dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: A/2021/DE00/26
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Telefón: +421 259494824
Email: viktor.kovacs@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.telecom.gov.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434612
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: A/2021/DE00/26
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexných odborných služieb systémovej a aplikačnej podpory prevádzky a služieb rozvoja Národného systému dopravných informácií (NSDI). Účelom zákazky je zabezpečiť prevádzku a rozvoj NSDI na obdobie 36 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 635 586,80
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72212422-3

72250000-2

72319000-4

72100000-6

70220000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo dopravy a výstavby SR, Námestie slobody 6, 810 05 Bratislava DC Trnavská cesta 25, 831 04 Bratislava DC Kováčska 3, 832 06 Bratislava *Pokračovanie v bode II.2.4)
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexných odborných služieb systémovej a aplikačnej podpory prevádzky a služieb rozvoja Národného systému dopravných informácií (NSDI). Účelom zákazky je zabezpečiť prevádzku a rozvoj NSDI na obdobie 36 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy. *pokračovanie k bodu II.2.3) NDIC (v súčasnosti na pôde Žilinskej univerzity, adresa: Univerzitná 8215/1, Žilina) ak to technické podmienky umožňujú a ak sa Zmluvné strany na tom dohodnú v písomnej objednávke, Poskytovateľ môže poskytovať Služby aj prostredníctvom vzdialeného prístupu Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"): Verejný obstarávateľ sa pred samotným vyhlásením verejnej súťaže zaoberal aj spôsobom obstarania z pohľadu zákonnej možnosti, nie povinnosti, podľa § 28 ods. 1 ZVO delenia predmetu zákazky na časti, resp. viaceré verejné obstarávania. Pri zvažovaní ne/rozdelenia zákazky na časti verejný obstarávateľ dostatočne zvážil všetky okolnosti, najmä predmet zákazky (jeho zameranie, objem, možnosti relevantného trhu), požiadavky na technickú časť infraštruktúry a ich vzájomnú interoperabilitu a kompatibilitu (schopnosť poskytovaných služieb vzájomne spolupracovať medzi sebou i existujúcim vybavením a dosiahnuť vzájomnú súčinnosť), vhodnosť rozdelenia zákazky z ekonomického hľadiska (zvýšené náklady na koordináciu komunikácie medzi viacerými poskytovateľmi v rámci zabezpečenia plnenia, zvýšené nároky na počet potrebných zamestnancov a pod). Tieto skutočnosti verejný obstarávateľ detailne analyzoval a dospel k záveru, že rozdelenie predmetu zákazky na viaceré časti predmetu zákazky môže verejnému obstarávateľovi a prijímateľom spôsobovať ťažkosti v podobe: -zvýšených nákladov na zabezpečenie koordinácie viacerých poskytovateľov, logistiku a pod.; -dôvodov technického charakteru, ktoré neumožňujú rozdelenie zákazky na časti. Pri rozdelení zákazky na časti by sa stala samotná realizácia zákazky nadmerne technicky náročnou, čo by sa prejavilo v zvýšenej celkovej cene systémovej a aplikačnej podpory a služieb rozvoja NSDI a potreba koordinácie jednotlivých poskytovateľov jednotlivých častí zákazky by predstavovala vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia. Programové moduly/domény, aplikácie a ich funkcionality sa navzájom ovplyvňujú, využívajú spoločné úložiska údajov, správu používateľov, definovanie oprávnení a pod. Pri takto vnútorne integrovaných moduloch systému (jeden rozširuje druhý) objednávateľ nevie garantovať dostupnosť funkcionalít informačného systému ako celku (funkčnosť, softvér a aplikácie, technické zariadenia a sieťová infraštruktúra), ak by sa o jednotlivé funkčné moduly informačného systému starali rôzni poskytovatelia. Z týchto dôvodov by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne až objektívne nerealizovateľné. Vzhľadom na vyššie uvedené je nerozdelenie predmetu zákazky na časti opodstatnené, odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania, ani obmedzujúce hospodársku súťaž. Navyše je možné, aby ponuku predložila aj skupina dodávateľov tvorená viacerými hospodárskymi subjektmi. Verejný obstarávateľ je presvedčený, že aktuálne na trhu pôsobí dostatok hospodárskych subjektov, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok a na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
7 635 586,80:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
37:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zákazka sa realizuje podľa § 66 ods. 7 ZVO (reverzná súťaž), nakoľko vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO. Upresnenie bodu II.2.7 ZMLUVA O POSKYTOVANÍ SLUŽIEB bude s úspešným uchádzačom uzavretá na dobu určitú, ktorá plynie od nadobudnutia účinnosti Zmluvy počas prechodného obdobia podľa čl. 23 zmluvy a nasledujúcich tridsaťšesť (36) mesiacov. Doplňujúce informácie k zadávaniu zákazky: 1.VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len "EK"), ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania EVO verzia 18.0 (ďalej len "EVO"). Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom EVO. VO poskytuje Súťažné podklady (SP) - v profile VO k danej zákazke. 2.EK môže prebiehať aj podľa zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) do elektronickej schránky uchádzača (ďalej len "U"). 3.VO upozorňuje záujemcov/ U, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO. 4.U predloží vo svojej ponuke všetky doklady a dokumenty ako skeny originálov alebo ich úradne osvedčených kópií vo formáte .pdf. cez EVO, pokiaľ nie je určené inak. 5.V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude úspešný uchádzač vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, vytvorených zaručenou/ elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky. 6.U pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO (JED). Ak U preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, v časti IV JED VO umožňuje vyplniť iba globálny údaj. 7.V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u U, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 8.VO vylúči z verejného obstarávania záujemcu/ U, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/ U uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 6 písm. g) ZVO). 9.Predmetné verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácii ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty. 10.Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia v bode VI.5. 11.Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ) uvedená v tomto oznámení je maximálna. VO si vyhradzuje právo zmluvu nepodpísať, ak ponuka úspešného U bude vyššia ako PHZ.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len "ZHS") je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi (ďalej len "VO") a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. VO pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak U nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. U preukáže osobné postavenie podľa § 32 ZVO za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 ZVO a podľa § 34 ods. 3 ZVO. U predloží vo svojej ponuke doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO ako skeny vo formáte .pdf. cez EVO. Úspešný uchádzač bude vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, tzn. elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení., pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky. VO podľa § 32 ods. 3 ZVO overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO cez informačné systémy verejnej správy podľa osobitného predpisu - portál oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), a e) ZVO. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Ostatné doklady U predloží v ponuke. Ak hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa ZVO v znení účinnom do 1.12.2019 nebude v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) ZVO v konkrétnom procese verejného obstarávania začatom po uvedenom termíne mať vykonanú predmetnú aktualizáciu v ZHS, VO v pozícii orgánu verejnej moci vykoná takéto overenie sám prostredníctvom portálu oversi.gov.sk
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1) § 33 ods. 1 písm. a): Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky 2) § 33 ods. 1 písm. d): Prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD1) VO požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, v ktorej má uchádzač vedený účet, ktoré musí obsahovať: -informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, -informáciu o tom, že U nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ekvivalentným dokladu/dokladom U zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom U, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/bankách ako tej/tých, od ktorej / ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia, resp. ich ekvivalentné doklady. ADD2) VO požaduje od U predloženie prehľadu o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, v ktorom U preukáže celkový obrat dosiahnutý za posledné tri hospodárske roky, resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v min. výške 5.000.000 eur v súhrne za všetky požadované hospodárske roky. Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate U podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch. V prípade, ak sa účtovné závierky U nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie dokladu, v ktorom bude uvedený odkaz na takto zverejnené účtovné závierky U. V prípade, že doklady predkladá U so sídlom mimo územia Slovenskej republiky (ďalej len SR), musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Ak U so sídlom mimo SR z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedený celkový obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, dosiahnutý za posledné tri hospodárske roky, resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Na vyčíslenie uvedeného obratu sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. V prípade, že U využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je U povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže U písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1) § 34 ods. 1 písm. a): Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. 2) § 34 ods. 1 písm. g): Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. 3) § 34 ods. 1 písm. d) vo väzbe na § 35: Vo väzbe na § 35 Ak verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality U alebo záujemcom, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, môže odkázať na systémy manažérstva kvality, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. VO uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak U alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené U alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD1) U predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledné 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania v min. súhrnnej výške 3.000.000 eur. Za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje poskytovanie systémovej a aplikačnej podpory prevádzky informačného systému (IS) a/alebo služieb rozvoja IS pozostávajúcich z nasledujúcich činností analýza, návrh riešenia, návrh architektúry, vývoj a testovanie, nasadenie zmenových požiadaviek IS do rutinnej prevádzky (Podpora prevádzky a rozvoj IS). U v zozname poskytnutých služieb uvedie: 1.Min 1 zmluvu na Podporu prevádzky a rozvoj IS, ktorej predmetom bola min. dvojročná prevádzka IS (ako napr. prevádzka aplikácie, riešenie zálohovania, správa užívateľov aplikácie, systémov a databáz, správa bázy dát databázy s riešením incidentov na báze ITIL procedúr, realizácia zmenových konaní nad systémom), ktorý integruje informácie z rôznych dátových zdrojov, min v objeme 1.000.000 eur. 2.Min 1 zmluvu na Podporu prevádzky a rozvoj IS, ktorej predmetom bola min. dvojročná prevádzka IS (ako napr. prevádzka aplikácie, riešenie zálohovania, správa užívateľov aplikácie, systémov a databáz, správa bázy dát databázy s riešením incidentov na báze ITIL procedúr, realizácia zmenových konaní nad systémom), ktorý spracováva/poskytuje informácie v štandarde DATEX II. alebo inom medzinárodnom strojovo čitateľnom formáte kompatibilnom s formátom DATEX II, min v objeme 500.000 eur. U môže vyššie uvedené zmluvy/požiadavky preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv. VO odporúča, aby zoznam obsahoval min: názov a sídlo odberateľa, kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail dobrovoľný údaj), názov zmluvy, predmet poskytnutej služby (opis predmetu poskytnutej služby), doba poskytnutia od do (mesiac/ rok), finančný podiel na poskytnutí služieb, cena poskytnutej služby v eur celkom za požadované obdobie. V prípade, ak U predkladá/uvádza zmluvu, kt. realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytovanie služby (zmluvy) začalo pred 3 rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia ver. obstarávania (rozhodné obdobie), U v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval U ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD2) Verejný obstarávateľ požaduje, aby U predložil Zoznam kľúčových expertov (E) zodpovedných za poskytnutie služby s údajmi o odbornej praxi a odbornej kvalifikácií. U je povinný preukázať splnenie požiadaviek na E č. 1 až 10 min. 6 osobami. Požiadavky na odbornú prax (prax) a odbornú kvalifikáciu za jednotlivých E, U preukáže predložením: -profesijných životopisov (CV) alebo ekvivalentných dokladov (ekv.). CV U preukáže prax a praktické skúsenosti (skúsenosti) E, v CV al. ekv. dokladoch E uvedie zoznam realizovaných projektov/zmlúv za E, -platných certifikátov (ďalej ako "C"), osvedčení alebo ekvivalentných dokladov (ekv.) zodpovedajúcej úrovne, vydaných medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. VO požaduje, aby predložený CV príslušného E obsahoval nasledovné údaje: meno a priezvisko E, história zamestnania/praxe E vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie praxe rok a mesiac od-do, pozícia, ktorú E zastával), skúsenosti E (názov zmluvy/predmetu plnenia, odberateľ/zamestnávateľ, kontaktná osoba odberateľa/zamestnávateľa /tel, email (dobrovoľný údaj)/, popis zmluvy/predmetu plnenia, pozícia na projekte/predmete plnenia, obdobie rok a mesiac od-do), dátum a podpis E U vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných min požiadaviek na E č. 1 až 10: E č.1 Projektový manažér min 3-ročná prax v oblasti projektového riadenia min 3 skúsenosti s realizáciou projektov/zmlúv v pozícii projektového manažéra v oblasti IT, s aplikovaním metodiky riadenia IPMA alebo PRINCE2 alebo ekvivalentnej, pričom min 1 z týchto projektov bol zameraný na poskytovanie elektronických služieb C v oblasti projektového riadenia napr. PRINCE2 min na úrovni Practitioner E č.2 E pre riadenie IT procesov min 3-ročná prax v oblasti riadenia IT procesov min 3 skúsenosti v pozícii experta pre riadenie IT procesov C v oblasti riadenia a správy služieb informačných a komunikačných technológií ITIL4 (Information Technology Infrastructure Library) in IT Service Management na úrovni ITIL4 specialist (Create, deliver and support) E č.3 IT architekt min 3-ročná prax v pozícii IT architekta v oblasti návrhu architektúry IS a jeho realizácie min 3 skúsenosti s vypracovaním návrhov riešení v oblasti architektúry IT riešení C s min úrovňou TOGAF Certified E č.4 SW analytik min 5-ročné skúsenosti v oblasti procesnej analýzy informačných systémov min 2 skúsenosti s návrhom systémov vrátane aplikačných procesov a systémových funkcií C s min úrovňou OMG Certified UML Professional 2 (OCUP 2) (napr. IBM Certified Solution Designer Object Oriented Analysis and Design) E č.5 pre oblasť databázových systémov min 5-ročné skúsenosti v oblasti databázových systémov min 3 skúsenosti v oblasti práce so systémom správy databáz, pričom: -aspoň 1 skúsenosť, ktorá sa týkala databázy IS komplexného riešenia (komplexným riešením sa myslí taká databáza, ktorá využíva viac ako 100 tabuliek) -aspoň 2 skúsenosti, ktoré sa týkali IS postaveného na technologickej platforme IBM DB2 C preukazujúci znalosti pokročilej administrácie správy databáz (IBM DB2), vydaný spoločnosťou vydávajúcou DB systém alebo osobou, ktorá je oprávnená tento C vydávať. Vzhľadom k tomu, že IS NSDI pracuje na databázovej platforme IBM DB2, verejný obstarávateľ neumožňuje preukázanie splnenia tejto podmienky účasti (skúsenosti, Certifikát) prostredníctvom ekvivalentu. E č.6 pre oblasť sieťovej infraštruktúry a bezpečnostných prvkov ochrany siete min 3-ročné skúsenosti v oblasti implementácie a podpory nástrojov sieťovej infraštruktúry a v oblasti konfigurácie a spravovania firewallov (Checkpoint, F5) C CCIE Routing and switching *pokračovanie v bode VI.3) oznámenia
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti predloží: -dôkaz o zápise v registri partnerov verejného sektora (RPVS), dôkaz o zápise v RPVS pre každého subdodávateľa uchádzača (predloží na požiadanie) -platnú poistnú zmluvu, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú konaním Poskytovateľa v súvislosti s plnením podľa tejto Zmluvy na poistnú sumu vo výške 200 000 eur Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 100 000 eur. *pokračovanie v bode VI.3) oznámenia
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-12T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-11-11T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
*Pokračovanie k bodu III.1.3 oznámenia: E č.7 pre oblasť bezpečnosti min 3-ročné skúsenosti v oblasti návrhu a implementácie bezpečnosti aplikačnej infraštruktúry informačných systémov; min 2 skúsenosti v oblasti bezpečnosti informačných systémov v pozícii bezpečnostného experta so zameraním na komplexnú bezpečnosť vyvíjaných aplikácií pre elektronické služby C CISSP (Certified in Information Systems Security Professional) alebo iný obdobný ekv. (alternatívne CISM) E č.8 pre GIS min 3-ročné skúsenosti v oblasti GIS zahŕňajúca odborné skúsenosti v oblasti návrhu a implementácie geodatabázových systémov min 2 skúsenosti na pozícii GIS špecialista v oblasti návrhu údajových modelov a technológií na zobrazovanie geopriestorových údajov E č.9 pre oblasť biznis analýzy min 3-ročné skúsenosti v oblasti business analýzy a tvorby modelov agendových procesov pri projektoch vývoja SW (rozumie sa najmä riadenie požiadaviek počas celého cyklu vývoja SW, (tzn. od vytvorenia štruktúrovaného zoznamu požiadaviek spolu so zadávateľom, vyjasnenia ich špecifikácií, vzájomných súvislostí a prioritizácie požiadaviek, tvorba komplexného procesného modelu) min 1 skúsenosť s projektom, ktorý zavádzal elektronizáciu procesu a zabezpečoval spracovanie a poskytovanie údajov C v oblasti biznis proces manažmentu napr. OCEB 2 E č.10 pre oblasť dopravných analýz min 3-ročné praktické skúsenosti v oblasti dopravy dosiahnuté vysokoškolské vzdelanie minimálne druhého stupňa praktické skúsenosti z tvorby analýz z oblasti dopravných podmienok a ich zhodnocovanie v sledovanom období. Skúsenosti s prácou s dátami so schopnosťou tvorby analytických reportov ADD3) VO požaduje, aby U predložil platné certifikáty, osvedčenia alebo ekv. doklady vydané medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou, a to: a)certifikát ISO 9001 v oblasti IT b)certifikát ISO 27001 v oblasti systému riadenia bezpečnosti informácií c)certifikát ISO 20000 v oblasti poskytovania IT služieb v súlade s metodikou ITIL *Pokračovanie k bodu III.2.2 oznámenia: Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A. Pokyny pre záujemcov o účasť vo verejnom obstarávaní na vypracovanie ponuky. Záručná listina alebo poistná záruka, ktorá je vydaná bankou alebo poisťovňou ako originál v elektronickej podobe, sa predkladá ako súčasť ponuky elektronicky. Záručná listina alebo poistná záruka, ktorá nie je vydaná bankou alebo poisťovňou ako originál v elektronickej podobe, sa predkladá verejnému obstarávateľovi ako listinný originál, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, osobne alebo ich kombináciou do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA