dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 18102021_PSK_Vita Vitalis_PD_zrušenie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Prešovský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Prešovský samosprávny kraj
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vucpo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Verejný obstarávateľ podľa §7 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v rozsahu pre realizáciu stavby vrátane rozpočtu a výkazu výmer a výkon odborného autorského dohľadu počas celej doby realizácie stavby. PD bude vypracovaná za účelom rekonštrukcie a modernizácie vnútorných priestorov objektu Centrum sociálnych služieb Vita Vitalis v Prešove. Obsah a rozsah vypracovania RP podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 453/2000 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona a technických podmienok je súčasťou súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Centrum sociálnych služieb Vita Vitalis, Volgogradská 5, 080 01 Prešov Prešovský samosprávny kraj, Odbor majetku a investícií, odd. investícií, Námestie mieru 2, 080 01 Prešov
Opis obstarávania
1.Predmetom je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v rozsahu pre realizáciu stavby. Opis rekonštrukčných prác, na ktoré sa požaduje vypracovanie projektovej dokumentácie je uvedený v prílohe č.1 súťažných podkladov. 2.Autorské práva : Verejný obstarávateľ ako objednávateľ bude jediným oprávneným vykonávateľom majetkových práv k výslednému produktu. Zároveň autor PD udeľuje objednávateľovi výhradný súhlas (licenciu) na použitie výsledného produktu akýmkoľvek spôsobom v neobmedzenom rozsahu a to aj tretím osobám. 3.Dielo v sebe zahŕňa vypracovanie projektovej dokumentácie v 6-tich vyhotoveniach v tlačenej forme, 1 x elektronicky vo formátoch PDF, DOC, XLS, DWG, podľa charakteru príslušnej časti dokumentácie. Projektová dokumentácia musí obsahovať podrobný položkový rozpočet stavby a výkaz výmer, ktoré nebudú obsahovať žiadne súborové alebo kompletové položky a prednostne budú použité cenníkové položky. Podrobný položkový rozpočet stavby a výkaz výmer musí byť aj vo formáte XLS/XLSX s nastavením výpočtových vzorcov, rekapituláciou a krycím listom podľa stavebných objektov z dôvodu ďalšieho použitia v nadväzujúcich postupoch verejného obstarávania. Súčasťou diela je aj opečiatkovaný a podpísaný krycí list rozpočtu vo formáte pdf a to autorizovanou osobou. 4.Ak sa k realizácii stavby vyžaduje stavebné povolenie, súčasťou diela je aj inžinierska činnosť, spojená s vydaním právoplatného stavebného povolenia. 5.Autorský dozor je súčasťou služby. 6. Vypracovanie PD je rozložené do 3 etáp : a) Zameranie priestorov; b) vypracovanie návrhu/ štúdie a odsúhlasenie investorom; c) vypracovanie a dodanie DSP v rozsahu pre realizáciu stavby.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. c) - ani jedna z predložených ponúk nezodpovedá požiadavkám určeným podľa § 42 alebo § 45 a uchádzač nepodal námietky v lehote podľa tohto zákona

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zrušenie zákazky : Ani jedna ponuka nesplnila požiadavky VO na zákazku, resp. všetky ponuky boli vylúčené. Zadávanie zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia. Postup : podlimitná zákazka podľa §112 až 114 zák. č. 343/2015 Z. z.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA