dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL 0221
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00002801
Bajkalská 27, 82799 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská inovačná a energetická agentúra
Telefón: +421 258248222 Fax: +421 253421019
Email: vladimir.pokojny@siea.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sea.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431901
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NL 0221
Hlavný kód CPV
98300000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie čerpacích staníc na vodík s minimálnym tlakom plnenia 350 bar a čerpacej stanice na vodík s minimálnym tlakom plnenia 700 bar, bližšie špecifikovaných v súťažných podkladoch v opise predmetu zákazky. Čerpacie stanice budú využívané v rámci národného projektu Žiť energiou (ďalej len NP ŽE), implementovaného Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou, na účely dopĺňania paliva a tým zabezpečenia mobility osobných vozidiel a autobusu na vodíkový pohon, ktoré budú slúžiť na účely statickej a dynamickej prezentácie bezemisných dopravných prostriedkov na individuálnu dopravu osobných automobilov a prezentovať ich možnosti využitia pre širokú a odbornú verejnosť na rôznych podujatiach organizovaných v rámci NP ŽE. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie vodíka v požadovanej minimálnej čistote 99,97%. Zákazka je rozdelená na dve časti: časť 1: Zabezpečenie vodíkovej čerpacej stanice 350 bar časť 2: Zabezpečenie vodíkovej čerpacej stanice 700 bar.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 168 011,33
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Časť 1: Zabezpečenie vodíkovej čerpacej stanice 350 bar
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
98300000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územie Slovenskej republiky na základe výziev na pristavenie čerpacej stanice podľa Prílohy súťažných podkladov č. 7 Detailný harmonogram podujatí
Opis obstarávania:
Zabezpečenie čerpacej stanice na vodík s minimálnym tlakom plnenia 350 bar (ďalej len ČS 350), bližšie špecifikovanej v súťažných podkladoch v opise predmetu zákazky, formou jej pristavenia na vopred určenom mieste podľa detailného harmonogramu, ktorý tvorí prílohu č. 7 súťažných podkladov. ČS 350 musí umožniť tankovanie osobných automobilov a autobusov na báze vodíkového pohonu (to znamená, že vozidlá budú poháňané elektromotorom, pričom zdrojom elektrickej energie bude vodíkový palivový článok, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou vozidla). Požadovaný minimálny plniaci tlak je 350 bar. Požadovaná čistota vodíka je minimálne 99,97 %. Predpokladané množstvo dodaného vodíka 1 000 kg počas trvania zmluvného vzťahu. ČS 350 musí byť prispôsobená na operatívny presun v rámci SR za účelom dopĺňania paliva pre autobus a osobné vozidlá na prezentačných podujatiach organizovaných na rôznych miestach v rámci SR uvedených v Prílohe súťažných podkladov č. 7 - Detailný harmonogram. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch v časti C - Opis predmetu zákazky
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
638 371,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia Národný projekt Žiť energiou ITMS kód projektu: 310041J746 Pre časť 1 bude uzatvorená Rámcová dohoda o poskytnutí služieb
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponúk pre časť 1 vo výške 31 000,00 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch v časti A1 v bode 13.

Názov
Časť 2: Zabezpečenie vodíkovej čerpacej stanice 700 bar
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
98300000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Územný obvod mesta Bratislava
Opis obstarávania:
Zabezpečenie čerpacej stanice na vodík s minimálnym tlakom plnenia 700 bar (ďalej len ČS 700), bližšie špecifikovanej v súťažných podkladoch v opise predmetu zákazky, zabezpečenie vodíka za účelom tankovania vodíkových vozidiel verejného obstarávateľa. ČS 700 musí umožňovať tankovanie osobných automobilov na báze vodíkového pohonu (to znamená, že vozidlá budú poháňané elektromotorom, pričom zdrojom elektrickej energie bude vodíkový palivový článok, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou vozidla). Požadovaný plniaci tlak je minimálne 700 bar Požadovaná čistota vodíka je minimálne 99,97 % Predpokladané množstvo dodaného vodíka 1 750 kg počas trvania zmluvného vzťahu Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj takú ponuku kde čerpacia stanica 700 bar bude schopná meniť kompresný tlak pre plnenie vozidiel na 350 bar. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch v časti C - Opis predmetu zákazky
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 529 640,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Kvalita životného prostredia Národný projekt Žiť energiou ITMS kód projektu: 310041J746 Pre časť 2 bude uzatvorená Zmluva o poskytnutí služieb
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponúk pre časť 2 vo výške 76 000,00 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch v časti A1 v bode 13.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. Na preukázanie splnenia podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) sa podľa § 32 ods. 2 písm. e) požaduje preukázanie oprávnenia poskytovať službu: oprávnenie v rozsahu pre technické zariadenia plynovej skupiny A a B podľa zákona 124/2006 Zákon o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a vykonávacej vyhlášky 508/2008 Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia/oprávnenia vydané podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. V čase realizácie zákazky musí byť úspešný uchádzač oprávnený na vykonávanie tejto činnosti na území Slovenskej republiky. S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, získa uchádzač alebo záujemca doklady podľa § 32 ods. 1 a) zákona č 343/2015 o verejnom obstarávaní v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a predkladá podľa bodu 15 súťažných podkladov. Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať služby preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte PDF podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. V prípade, ak inštitúcia nevydáva predmetný doklad v elektronickej podobe, ale len v listinnej podobe, uchádzač predloží sken príslušného dokladu v needitovateľnej podobe vo formáte PDF. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte PDF. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Preukázanie technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. 2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať služby preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade, ak uchádzač nevyužije odborné kapacity inej osoby, verejný obstarávateľ má za to, že odborný expert je jeho zamestnancom, alebo je v obdobnom zamestnaneckom pomere. 3. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa bodu 1 skenu (pdf) originálneho vyhotovenia alebo ako úradne osvedčenej kópie týchto dokladov. 4. Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 5. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 1 technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti - doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti § 34 ods. 1 písm. g) zákona. a) Uchádzač predloží overiteľné údaje o odborných vedomostiach pre technické zariadenia plynovej skupiny A a B osoby, ktorá bude zodpovedná za plnenie zmluvy (odborný pracovník uchádzača). b) Všetky vyššie požadované doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť podpísané príslušnými odbornými pracovníkmi. c) Uchádzač musí preukázať splnenie minimálnych úrovní požiadaviek nasledovného špecialistu (odborného pracovníka uchádzača): -Minimálne jedného špecialistu (odborného pracovníka uchádzača) oprávnením podľa zákona 124/2006 Zákon o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a vykonávacej vyhlášky 508/2008 s dokladom o odborných vedomostiach pre technické zariadenia plynovej skupiny A a B. d) V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia/oprávnenia vydané podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. V čase realizácie zákazky musí byť úspešný uchádzač oprávnený na vykonávanie tejto činnosti na území Slovenskej republiky. e) V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na obe časti, uchádzač môže predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) iba raz za jednu osobu, pričom uvedie, že táto osoba bude určená na plnenie zmluvy pre časť 1 a časť 2 zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-21T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-15T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom eZákazky na https://www.ezakazky.sk. 2.) Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa umiestnenom na webovej stránke www.uvo.gov.sk, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom. 3.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému eZákazky. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4.) Záujemca pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Záujemca môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. 5.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky) vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA