dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10420-105/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štatistický úrad Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00166197
Lamačská cesta 3/C, 84005 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Štatistický úrad Slovenskej republiky
Telefón: +421 250236437
Email: jozef.smiga@statistics.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.statistics.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
79340000-9
Druh zákazky
OPIS
Názov
Vykonávací projekt Komunikačnej a propagačnej kampane pre Sčítanie obyvateľov, domov a bytov v roku 2021
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
79342100-4

79342200-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Štatistický úrad Slovenskej republiky, Lamačská cesta 3/C, 840 05 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dopracovanie víťazného návrhu zo súťaže návrhov víťazným účastníkom (v podobe písomne a graficky vyjadreného výsledku vlastnej intelektuálnej činnosti), a to do podoby vykonávacieho projektu pre zabezpečenie komunikačnej a propagačnej kampane Sčítania obyvateľov, domov a bytov v roku 2021 (ďalej "vykonávací projekt"), ako aj následné vykonávanie kvalifikovanej supervízie (dohľadu) víťazným účastníkom nad realizátorom/realizátormi produkcie výstupov vykonávacieho projektu (napr. audio alebo video spotov, vizuálov, tlačovín) počas celej doby kampane s cieľom udržať konzistentnosť s navrhnutou komunikačnou a PR stratégiou. Je potrebné zdôrazniť, že predmetom tejto zákazky nie je produkcia audio a video spotov, tlačové služby a ani nákup médií. Tieto služby budú predmetom ďalších osobitných verejných obstarávaní realizovaných po ukončení tohto priameho rokovacie konania, pričom podkladom pre ich zadanie bude vykonávací projekt ako výsledok tohto priameho rokovacieho konania podľa § 81 písm. h) ZVO.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v intervale
Dátum začatia: 2020-08-27T00:00:00Dátum ukončenia: 2021-06-30T00:00:00
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 192-464006
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Vykonávací projekt Komunikačnej a propagačnej kampane pre Sčítanie obyvateľov, domov a bytov v roku 2021
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-08-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 365 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-01-13T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
79340000-9
Dodatočné kódy CPV
79342100-4

79342200-5

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Štatistický úrad Slovenskej republiky, Lamačská cesta 3/C, 840 05 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dopracovanie víťazného návrhu zo súťaže návrhov víťazným účastníkom (v podobe písomne a graficky vyjadreného výsledku vlastnej intelektuálnej činnosti), a to do podoby vykonávacieho projektu pre zabezpečenie komunikačnej a propagačnej kampane Sčítania obyvateľov, domov a bytov v roku 2021 (ďalej "vykonávací projekt"), ako aj následné vykonávanie kvalifikovanej supervízie (dohľadu) víťazným účastníkom nad realizátorom/realizátormi produkcie výstupov vykonávacieho projektu (napr. audio alebo video spotov, vizuálov, tlačovín) počas celej doby kampane s cieľom udržať konzistentnosť s navrhnutou komunikačnou a PR stratégiou. Je potrebné zdôrazniť, že predmetom tejto zákazky nie je produkcia audio a video spotov, tlačové služby a ani nákup médií. Tieto služby budú predmetom ďalších osobitných verejných obstarávaní realizovaných po ukončení tohto priameho rokovacie konania, pričom podkladom pre ich zadanie bude vykonávací projekt ako výsledok tohto priameho rokovacieho konania podľa § 81 písm. h) ZVO.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2020-08-27T00:00:00Dátum ukončenia: 2021-06-30T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 440 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
S ohľadom na okolnosti, ktoré si vyžiadali zmenu, sa zmluvné strany dohodli na uzatvorení dodatku č. 1 zmluvy podľa článku 15 zmluvy a § 18 ods. 1 písmeno c) a ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, pričom sa nemení charakter zmluvy. Rozsah úprav: V článku 5 zmluvy Odplata a platobné podmienky" sa bod 3. mení nasledovne: Celková výška Odplaty definovanej v bode 2. tohto článku nesmie prekročiť Zmluvnými stranami dohodnutú sumu 440.000,- EUR bez DPH, t.j. 528.000,- EUR s DPH, z toho celková výška Odplaty za Objednávkové služby nesmie prekročiť sumu 145.000,- EUR bez DPH, t.j. 174.000,- EUR s DPH. Výška Odplaty podľa tohto bodu je konečná a nemenná, pričom zahŕňa akékoľvek náklady a všetky výdavky Poskytovateľa súvisiace s predmetom Zmluvy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 365 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 440 000,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA