dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PAD 2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavský samosprávny kraj
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
60112000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie a rozvoj efektívnej bezpečnej a kvalitnej pravidelnej verejnej prímestskej autobusovej dopravy a dopravnej obslužnosti v záujmovom území Bratislavského kraja. Podrobný opis predmetu zákazky a ďalšie informácie týkajúce sa predmetu zákazky sa nachádzajú v Prílohe č. 16 Zmluvy o službách vo verejnom záujme v pravidelnej prímestskej autobusovej doprave, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislavský samosprávny kraj
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie a rozvoj efektívnej, bezpečnej a kvalitnej pravidelnej verejnej prímestskej autobusovej dopravy a dopravnej obslužnosti v záujmovom území Bratislavského kraja za cestovné určené verejným obstarávateľom (ďalej len Služba). Služba bude poskytovaná v nasledovných Etapách: (1) Etapa prípravy Služby, (2) Etapa prevádzkovania Služby a (3) Etapa ukončenia Služby. Etapa prípravy Služby zahŕňa všetky a akékoľvek úkony a/alebo činnosti súvisiace s prípravou prevádzkovania Služby, minimálne však: zabezpečenie Komponentov Služby a ich príprava na riadnu prevádzku, vybavenie Vozidiel, Záložných Vozidiel a Prevádzkovej zálohy na riadnu prevádzku (vrátane vybavenia GPS modulmi, ktoré budú zaznamenávať okrem trás Vozidiel aj spotrebu pohonných hmôt vozidiel), získanie všetkých certifikátov, poistení, povolení a iných dokumentov potrebných na riadne prevádzkovanie Služby (vrátane certifikácie Vozidiel, Záložných Vozidiel a Prevádzkovej zálohy v zmysle Technických a prevádzkových štandardov IDS BK), vybavenie Zastávok Označníkmi Zastávok a ďalším požadovaným vybavením (vrátane zabezpečenia a uskladnenia rezervných Označníkov Zastávok), pristúpenie ku Zmluve o podmienkach prepravy s Poverenou osobou, zavedenie všetkých procesov na riadne prevádzkovanie Služby, zaškolenie zamestnancov Dopravcu na riadnu prevádzku, preukázanie pripravenosti Dopravcu plniť požiadavky definované v článku 3 Opisu predmetu zákazky, ďalšie činnosti, ak sú definované v Opise predmetu zákazky a v Zmluve. Etapa prevádzkovania Služby spočíva v technickom, personálnom, organizačnom, materiálnom a priestorovom zabezpečení procesov prevádzkovania Služby. Etapa prevádzkovania Služby zahŕňa najmä: všetky prevádzkové činnosti súvisiace s riadnym poskytovaním Služby definované v tomto Opise predmetu zákazky a Zmluve, zabezpečenie prevádzky a riadenie kvality Služby, vrátane predkladania správ, informácií a inej dokumentácie súvisiacej s Etapou prevádzkovania Služby, dodržiavanie všetkých kvalitatívnych a kvantitatívnych štandardov definovaných v Opise predmetu Zákazky a v Zmluve, plánovanú a následnú údržbu a modernizáciu Komponentov Služby potrebných pre plnenie Zmluvy a poskytovanie Služby, ďalšie činnosti potrebné pre zabezpečenie riadneho, bezporuchového, nepretržitého a efektívneho poskytovania Služby a fungovania Integrovaného informačného systému a ostatných komponentov služby. Etapa ukončenia Služby zahŕňa najmä: vysporiadanie všetkých práv a povinností Objednávateľa a Dopravcu, odovzdanie archívu relevantných dát a dokumentov Služby Objednávateľov, ďalšie činnosti, ak sú definované v Opise predmetu zákazky a v Zmluve.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť nasledovné opcie: a) Zmeniť ročný objem kilometrov, uvedený v bode 2.5 Opisu predmetu Zákazky, pre ktorýkoľvek rok v Etape prevádzkovania Služby, a to a) v podobe zvýšenia ročného objemu kilometrov najviac o 10 % ročného objemu kilometrov uvedeného v bode 2.5 Opisu predmetu Zákazky alebo b) v podobe zníženia ročného objemu kilometrov najviac o 10 % ročného objemu kilometrov uvedeného v bode 2.5 Opisu predmetu Zákazky. Verejný obstarávateľ pre vylúčenie pochybností uvádza, že ročný objem kilometrov bude v dôsledku uplatnenia tejto opcie v každom momente Etapy prevádzkovania Služby v rozmedzí od 90 % do 110 % ročného objemu kilometrov uvedeného v bode 2.5 Opisu predmetu Zákazky. Verejný obstarávateľ zároveň uvádza, že v dôsledku zmeny ročného objemu kilometrov môže dôjsť aj ku zmene ostatných kvantitatívnych parametrov Služby uvedených v bode 2.5 Opisu predmetu Zákazky. b) Rozšíriť poskytovanie Služby aj na Autobusových linkách Bratislava - Hainburg/Donau a Bratislava - Rajka. Podrobné informácie o týchto Autobusových linkách sú uvedené v prílohe č. 6 Zmluvy. Verejný obstarávateľ uvádza, že uplatnením tejto opcie dôjde aj k zvýšeniu ročného objemu kilometrov a pre vylúčenie pochybností zároveň uvádza, že toto zvýšenie nie je zahrnuté v zmene ročného objemu kilometrov v opcii uvedenej v písmene a) vyššie.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 080-188794
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-10-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 334 039 143,16
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA