dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 56/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Nitra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308307
Štefánikova trieda 60, 95006 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Nitra
Telefón: +421 376502110 Fax: +421 376511931
Email: danis.lukas@msunitra.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.msunitra.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434750
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
50232000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb: a) zabezpečujúcichprevádzku, údržbu a opravy (riadne a mimoriadne) verejného osvetlenia, ktorá pozostáva najmä z činností bližšie špecifikovaných podrobným opisom predmetu zákazky a tiež v návrhu zmluvy, ktoré sú súčasťou dokumentácie k procesu zadávania zákazky, b)menších a neperiodické činností súvisiace s prevádzkovaním zariadení verejného osvetlenia, ktoré sú taktiež bližšie špecifikované podrobným opisom predmetu zákazky a tiež v návrhu zmluvy, ktoré sú súčasťou dokumentácie k procesu zadávania zákazky,
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 244 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hlavným miestom dodania predmetu zákazky je celé územie mesta Nitra, predovšetkým miesta osadenia bodov verejného osvetlenia a menších prvkov pripojených k sústave verejného osvetlenia.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb: a) zabezpečujúcichprevádzku, údržbu a opravy (riadne a mimoriadne) verejného osvetlenia, ktorá pozostáva najmä z činností bližšie špecifikovaných podrobným opisom predmetu zákazky a tiež v návrhu zmluvy, ktoré sú súčasťou dokumentácie k procesu zadávania zákazky, b)menších a neperiodické činností súvisiace s prevádzkovaním zariadení verejného osvetlenia, ktoré sú taktiež bližšie špecifikované podrobným opisom predmetu zákazky a tiež v návrhu zmluvy, ktoré sú súčasťou dokumentácie k procesu zadávania zákazky,
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
244 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v ZVO (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo zápisom v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 ZVO primerane. Uchádzač, o ktorom je možné verejným obstarávateľom získať/použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu a ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO alebo ktorý nepredložil adekvátne vyplnený jednotný európsky dokument podľa § 39 ZVO, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa odseku 2, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený používať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO nemusí predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO len vtedy, ak dotknuté fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu / člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača/ov je/sú občanom/mi Slovenskej republiky, a právnická osoba má sídlo v Slovenskej republike a uchádzač zároveň za tieto dotknuté osoby poskytol verejnému obstarávateľovi úplné a správne údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: Zoznam služieb musí obsahovať služby, ktorých predmetom bola správa a prevádzka verejného osvetlenia min. 2 po sebe idúce roky a z toho min. 1 zákazka od jedného odberateľa v min. počte. 8600 svetelných bodov. Zároveň pri referenčných položkách musí byť uvedená kontaktná osoba a kontakt na túto osobu z dôvodu reálneho overenia uspokojivého poskytovania služieb. Odôvodnenie: Uchádzač splnením podmienky účasti preukáže, že ma postačujúce skúsenosti na riadne plnenie zmluvy. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: Zoznam pracovníkov s odborným vzdelaním a praxou týkajúcou sa predmetu zákazky a to: - min. 8x Elektromontér §22 resp. §23 podľa vyhlášky 508/2009 + Práce vo výškach (originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti, osvedčenie pre práce vo výškach) - min. 2x Elektrotechnik pre riadenie činnosti alebo prevádzky §23 vyhlášky 508/2009 Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky s min. 5 ročnou praxou. Uchádzač predloží originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti. Zároveň uvedený pracovníci musia mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre práce pod napätím podľa STN 50 110-1 pre práce pod napätím, nakoľko verejný obstarávateľ požaduje prevedenie prác bez vypnutia NN siete. (originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti, osvedčenie pre práce pod napätím) - min. 2x revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa §24 vyhlášky 508/2009 Z. z. (Uchádzač predloží originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti.) Odôvodnenie: Uchádzač splnením tejto podmienky preukáže, že kapacitné disponuje potrebným personálom na riadne plnenie zmluvy. podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby. Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: predložením zoznamu a údajov o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb: min. 2x Mobilná montážna plošina s min. pracovnou výškou 20 metrov, 1x Mobilná plošina s min. pracovnou výškou 15 metrov. Odôvodneniei: Uchádzač splnením tejto podmienky preukáže, že kapacitné disponuje potrebným technickým vybavením na riadne plnenie zmluvy. podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač túto podmienku účasti preukáž nasledovne: predložením príslušného certifikátu (dokumentu), že je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001 alebo porovnateľného certifikátu pre požadovaný predmet zákazky. Ak uchádzač nie je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001, alebo jeho ekvivalentu, predloží podrobný a úplný opis opatrení na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie: Predložením uvedeného certifikátu uchádzač preukáže, že s najväčšou pravdepodobnosťou v priebehu trvania platnosti zmluvy bude poskytovať služby s cieľom maximálneho uspokojenia potrieb verejného obstarávateľa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-15T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Verejné obstarávanie nie je s prihliadnutím na podmienky účasti, technické špecifikácie prípadne iné podmienky možné označiť ako zelené VO, obstarávanie inovácií a ani VO zamerané na soc. aspekt.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA