dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: A/2021/C550/1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Telefón: +421 259494462
Email: katarina.molcanova@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.telecom.gov.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434698
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: A/2021/C550/1
Hlavný kód CPV
73000000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie činností, ktoré Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky (ďalej len MDV SR) vyplývajú zo zákona č. 540/2001 Z. z. o štátnej štatistike, z plnenia úloh súvisiacich s poskytovaním štatistických informácií štátnym orgánom a medzinárodným organizáciám, ďalej spracovanie Národnej tabuľky frekvenčného spektra, zapracovanie údajov o využívaní frekvenčného spektra v SR do európskeho informačného systému EFIS (ECO Frequency Information System), meranie úrovne elektromagnetického poľa a poskytnutie analytických činností v nadväznosti na platnú legislatívu, uznesenia vlády a iné základné materiály súvisiace s výkonom štátnej správy v oblasti elektronických komunikácií. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 837 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71241000-9

79300000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo dopravy a výstavby SR
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie činností, ktoré Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky (ďalej len MDV SR) vyplývajú zo zákona č. 540/2001 Z. z. o štátnej štatistike, z plnenia úloh súvisiacich s poskytovaním štatistických informácií štátnym orgánom a medzinárodným organizáciám, ďalej spracovanie Národnej tabuľky frekvenčného spektra, zapracovanie údajov o využívaní frekvenčného spektra v SR do európskeho informačného systému EFIS (ECO Frequency Information System), meranie úrovne elektromagnetického poľa a poskytnutie analytických činností v nadväznosti na platnú legislatívu, uznesenia vlády a iné základné materiály súvisiace s výkonom štátnej správy v oblasti elektronických komunikácií. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohách zmluvy. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Verejný obstarávateľ sa pred samotným vyhlásením verejnej súťaže zaoberal aj spôsobom obstarania z pohľadu zákonnej možnosti, nie povinnosti, podľa § 28 ods. 1 zákona o VO delenia predmetu zákazky na časti, resp. viaceré verejné obstarávania. Pri zvažovaní ne/rozdelenia zákazky na časti verejný obstarávateľ dostatočne zvážil všetky okolnosti, najmä predmet zákazky (jeho zameranie, objem, možnosti relevantného trhu), požiadavky na technickú časť a ich vzájomnú interoperabilitu a kompatibilitu (schopnosť poskytovaných služieb vzájomne spolupracovať medzi sebou i existujúcim vybavením a dosiahnuť vzájomnú súčinnosť), vhodnosť rozdelenia zákazky z ekonomického hľadiska (zvýšené náklady na koordináciu komunikácie medzi viacerými poskytovateľmi v rámci zabezpečenia plnenia, zvýšené nároky na počet potrebných zamestnancov a pod). Tieto skutočnosti verejný obstarávateľ detailne analyzoval a dospel k záveru, že rozdelenie predmetu zákazky na viaceré časti predmetu zákazky môže verejnému obstarávateľovi a prijímateľom spôsobovať ťažkosti v podobe zvýšených nákladov na zabezpečenie koordinácie viacerých poskytovateľov, logistiku a pod. Nerozdelenie predmetu zákazky vyplýva zo skutočnosti, že ide o vysokošpecializovanú činnosť odborného kolektívu, ktorej výsledkom bude poskytnutie komplexnej služby. Aktivity v rámci jednotlivých krokov sú navzájom neoddeliteľne prepojené a budú realizované na základe výsledkov, ktoré vychádzajú z vyťažovaných dát. Rozdelenie realizácie predmetu zákazky do jednotlivých častí by bolo nehospodárne a neefektívne, nakoľko na plnohodnotné zabezpečenie realizácie predmetu zákazky je nevyhnutná príčinná súvislosť jednotlivých požadovaných aktivít. Vzhľadom na vyššie uvedené je nerozdelenie predmetu zákazky na časti opodstatnené, odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania, ani obmedzujúce hospodársku súťaž. Navyše je možné, aby ponuku predložila aj skupina dodávateľov tvorená viacerými hospodárskymi subjektmi. Verejný obstarávateľ je presvedčený, že aktuálne na trhu pôsobí dostatok hospodárskych subjektov, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok a na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
837 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač (ďalej len U) musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len "ZHS") je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi (ďalej len "VO") a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. VO pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak U nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. U preukáže osobné postavenie podľa § 32 ZVO za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 ZVO a podľa § 34 ods. 3 ZVO. VO podľa § 32 ods. 3 ZVO overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO cez informačné systémy verejnej správy podľa osobitného predpisu - portál oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), a e) ZVO. Ak U nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Ostatné doklady U predloží v ponuke. Ak hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa ZVO v znení účinnom do 1.12.2019 nebude v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) ZVO v konkrétnom procese verejného obstarávania začatom po uvedenom termíne mať vykonanú predmetnú aktualizáciu v ZHS, VO v pozícii orgánu verejnej moci vykoná takéto overenie sám prostredníctvom portálu oversi.gov.sk.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 33 ods. 1 písm. a) Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD1. VO požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, v ktorej má U vedený účet, ktoré musí obsahovať: -informáciu o schopnosti U plniť finančné záväzky, -informáciu o tom, že U nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ekvivalentným dokladu/dokladom U zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom U, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia, resp. ich ekvivalentné doklady.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. § 34 ods. 1 písm. a) Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO. 2. § 34 ods. 1 písm. g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD1. U vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb (zákaziek) rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, v kumulatívnej hodnote minimálne 300 000 eur. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru sa považujú poradenské činnosti a/alebo metodické činnosti a/alebo konzultačné činnosti v oblasti elektronických komunikácií a/alebo realizácia meraní rádiových signálov (hygienické merania v zmysle platných metodických postupov). U môže vyššie uvedené zmluvy/požiadavky preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv. Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať najmä: a) názov a sídlo odberateľa b) názov a stručný opis poskytnutých služieb c) zmluvnú cenu zákazky v eur za rozhodné obdobie d) obdobie realizácie od do (mesiac / rok) e) meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa f) číslo telefónu a e-mailový kontakt kontaktnej osoby (dobrovoľný údaj) V prípade, ak U predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytovanie služby (zmluvy) začalo pred 3 rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie), U v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval U ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD2. Požaduje sa uviesť údaje menovite o kľúčových expertoch (ďalej len E), ktorými bude U garantovať kvalitu služieb a ktorí budú zodpovedať za činnosti v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky, t. j. za činnosti, ktoré vyplývajú zo zákona č. 540/2001 Z. z. o štátnej štatistike, z plnenia úloh súvisiacich s poskytovaním štatistických informácií štátnym orgánom a medzinárodným organizáciám, za spracovanie Národnej tabuľky frekvenčného spektra, za realizáciu meraní úrovne elektromagnetického poľa a za poskytnutie analytických činností v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby U predložil Zoznam E zodpovedných za poskytnutie služby s údajmi o odbornej praxi a odbornej kvalifikácii. U je povinný preukázať splnenie požiadaviek na E č. 1 až 4 min. 4 osobami. U požiadavky na odbornú prax a odbornú kvalifikáciu za jednotlivých E preukáže: a)dokladom o vzdelaní E v príslušnom odbore, resp. osvedčením o odbornej spôsobilosti E. b)profesijným životopisom (CV) E alebo ekvivalentným dokladom. V CV uvedie: meno a priezvisko príslušného E, história zamestnania / praxe príslušného E vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ / odberateľ, trvanie pracovného pomeru / trvanie praxe rok a mesiac od - do, pozícia, ktorú príslušný E zastával). c) zoznamom riešených projektov E. V zozname uvedie: názov zmluvy / predmetu plnenia, odberateľ / zamestnávateľ, kontaktná osoba odberateľa / zamestnávateľa / tel., email (dobrovoľný údaj)/, popis zmluvy / predmetu plnenia, pozícia na projekte / predmete plnenia, obdobie rok a mesiac od - do), dátum a podpis E. U vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných min. požiadaviek na E č. 1 až 4: Expert č. 1 na štatistiku elektronických komunikácií - II. st. VŠ vzdelanie v odbore informačné a komunikačné technológie, telekomunikácie alebo elektrotechnika, alebo ekvivalentom uvedenej úrovne vzdelania. - min. 5 ročná prax v oblasti elektronických komunikácií. - min. 2 projekty rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. realizácia štatistického zisťovania v oblasti elektronických komunikácií. Expert č. 2 na správu frekvenčného spektra - II. st. VŠ vzdelanie v odbore informačné a komunikačné technológie, telekomunikácie alebo elektrotechnika, alebo ekvivalentom uvedenej úrovne vzdelania. - min. 5 ročná prax v oblasti elektronických komunikácií. - min. 2 projekty rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. správa frekvenčného spektra. Expert č. 3 na meranie elektromagnetického poľa - osvedčenie o odbornej spôsobilosti na meranie elektromagnetického poľa podľa § 15 ods. 1 písm. a) zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR alebo ekvivalentný doklad zodpovedajúcej úrovne, vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. - min. 2 praktické skúsenosti na projektoch rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky t. j. meranie rádiových signálov. Expert č. 4 na analytické činnosti v oblasti elektronických komunikácií - II. st. VŠ vzdelanie v odbore informačné a komunikačné technológie, telekomunikácie alebo elektrotechnika, alebo ekvivalentom uvedenej úrovne vzdelania. - min. 5 ročná prax v oblasti elektronických komunikácií. - min. 2 projekty rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. poradenské, konzultačné a analytické činnosti v oblasti elektronických komunikácií. Z predložených zoznamov riešených projektov E musí vyplývať, že sú schopní zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky. Preukázanie praxe E v rokoch sa ráta spätne odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 20 000 eur bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Úspešný uchádzač v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti predloží: Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia zmluvy preukázal, že je držiteľom platnej akreditácie Slovenskej národnej akreditačnej služby (SNAS) na meranie intenzity elektromagnetického poľa z hľadiska posudzovania ožiarenia obyvateľstva v rozsahu min. od 3 MHz do 6 GHz alebo ekvivalentných dokladov zodpovedajúcej úrovne, vydaných medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-19T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-11-18T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Doplňujúce informácie k zadávaniu zákazky: 1.VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len "EK"), ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania EVO verzia 18.0 (ďalej len "EVO"). Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom EVO. VO poskytuje Súťažné podklady (SP) - v profile VO k danej zákazke. 2.EK môže prebiehať aj podľa zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) do elektronickej schránky U. 3.VO upozorňuje záujemcov/ U, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO. 4.U predloží vo svojej ponuke všetky doklady a dokumenty ako skeny originálov alebo ich úradne osvedčených kópií vo formáte .pdf. cez EVO, pokiaľ nie je určené inak. 5.V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude úspešný U vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, vytvorených zaručenou/ elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky. 6.U pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO (JED). Ak U preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, v časti IV JED VO umožňuje vyplniť iba globálny údaj. 7.V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u U, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 8.VO vylúči z verejného obstarávania záujemcu/ U, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/ U uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 6 písm. g) ZVO). 9.Predmetné verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácii ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty. 10.Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia v bode VI.5. 11.Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ) uvedená v tomto oznámení je maximálna. VO si vyhradzuje právo zmluvu nepodpísať, ak ponuka úspešného U bude vyššia ako PHZ.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA