dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/NZ EVO/01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenský filmový ústav
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00891444
Grösslingová 32, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenský filmový ústav
Telefón: +421 908716185 Fax: +421 252963461
Email: sfu@sfu.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434654
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2021/NZ EVO/01
Hlavný kód CPV
50300000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie servisných služieb na zariadenia digitalizačného pracoviska Slovenského filmového ústavu (SFÚ), ktoré sa nachádza v suterénnych priestoroch Kina Lumiére na Špitálskej ulici č. 4 v Bratislave. Ťažiskovými zariadeniami digitalizačného pracoviska je skener obrazu (4K 35 mm a 16 mm) a skener zvuku (optický a magnetický záznam) spolu s centrálnym dátovým úložiskom, na ktoré sú pripojené zariadenia obrazového a zvukového postprocessingu, ktoré používajú pracoviská zvukových a obrazových retuší, pracovisko pre farebné korekcie, filmová a digitálna projekcia v rozlíšení 4K a pásková knižnica na uloženie pracovných a finálnych digitálnych výstupov a filmová čistička (digitálne kópie DCP pre digitálne kiná). Súčasťou technického vybavenia sú aj inšpekčné stoly a prevíjacie stoly, ktorých časť je umiestnená v sídle verejného obstarávateľa na Grösslingovej ul. 32 v Bratislave. Predmet zákazky je detailnejšie špecifikovaný v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 954 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Digitalizačné a reštaurátorské zariadenia
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
50340000-0

50312300-8

50313000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Digitalizačné pracovisko SFÚ v priestoroch Kina Lumiére na Špitálskej ulici č. 4 v Bratislave.
Opis obstarávania:
Servis zariadení pre digitalizáciu obrazovej a zvukovej stopy filmových objektov, ďalej strižňa a hw/sw zariadenia pre obrazovú retuš (retuš poškodení na filmovej podložke ako aj retuš farebných a hustotných poškodení). Filmový skener umožňuje digitalizáciu do rozlíšenia 4K s alfa kanálom v dátovej hĺbke až 16 bit pri grafických súboroch typu dpx a tif. Rýchlosť skenovania pre rozlíšenie 4K je max 15 fps a pri 2K 24/25 fps. Zvukový skener umožňuje digitalizáciu optických a magnetických záznamov v hĺbke 24 bit wav súborov typu broadcast. Reštaurovanie poškodení obrazu je realizované na špecializovanom sw určenom pre tento účel a hustotné a farebné poškodenia sa vykonávajú na farebnom korektore. Farebná stabilita celého reťazca obrazových retuší je riadená kolor-manažmentom s nutnosťou každoročnej kalibrácie systému správy farieb. Neoddeliteľnou časťou týchto zariadení je centrálne dátové úložisko.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
646 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Reštaurátorské a uchovávacie zariadenia
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
50340000-0

50312300-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Digitalizačné pracovisko SFÚ v priestoroch Kina Lumiére na Špitálskej ulici č. 4 v Bratislave.
Opis obstarávania:
Servis zariadení, ktoré umožňujú strihať, mastrovať a reštaurovať obrazovú a zvukovú stopu filmových objektov. Pásková knižnica typu LTO 5 je určená na dlhodobú archiváciu pracovných a finálnych digitálnych vstupov/výstupov (zdrojové a master data, digitálne kópie DCP pre digitálne kiná atď). Media asset management (MAM) tvorí informačnú bázu zdigitalizovaných objektov, objektov pre dlhodobú archiváciu a interného databázového programu SFÚ SKCinema.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
212 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Kinotechnika a súvisiace zariadenia
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
50313000-2

50340000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Digitalizačné pracovisko SFÚ v priestoroch Kina Lumiére na Špitálskej ulici č. 4 v Bratislave a v sídle verejného obstarávateľa na Grösslingovej ul. č. 32 v Bratislave.
Opis obstarávania:
Servis kinematografických zariadení, ktoré umožňujú základné pracovné činnosti s hmotným substrátom, ktorým je filmový materiál (film 35/16 mm). Filmová čistička je ultrazvuková s internou ochrannou atmosférou v bez perchlórovom režime. Filmové projektory pracujú v režime 35/16 mm s klasickým a panoramatickým obrazovým formátom so spätným a krokovým chodom. Inšpekčné stoly sú navrhnuté pre 35/16mm formát s možnosťou obrazovej a textovej dokumentácie. Prevíjacie stoly sú pre 35/16 mm film s riadenou tenziou. Sem patria aj digitálne projektory v rozlíšení 4K. Jeden z nich, s väčším farebným gamutom je určený pre farebné korekcie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
96 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Platí na každú časť predmetu zákazky, t.j. ak uchádzač predkladá ponuku na viacej časti predmetu zákazky, tak stačí požadované doklady podľa podľa III.1.1) predložiť iba raz. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v zákone o verejnom obstarávaní (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov § 152 ZOVO alebo v zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). Verejný obstarávateľ nemá prístup k informačným systémom verejnej správy (portál oversi.sk), prostredníctvom ktorého by si overil Pohľadávky ZP; Nedoplatky na poistnom SP; Pohľadávky FS SR ani Register trestov právnických ani fyzických osôb.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Platí na každú časť predmetu zákazky, t.j. ak uchádzač predkladá ponuku na viacej časti predmetu zákazky, tak predkladá iba raz doklady podľa III.1.2). Splnenie podmienok účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia, a to podľa A) § 33 ods. 1 písm. a) ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu A) Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky: Uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Ak uchádzač predkladá ponuku na viacej časti, tak požadované doklady podľa bodu III.1.3) predkladá podľa požiadaviek na každú príslušnú časť. Splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti a lebo odbornej spôsobilosti, a to podľa A) § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. B) § 34 ods. 1 písm. g) ZVO Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu A) Pri predkladaní ponuky na akúkoľvek časť predmetu zákazky uchádzač predloží zoznam minimálne jednej poskytnutej služby za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia VO, a to obdobnej ako predmet zákazky tej časti na ktorú predkladá ponuku. Poznámka: pri predkladaní ponuky na dve časti, tak predloží zoznam min. dvoch a pri predkladaní ponuky na tri časti, tak predloží zoznam troch poskytnutých služieb. V zozname uvedie odberateľov, ceny a lehoty plnenia. Dokladom bude referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Verejný obstarávateľ stanovuje min. cenu v EUR bez DPH zoznamu poskytnutých služieb resp. referencií na príslušnú časť predmetu zákazky, a to vo výške ako je stanovená predpokladaná hodnota zákazky na predmetnú časť (časť 1: min. 646 000 ? bez DPH; časť 2: min. 212 000 ? bez DPH; časť 3: min. 96 000 ? bez DPH). Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť plnenie predmetných požiadaviek na príslušnú časť aj súčtom viacerých zoznamov (referencii) pre dotknutú časť predmetu zákazky. Zahraničný uchádzač vyjadrenú cenu v inej mene ako EUR túto cenu prepočíta na EUR kurzom ECB platným v deň zaslania oznámenia do ÚV EÚ. K bodu B) Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Každý expert predloží profesijný životopis s údajmi: meno a priezvisko; najvyššie dosiahnuté vzdelanie; absolvované školenie; min. 3 ročná odborná prax v príslušnej oblasti; zoznam/opis praktických skúseností, min. 2 praktické skúsenosti v príslušnej oblasti uvedie v životopise v časti história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru/rok od do, pracovná pozícia/náplň, opis odborných skúseností, miesto, rok plnenia/zamestnania, absolvovanie odborných školení, kurzov pre danú pozíciu; objednávateľ/zamestnávateľ podľa typu zmluvného vzťahu, napr. obchodný vzťah alebo pracovnoprávny vzťah a pod. dátum a podpis tejto osoby a jej vyhlásenie o pripravenosti / disponibilite plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii. Uvedeným spôsobom sa preukáže splnenie požiadaviek minimálne u osôb: Pre časť 1. predmetu zákazky: Expert č.1: Technologický garant/garanti pre digitalizačné a reštaurátorské zariadenia; expert predloží certifikát/oprávnenie/osvedčenie (ďalej len certifikát) od výrobcu zariadenia pre oblasť digitalizačných technológií určených na archiváciu digitalizovaných filmov napr. Bright Technologies, Scale logic, Genesis/Aurora, dotHILL a DFT Digital Film Technology SCANITY Certification, SONDOR Certification, Digitálna strižňa DVS Clipster (akýchkoľvek verzií) alebo ekvivalenty daných certifikátov od inej akreditovanej autority. Požiadavky na preukázanie získaných certifikátov u experta č. 1 možno preukázať aj prostredníctvom viacerých osôb /expertov/ pričom požiadavky na odborné a praktické skúsenosti musí spĺňať každý z nich samostatne. Splnenie požiadaviek na predmetné zariadenia možno preukázať aj dokladom, že uchádzač je autorizovaný partner pre predaj a podporu produktov na Slovensku alebo autorizovaný servisný partner k predmetným zariadeniam. Pre časť 2. predmetu zákazky: Expert č. 2: Technologický garant/garanti pre oblasť reštaurátorských prác a uchovávanie dlhodobej archivácie - Media asset managementu, audio zariadení typu Oracle StorageTek SL3000, VIZ Media Engine; expert predloží certifikát/oprávnenie/osvedčenie pre dané zariadenia od výrobcu predmetných zariadení alebo ekvivalenty daných certifikátov od inej akreditovanej autority. Expert č. 3: Technologický garant/garanti pre oblasť spracovania audio-video signálu pre zariadenia typu Avid MC, Avid ProTools, Cedar Cambridge, Digital Vision.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Expert č. 2 a expert č. 3 predloží certifikát/oprávnenie/osvedčenie (certifikát) akýchkoľvek verzií pre dané zariadenia od výrobcu predmetných zariadení alebo ekvivalenty daných certifikátov od inej akreditovanej autority. Požiadavky na preukázanie získaných certifikátov u experta č. 2 alebo experta č. 3 možno preukázať aj prostredníctvom jednej alebo viacerých osôb /expertov/ pričom požiadavky na odborné a praktické skúsenosti musí spĺňať každý z nich samostatne. Splnenie požiadaviek na predmetné zariadenia možno preukázať aj dokladom, že uchádzač je autorizovaný partner pre predaj a podporu produktov na Slovensku alebo autorizovaný servisný partner k predmetným zariadeniam. Pre časť 3. predmetu zákazky: Expert č. 4: Technologický garant/garanti pre kinotechniku a súvisiace zariadenia v oblasti filmových projekčných technológií a súvisiacich zariadení; expert predloží certifikát/oprávnenie/osvedčenie (certifikát) pre oblasť filmových projekčných technológií napr. Kinoton Film Projection alebo Kinoton Digital Cinema. Expert č. 5: Na výkon servisných služieb filmovej čističky a inšpekčných a prevíjacích stolov predloží certifikát pre dané zariadenia. Expert č. 4 a expert č. 5 predloží certifikát (akejkoľvek verzie) pre dané zariadenia od výrobcu predmetných zariadení alebo ekvivalenty daných certifikátov od inej akreditovanej autority. Požiadavky na preukázanie získaných certifikátov u experta č. 4 alebo experta č. 5 možno preukázať aj prostredníctvom jednej alebo viacerých osôb /expertov/ pričom požiadavky na odborné a praktické skúsenosti musí spĺňať každý z nich samostatne). Splnenie požiadaviek na predmetné zariadenia možno preukázať aj dokladom, že uchádzač je autorizovaný partner pre predaj a podporu produktov na Slovensku alebo autorizovaný servisný partner k predmetným zariadeniam. * Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať predmetné služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. ** Poznámka k bodom III.1.1); III.1.2); III.1.3): Uchádzač môže na preukázanie požiadaviek plynúcich z uvedených bodov použiť JED, pričom na základe výzvy komisie na vyhodnotenie ponúk úspešný alebo vyzvaný uchádzač predloží v lehote stanovenej komisiou predmetné doklady v origináli alebo ich kópie úradne overené, a to osobne, kuriérom alebo poštou na adresu podľa bodu 1. Komisia môže požiadať o predloženie predmetných dokladov aj od uchádzačov, ktorých ponuky sa umiestnili na druhom alebo na treťom mieste v poradí úspešnosti, a to v duchu ustanovení § 55 ods. 1 ZVO.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-18T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ bude ponuky vyhodnocovať postupom podľa § 66 ods. 7 druhá veta, tzn. komisia najprv zoradí ponuky podľa kritériá na vyhodnotenie ponúk a následne len u uchádzača/ov predbežne umiestneného/ných na 1. mieste bude vyhodnocovať splnenie požiadaviek na predmet zákazky a požiadaviek na splnenie podmienok účasti. Predmet zákazky je delený na tri časti. 2.Ponuky uchádzači predkladajú podľa § 49 prostredníctvom IS EVO a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do IS EVO umiestnenom na webovej adrese https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Predkladanie ponúk je umožnené iba zaregistrovaným uchádzačom. 3. Verejný obstarávateľ v prípravnej fáze neaplikoval prípravné trhové konzultácie. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ NEPOVOĽUJE vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EVO. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 8. Verejný obstarávateľ nepožaduje zloženie zábezpeky. 9. Verejný obstarávateľ nemá prístupy do registrov verejnej správy. 10. Výrobcovia predmetných zariadení sú uvedení v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA