dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
k CRD - 1873/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151491
Námestie Alexandra Dubčeka 1, 81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Telefón: +421 259722368
Email: martin.durech@nrsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
k CRD - 1873/2021:
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uskutočňuje toho času prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní na plánovaný predmet budúcej zákazky: Digitálny konferenčný systém. Verejný obstarávateľ požaduje vybudovať a dodať Digitálny konferenčný systém vrátane jeho nevyhnutných hardvérových súčastí. Digitálny konferenčný systém je základným nástrojom na riadenie schôdze NR SR. Medzi jeho najvýznamnejšie úlohy patrí: -zaznamenávanie požiadaviek účastníkov o vystúpenie s ľubovoľným typom vystúpenia, -zobrazovanie všetkých prihlásených v poradí ako sa prihlásili so zohľadnením priorít zo zákona č. 350/1996 Z. z. o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov (ďalej iba rokovací poriadok) na zobrazovacích tabuliach, -možnosť jednoduchého prideľovanie mikrofónov v poradí ako majú poslanci vystupovať, alebo podľa pokynov predsedajúceho (bez ohľadu na poradie), -pomocou aktivovania mikrofónu nepriamo riadiť polohovanie kamier, -spúšťanie hlasovania, -vyhodnocovanie hlasovania, -zobrazovanie výsledkov hlasovania na zobrazovacích tabuliach, -posielať titulkovaciemu zariadeniu identifikáciu poslanca, ktorý práve vystupuje (podľa vsunutej identifikačnej karty poslanca), -posielať titulkovaciemu zariadeniu identifikáciu práve prerokovávaného bodu programu. Účelom prípravných trhových konzultácií je príprava a informovanie oprávnených, potencionálnych, hospodárskych subjektov o plánovanom postupe verejného obstarávania na identifikovaný predmet budúcej zákazky a overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek/podmienok na plnenie predmetu zákazky u oprávnených, hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ týmto oslovuje oprávnené, potencionálne, hospodárske subjekty, ktoré sa zaoberajú predmetom zákazky, s cieľom stanoviť objektívne a nediskriminačné parametre a požiadavky na predmet budúcej zákazky a taktiež stanoviť (vymedziť) ďalšie relevantné skutočnosti plánovaného verejného obstarávania tak, aby boli dodržané princípy/zásady verejného obstarávania a aby sa plánovaného verejného obstarávania zúčastnil čo najväčší počet oprávnených, potencionálnych, hospodárskych subjektov pôsobiacich na relevantnom trhu. Získanie spätnej väzby zo strany oprávnených, potencionálnych, hospodárskych subjektov a v prípade relevantnosti jej zapracovanie s cieľom jednoznačného, úplného a nestranného zadefinovania opisu predmetu budúcej zákazky predstavuje jeden z najdôležitejších očakávaných atribútov. Účelom prípravných trhových konzultácií je aj overenie správnosti určenia, resp. určenie, predpokladanej hodnoty zákazky (úsilie získať indikatívnu cenovú ponuku), ako aj validácia navrhovaného a sprístupneného spôsobu riešenia.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
32300000-6

30200000-1

72200000-7

72230000-6

72250000-2

72260000-5

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky Námestie Alexandra Dubčeka 1 812 80 Bratislava Slovenská republika
Opis obstarávania
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky ako verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uskutočňuje toho času prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní na plánovaný predmet budúcej zákazky: Digitálny konferenčný systém. Verejný obstarávateľ požaduje vybudovať a dodať Digitálny konferenčný systém vrátane jeho nevyhnutných hardvérových súčastí. Digitálny konferenčný systém je základným nástrojom na riadenie schôdze NR SR. Medzi jeho najvýznamnejšie úlohy patrí: -zaznamenávanie požiadaviek účastníkov o vystúpenie s ľubovoľným typom vystúpenia, -zobrazovanie všetkých prihlásených v poradí ako sa prihlásili so zohľadnením priorít zo zákona č. 350/1996 Z. z. o rokovacom poriadku Národnej rady Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov (ďalej iba rokovací poriadok) na zobrazovacích tabuliach, -možnosť jednoduchého prideľovanie mikrofónov v poradí ako majú poslanci vystupovať, alebo podľa pokynov predsedajúceho (bez ohľadu na poradie), -pomocou aktivovania mikrofónu nepriamo riadiť polohovanie kamier, -spúšťanie hlasovania, -vyhodnocovanie hlasovania, -zobrazovanie výsledkov hlasovania na zobrazovacích tabuliach, -posielať titulkovaciemu zariadeniu identifikáciu poslanca, ktorý práve vystupuje (podľa vsunutej identifikačnej karty poslanca), -posielať titulkovaciemu zariadeniu identifikáciu práve prerokovávaného bodu programu. Účelom prípravných trhových konzultácií je príprava a informovanie oprávnených, potencionálnych, hospodárskych subjektov o plánovanom postupe verejného obstarávania na identifikovaný predmet budúcej zákazky a overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek/podmienok na plnenie predmetu zákazky u oprávnených, hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ týmto oslovuje oprávnené, potencionálne, hospodárske subjekty, ktoré sa zaoberajú predmetom zákazky, s cieľom stanoviť objektívne a nediskriminačné parametre a požiadavky na predmet budúcej zákazky a taktiež stanoviť (vymedziť) ďalšie relevantné skutočnosti plánovaného verejného obstarávania tak, aby boli dodržané princípy/zásady verejného obstarávania a aby sa plánovaného verejného obstarávania zúčastnil čo najväčší počet oprávnených, potencionálnych, hospodárskych subjektov pôsobiacich na relevantnom trhu. Získanie spätnej väzby zo strany oprávnených, potencionálnych, hospodárskych subjektov a v prípade relevantnosti jej zapracovanie s cieľom jednoznačného, úplného a nestranného zadefinovania opisu predmetu budúcej zákazky predstavuje jeden z najdôležitejších očakávaných atribútov. Účelom prípravných trhových konzultácií je aj overenie správnosti určenia, resp. určenie, predpokladanej hodnoty zákazky (úsilie získať indikatívnu cenovú ponuku), ako aj validácia navrhovaného a sprístupneného spôsobu riešenia.
Doplňujúce informácie
Predmet plánovanej, budúcej zákazky a všetky dôležité, súvisiace informácie sú sumarizované v rámci projektových dokumentov, ktoré tvoria Prílohu č. 1 Oznámenia o začatí PTK zo dňa 11.10.2021. Príslušné oznámenie o začatí PTK je zverejnené v profile verejného obstarávateľa a na webovom sídle verejného obstarávateľa.

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2022-02-01T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Skratka PTK v celom texte predbežného oznámenia znamená prípravné trhové konzultácie. Skratka HS v celom texte predbežného oznámenia znamená hospodársky subjekt. 5.Oprávnenosť HS zúčastniť sa PTK, komunikácia a ďalšie, súvisiace informácie: Do PTK sa môže zapojiť ktorýkoľvek oprávnený HS pôsobiaci na relevantnom trhu, resp. nezávislý expert v danej oblasti predmetu obstarávania. Verejný obstarávateľ sa s ohľadom na vedomosti a skúsenosti relevantných HS, ktoré majú záujem zúčastniť sa PTK, rozhodol aplikovať nasledovné podmienky a požadovať splnenie nasledovných požiadaviek: 5.1.Rozhodnutie HS zúčastniť sa PTK musí byť slobodné a vážne. Účasť je dobrovoľná.; 5.2. HS zúčastňujúci sa PTK je povinný predložiť identifikačné údaje (identifikáciu) a stručné informácie (tzv. písomná prezentácia), z ktorých bude možné zistiť a vyhodnotiť, aké skúsenosti a znalosť má HS v danej oblasti obstarávania.; 5.3. HS si musí byť vedomý zákonnej úpravy PTK, a to najmä dôsledkov vyplývajúcich z účasti HS na PTK so zreteľom na § 25 a § 40 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Účasťou HS v rámci PTK má verejný obstarávateľ zato, že dôsledky v zmysle vyššie uvedeného sú každému HS dostatočne jasné a zrozumiteľné, pričom každá fyzická osoba podieľajúca sa na účasti HS v rámci PTK bola o týchto skutočnostiach náležite poučená. Účasť HS v rámci PTK nepredstavuje nemožnosť (obmedzenie) zúčastniť sa budúceho, oficiálneho verejného obstarávania a tým oprávnenie predložiť súťažnú ponuku v budúcnosti nie je dotknuté.; 5.4. Verejný obstarávateľ stanovil v priebehu PTK písomnú formu komunikácie, ktorá bude prebiehať elektronicky (e-mailom) prostredníctvom e-mailovej adresy kontaktnej osoby verejného obstarávateľa: martin.durech@nrsr.sk.; 5.5. Verejný obstarávateľ s cieľom osloviť čo najviac relevantných, oprávnených HS zverejní všetky dokumenty a informácie o PTK v súvislosti s plánovaných postupom verejného obstarávania na vyššie identifikovaný predmet budúcej zákazky v profile verejného obstarávateľa, ktorý je zriadený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434703 a na webovom sídle verejného obstarávateľa - https://www.nrsr.sk. 6.Priebeh PTK: 6.1.Celá písomná komunikácia v priebehu PTK bude prebiehať elektronicky (e-mailom) prostredníctvom e-mailovej adresy kontaktnej osoby verejného obstarávateľa: martin.durech@nrsr.sk. Počas celého trvania PTK môžu HS zasielať svoje otázky, návrhy alebo pripomienky. Verejný obstarávateľ na svojom profile, ktorý je zriadený na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, zverejní všetky potrebné informácie, ktoré budú počas celého trvania PTK všetkým HS priamo, bez obmedzení prístupné. Verejný obstarávateľ taktiež zverejní Prílohu č. 1 - Projektové dokumenty a Prílohu č. 2 - Okruh otázok a PHZ, ktorá má naplniť cieľ a účel týchto PTK a to najmä zistiť, či trh dokáže zabezpečiť verejným obstarávateľom požadované riešenie, resp. či existuje iné vhodné riešenie a overenie správnosti určenia predpokladanej hodnoty zákazky. Okruh otázok, ktorý vymedzil verejný obstarávateľ v rámci formalizovanej Prílohy č. 2 nie je absolútny, avšak predstavuje minimálnu úroveň, ktorú považuje verejný obstarávateľ za nevyhnutné s trhom (HS) konzultovať.; 6.2.Účasť na PTK je dobrovoľná a HS sa môže slobodne rozhodnúť, či využije/nevyužije možnosť zúčastniť sa PTK.; 6.3.HS, ktorý má záujem zúčastniť sa PTK, je povinný zaslať verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné údaje (identifikáciu), stručné informácie (tzv. písomná prezentácia) podľa bodu 5.2. oznámenia a taktiež je povinný zaslať vyplnenú Prílohu č. 2 - Okruh otázok a PHZ na e-mailovú adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa: martin.durech@nrsr.sk a to najneskôr do 02.11.2021 (utorok) do 16:00 hod. miestneho času.; Z dôvodu obmedzenia počtu znakov sú všetky informácie podrobne uvedené v príslušnom Oznámení o začatí PTK zo dňa 11.10.2021, ktoré je zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-11T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA