dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PVS/1/21
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Považská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36672076
Nová 133, 01746 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Považská vodárenská spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 903373414
Email: enixasro@gmail.com
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434765
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: PVS/1/21
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie elektrickej energie.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 508 596,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odberné miesta Považskej vodárenskej spoločnosti, a.s. uvedené v prílohách súťažných podkladov (príloha zmluvných podmienok).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie elektrickej energie - elektrina vyrobená z obnoviteľných zdrojov energie (zelená energia) a zabezpečenie plynulých a spoľahlivých dodávok a distribúcie elektriny pre odberné miesta Považskej vodárenskej spoločnosti, a.s. uvedené v prílohách súťažných podkladov (príloha zmluvných podmienok). Podrobne v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 508 596,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Vyžaduje sa zýbezpeka vo výške 70 000 EUR. Bližšie informácie k zábezpeke - vi'd súťažné podklady.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO: - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktory vedie Úrad pre verejné obstarávanie, alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčenych kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym obstarávateľom predložením dokumentu Jednotny európsky dokument (ďalej len JED). Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, dôkazné bremeno dôkazu, že hospodársky subjekt nespĺňa tieto podmienky účasti, je na verejnom obstarávateľovi. Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti tykajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Bez ohľadu na § 152 ods. 4 je obstarávateľ oprávneny od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. Obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenny zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušnym orgánom iného členského štátu, ktorym uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejny obstarávateľ musí prijať aj iny rovnocenny doklad predloženy uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia určil obstarávateľ v súlade s ustanovením § 38 ods. 1 písm. a) ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže - podľa § 33 ods. 1 psm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky, kde má vedené účty. K vyjadreniu banky/bánk doplní čestné vyhlásenie, že okrem predloženych vyjadrení bánk už nemá v inych bankách vedené účty. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti tykajcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní jednotnym európskym dokumentom (JED). Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 tohto zákona, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe. Obstarvateľ môže kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov nahradenych JED. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplyva z požiadavky obstarávateľa na finančnú spoľahlivosť a stabilitu uchádzača, aby zmluva bola uzatvorená len s uchádzačom, ktory je po všetkych stránkach spôsobily k riadnej a uspokojivej realizácii dodávok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Z vyjadrenia banky/bánk musia byť zrejmé nasledovné skutočnosti: - uchdázač nie je a nebol v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkovy kalendár alebo uchádzač nečerpá úver z banky, - bežny účet uchádzača nie je a nebol predmetom exekúcie.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: A) podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, B) § 34 ods. 1 písm. e) vo väzbe na § 35 ak ide o zložité tovary, ktoré sa majú dodať, alebo tovary určené na osobitné účely, kontrolou výrobnej kapacity uchádzača alebo záujemcu vykonanou verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom alebo v jeho mene príslušným orgánom v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu a so súhlasom tohto orgánu; ak je to potrebné, kontrolou študijných a výskumných prostriedkov, ktoré sú k dispozícii, a kvality používaných kontrolných opatrení, C) § 34 ods. 1 písm. h) vo väzbe na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Odôvodnenie primeranosti a potreby vyššie uvedenych podmienok účasti: Požiadavky sú primerané a ich potreby vyplynuli z dôvodu overenia skúseností uchádzačov pre realizáciu dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, poskytuje verejnému obstarávateľovi informáciu o primeranej záruke, že uchádzač bude schopny plniť predmet VO, čo do rozsahu a kvality. Ceny v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemernym ročnym kurzom stanovenym Európskou centrálnou bankou na dany rok, ku ktorému sa plnenie viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa plnenie tovaru viaže k roku, pre ktory ešte nie je stanoveny priemerny ročny kurz podľa predchádzajúcej vety, cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať kurzom stanovenym Európskou centrálnou bankou pre rozhodny dátum plnenia. Splnenie podmienok časti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o VO: JED-om, ktorym uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym obstrávateľom. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejny obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 3 zákona o VO požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: A) k § 34 ods. 1 písm. a) obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil dodávku tovaru rovnakého charakteru a zložitosti ako je verejným obstarávateľom opísaný predmet zákazky. Uchádzač predloží zoznam zmlúv (referencií) minimálne od 3 odberateľov, každá referencia v minimálnom objeme 5 000 MWh za každý referenčný rok, z toho aspoň 2 referencie budú spĺňať podmienku dodávky do min. 160 odberných miest. V potvrdeniach o uspokojivom dodaní tovaru bude uvedené: názov a adresa odberateľa, objem, lehota a hodnota dodania tovaru, počet odberných miest, kontakt na zodpovednú osobu odberateľa, pečiatka a podpis zodpovednej osoby odberateľa. B) k § 34 ods. 1 písm. e) vo väzbe na § 35 uchádzač predloží v rámci požiadaviek na kontrolu kvality a používania kontrolných opatrení ISO 9001:2015 systém manažérstva kvality v odbore Dodávka elektriny C) k § 34 ods. 1 písm. h) vo vzťahu k § 36 uchádzač predloží v rámci požiadaviek na zelené verejné obstarávanie ISO 14001:2015 systém environmentálneho manažérstva Uchádzač predloží platné certifikáty, alebo porovnateľné certifikáty, pričom tieto musia vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Certifikáty musia byť vydané pre oblasť zodpovedajúcu predmetu zákazky. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, environmentalistiky a bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušných certifikátov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-18T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
V úslade s § 38 ZVO ods. 1 písm. d) sa stanovuje uchádzačom podmienka podľa § 40 ods. 6 písm. g): Verejny obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak na základe dôveryhodnych informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s inym hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Na skupinu dodávateľov sa uplatňujú pravidlá podľa § 37 zákona o VO. Pri využití subdodávateľov sa postupuje podľa § 41 zákona o VO. Vzhľadom na podmienky časti, technické špecifikcie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy vykazuje VO znaky zeleného verejného obstarávania, nejedná sa o obstarávanie inovácií ani VO zameraného na sociálne aspekty. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejny obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 až 14 na viac ako 10 pracovnych dní. Uchádzač je povinny uviesť osobu resp. osoby, ktoré ponuku vypracovali. Predmet zákazky sa nedelí na časti, jedná sa o dodávku elektrickej energie pre jednu spoločnosť.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-13T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA