa. Táto povinnosť sa týka aj osôb uvedených v § 33 ods. 2, resp. 34 ods. 3 ZVO. Vzor JED tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov. 5. Uchádzač môže jednotný európsky dokument použitý v konkrétnom verejnom obstarávaní použiť aj opakovane, ak potvrdí, že informácie v pôvodnom jednotnom európskom dokumente sú naďalej aktuálne. 6. Podľa § 39 ods. 6 ZVO, ak uchádzač použije JED verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. 7. Uchádzač sa považuje za spĺňajúceho podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určené podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) ZVO, ak zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. 8. Dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzač predkladá vo forme ich skenu originálu/úradne overenej kópie v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Ďalšie potrebné informácie týkajúce sa preukazovania osobného postavenia uchádzača sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti určené podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Určenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ overuje finančnú spôsobilosť uchádzača plniť predmet zákazky a jeho schopnosť zabezpečiť plnenie zmluvných záväzkov. 2. Podľa § 33 ods. 2 ZVO uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVOí a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ, v súlade s § 33 ods. 3 ZVO, požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Ďalšie potrebné informácie týkajúce sa preukazovania finančného a ekonomického postavenia uchádzača sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za predchádzajúce tri kalendárne roky (2018, 2019 a 2020), až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, ktoré musí byť vystavené v čase od vyhlásenia tohto verejného obstarávania publikovaním tejto výzvy na predkladanie ponúk, do lehoty určenej na predkladanie ponúk vrátane prípadnej predĺženej lehoty na predkladanie ponúk,resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzačom: -nebol v nepovolenom debete, -v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ZVO musia z obsahu JED jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona. Požadované doklady môže uchádzač predbžene nahradiť aj čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a na požiadanie poskytne doklady, ktoré ním nahradil vo verejným obstarávateľom určenej lehote.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa § 34 ods. 1 ZVO podľa: 1. písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol 1) verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2).bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplnením dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené". Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje predchádzajúce skúsenosti uchádzača s realizáciou uskutočnenia plnenia rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zadávanej zákazky (stavebné práce ). 2. písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje technickú spôsobilosť uchádzača vyžadovanú právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k schopnosti uchádzača zabezpečiť odborne spôsobilé ľudské zdroje zodpovedné za plnenie predmetu zákazky. 3. písm. d) v súbehu s § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality preukázaním zavedenia systému manažérstva kvality, zavedenia systému manažérstva bezpečnosti práce a plnenie požiadaviek na kvalitu. Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje existenciu zavedenia manažérskych systémov kvality a jej zvyšovania a zvyšovania výkonnosti uchádzača. 4. písm. h) v súbehu s § 36 ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Verejný obstarávateľ určením tejto podmienky účasti overuje existenciu zavedenia environmentálneho manažérskeho systému, ktorá vytvára podmienky na znižovanie zaťaženia životného prostredia činnosťou uchádzača. 5. písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Verejný obstarávateľ určuje podmienku účasti vo vzťahu k ustanoveniam § 41 ZVO. 6. Podľa § 34 ods. 3 ZVO uchádzač môže na preukázanie techn. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti využiť techn. a odb. kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač ver.obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie techn.spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej techn. a odbo. kapacitami mieni preukázať svoju techn. spôsobilosť alebo odbor. spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie techn. spôsobilosti alebo odb. spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie na plnenie predmetu zákazky preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti určenej podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO inou osobou, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ďalšie potrebné informácie sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.Podľa § 34 ods.1 písm. b) ZVO sa požaduje predložiť zoznam realizovaných staveb. prác rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov v kumulatívnej hodnote minimálne 483 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za rovnaký alebo obdobný charakter predmetu zákazky sa budú považovať výstavba zemných častí rozvodov, montáž a dodávka mobiliáru lavičiek a košov, výstavba drevených roštových chodníkov, výstavba ciest a chodníkov z mechanicky zpevneného kameniva (minerálny betón), cesty zo štrkového trávnika, cesta s povrchom z bielej drevnej štiepky a zemné práce. Predložený zoznam musí byť doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu a/alebo predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu s DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v čase zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Zohľadnené budú referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO za predpokladu, že takéto referencie existujú. 2. Podľa §34 ods. 1 písm. g) ZVO : uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to osvedčenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním Inžinierske stavby, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. 3.Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uchádzač uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a percentuálne vyjadrenie každej subdodávky vo vzťahu k celkovému plneniu predmetu zákazky. 4.Podľa § 34 ods. 1 písm. d) v súbehu s § 35 ZVO sa požaduje predložiť certifikát manažérstva kvality vydaný oprávnenou nezávislou inštitúciou podľa normy : 1. STN EN ISO 9001 v oblasti realizácie stavebných prác pozemné stavby 2. STN ISO 45001:2019-02 (83 3000) Systémy manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. 3.Podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súbehu s § 36 ZVO sa požaduje predložiť certifikát preukazujúci zavedenie a uplatňovanie manažérskych systémov podľa normy STN EN ISO 14001:2015 pre oblasť environmentálneho riadenia stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality, resp. na uplatňovanie environmentálnych manažérskych systémov podľa požiadaviek na vystavenie certifikátu podľa príslušnej normy. Požadované doklady môže uchádzač predbežne nahradiť JED alebo čestným vyhlásením v súlade s § 114 ods. 1 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne na požiadanie doklady, ktoré ním nahradil. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 39 ZVO musia z predloženého JED jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 34 ods. 3 ZVO. Ďalšie potrebné informácie týkajúce sa preukazovania technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu podľa ods. 1. s dohodnutou podmienkou nadobudnutia jej účinnosti podľa § 47a ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. v deň po dni doručenia pozitívneho výsledku administratívnej kontroly súladu postupu zadávania zákazky so zákonom o verejnom obstarávaní, uskutočnenej poskytovateľom nenávratného finančného príspevku verejnému obstarávateľovi. 2. Začiatok vykonania zákazky je v deň odovzdania miesta plnenia zákazky úspešnému uchádzačovi. V prípade, že úspešný uchádzač odmietne bezdôvodne prevziať miesto plnenia zmluvy, môže verejný obstarávateľ od zmluvy jednostranne odstúpiť. 3. Zákazka musí byť vykonaná podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v zadávacej dokumentácii.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia bude uskutočnená podľa § 54 zákona prostredníctvom elektronického aukčného systému certifikovaného podľa § 151 zákona. Informácie o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch v oddiele C ELEKTRONICKÁ AUKCIA. Z uvedeného dôvodu je otváranie ponúk neverejné.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-05T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-05T10:00:00
Miesto: Zasadacia miestnosť verejného obstarávateľa. Z dôvodu použitia elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, účasť uchádzačov sa neumožňuje.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije na vyhodnotenie ponúk elektronickú aukciu, podľa § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a zápisnica z otvárania ponúk sa nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Verejný obstarávateľ určuje v tomto postupe zadávania zákazky povinnosť zabezpečiť viazanosť ponuky uchádzača zábezpekou podľa § 112 ods. 13 v súbehu s § 46 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 14.491,00 EUR (slovom: štrnásťtisícštyristodeväťdesiatjedna eur). Podmienky zloženia, uvoľnenia alebo vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 15. oddiel A1.. 2. Súťažné podklady a všetky informácie potrebné na vypracovanie ponúk sú dostupné aj v profile verejného obstarávateľa. 3. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky (IS), na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk (portál). Súťažné podklady (SP) a súvisiace dokumenty sú, po registrácii záujemcu, bez obmedzení dostupné na portáli. Prístup k súťažným podkladom: a) zadať do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) kliknúť na názov tejto zákazky, c) kliknúť na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlásiť sa do IS nasledovne: d1) v prípade existencie konta v IS, prihlásiť sa svojimi prihlasovacími údajmi (pri strate prihlasovacích údajov zvoliť možnosť ich doručenia elektronicky na svoju elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) v prípade existencie konta v IS, kliknúť na Registrácia a postupovať podľa pokynov uvedených pre registráciu v IS. Žiadosť o vysvetlenie podľa § 113 ods. 7 ZVO je potrebné doručiť vždy prostredníctvom IS, iný spôsob doručenia sa neakceptuje, a to v rámci celej komunikácie, pokiaľ vo výzve alebo v SP nie je uvedené inak. Podrobnosti o určenom spôsobe komunikácie sú uvedené v SP, najmä v bode 10 ich oddielu A.1. Komunikačným jazykom je slovenský jazyk. 4. Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miesta plnenia. Bližšie informácie o obhliadke sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 12 oddiel A.1. 5.Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými predpismi SR a právnymi aktmi EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Výzva vrátane jej redakčných opráv a vysvetlení informácií v nej uvedených a súťažné podklady vrátane ich všetkých príloh, vysvetlení a doplnení predstavujú zadávaciu dokumentáciu v tomto verejnom obstarávaní, ktorá obsahuje nevyhnutné informácie potrebné pre prípravu regulárnej a prijateľnej ponuky pre verejného obstarávateľa.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-14T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA