dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: M3-120/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36022047
Karloveská 2, 84217 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava
Telefón: +421 260292355
Email: miroslav.vakonits@svp.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434436
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: M3-120/2021
Hlavný kód CPV
90900000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je upratovanie administratívnych priestorov a sociálnych zariadení SLOVENSKÉHO VODOHOSPODÁRSKEHO PODNIKU štátneho podniku., Odštepný závod Bratislava, Karloveská 2, 842 17 Bratislava v mimopracovnom čase na obdobie 48 mesiacov. Bližšie technické informácie sú uvedené v prílohe súťažných podkladov B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 141 760,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len Zákon o VO). Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač preukáže dokladmi podľa Zákona o VO. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 Zákona o VO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie v súlade s §32 ods.1, písm. f) ZVO, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V prípade predloženia záznamu zo zoznamu hospodárskych subjektov, resp. odkaz o zverejnení na ÚVO čestné vyhlásenie sa nemusí predložiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejný obstarávateľ vyžaduje preukázanie splnenia podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona o VO. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje všetky uvedené doklady za účelom preukázania, že uchádzač má dostatočné skúsenosti pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite. Za doklad, ktorým uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti sa považuje - zoznam poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt poskytovania a odberateľov, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o VO alebo - referencia potvrdzujúca poskytnutie služieb, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyhotovená podľa § 12 ods. 2 Zákona o VO. Za deň vyhlásenia verejného obstarávania sa považuje deň uverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO. Ak uchádzač disponuje referenciou resp. dôkazom o poskytnutí služb v inej mene, než v EUR, uchádzač v zozname poskytnutých služieb uvedie cudziu menu ako aj jej prepočet na EUR. Pri prepočte sa použije priemerný kumulatívny ročný kurz Európskej centrálnej banky platný v tom roku, v ktorom boli poskytnuté služby. V prípade, že služby boli poskytnuté v roku 2021, pri prepočte sa použije mesačný kumulatívny kurz Európskej centrálnej banky za október 2021. Kurzy Európskej centrálnej banky sú dostupné napríklad na https://www.nbs.sk/sk/statisticke-udaje/kurzovylistok/mesacne-kumulativne-a-rocne-prehlady-kurzov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K § 34 ods. 1 písm. a) Zákona o VO Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže dokladom, z ktorého bude zrejmé, že uchádzač za predchádzajúce tri roky (2018, 2019 a 2020) od vyhlásenia verejného obstarávania poskytoval služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovom úhrnnom objeme minimálne vo výške 85 000,00 EUR bez DPH.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-03T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-25T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-03T10:00:00
Miesto: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava, Karloveská č. 2, 842 17 Bratislava, zasadacia miestnosť na 11. poschodí.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Bližšie informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie tejto výzvy na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Postup zadávania zákazky podlimitnou zákazkou bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom IS EVO na www.gov.sk. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa IS EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 4. Verejný obstarávateľ sa v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že nepoužije elektronickú aukciu, a že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 5. Verejný obstarávateľ odporúča vykonať obhliadku miesta poskytnutia služieb predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, bod 14. 6. Úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia zmluvy uvedie údaje o všetkých známych subdodávateľoch v súlade s § 41, ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Verejný obstarávateľ sa v súvislosti so šírením vírusu COVID-19 rozhodol využiť v systéme EVO ver. 18.0 funkcionalitu "on line" sprístupnenie ponúk , t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk. Príručka k funkcionalite "on line" sprístupnenie ponúk je na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html 9. V prípade poskytnutia osobných údajov v procese verejného obstarávania verejný obstarávateľ oznamuje, že informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov sú uvedené na webovom sídle podniku v časti ochrana osobných údajov. Informácie týkajúce sa spracúvania a ochrany osobných údajov sú zverejnené tu - https://www.svp.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov/
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA