dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 63424/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Email: ivan.pudis@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434747
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAGS OVO 63424/2021
Hlavný kód CPV
77300000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky Zakladanie a údržba verejnej zelene a služby s tým spojené na pozemkoch vo vlastníctve a v správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy je údržba, revitalizácia a zakladanie novej zelene na pozemkoch, ktoré sú vo vlastníctve a správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, a na ktorých údržbu zabezpečuje Oddelenie tvorby mestskej zelene Magistrátu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy. Sú to hlavne, ale nie výlučne pozemky, na ktorých odhadovaná výmera zelene je 5 253 572,078 m2. Predmet zákazky je podľa územného členenia rozdelený na 2 územné celky: Bratislava Východ a Bratislava Západ.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 29 613 800,56
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Zakladanie a údržba verejnej zelene a služby s tým spojené na pozemkoch vo vlastníctve a v správe Hlavného mesta SR Bratislavy - Východ
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
77310000-6

77300000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
územie hlavného mesta SR Bratislavy - Východ
Opis obstarávania:
Údržba, revitalizácia a zakladanie novej zelene na pozemkoch, ktoré sú vo vlastníctve a správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - časť Východ
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Podpora zamestnávania ľudí so zdravotným znevýhodnením:0,5 %:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
12 334 236,36:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Zakladanie a údržba verejnej zelene a služby s tým spojené na pozemkoch vo vlastníctve a v správe Hlavného mesta SR Bratislavy - Západ
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
77310000-6

77300000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
územie hlavného mesta SR Bratislavy - Západ
Opis obstarávania:
Údržba, revitalizácia a zakladanie novej zelene na pozemkoch, ktoré sú vo vlastníctve a správe Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy - časť Západ
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Podpora zamestnávania ľudí so zdravotným znevýhodnením:0,5 %:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
17 279 564,20:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (§ 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj "ZVO")): a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe - uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace; b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace; c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - uchádzač preukáže doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace; d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace; e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu uchádzač preukáže dokladom o oprávnení poskytovať službu na predmet zákazky; f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzač preukáže doloženým Čestným vyhlásením; g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, kt. dokáže verejný obstarávateľ preukázať; h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia niektorým zo spôsobov podľa ZVO. Verejný obstarávateľ informuje hospodárske subjekty, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy v súlade s § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje od uchádzačov so sídlom/miestom podnikania v SR predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti nemal z technických dôvodov na strane prevádzkovateľa portálu www.oversi.gov.sk, možnosť prístupu k týmto údajom, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál alebo osvedčenú kópiu príslušného dokladu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: . 1. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. zoznamom dodávok služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, tak dokladom je referencia. 2. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. .
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: . 1. Na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil zoznam služieb poskytnutých za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia tejto súťaže, predmetom ktorých boli činnosti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, a to pre časť č. 1 zákazky (Bratislava - Východ) minimálne v kumulatívnej hodnote 6 000 000 eur bez DPH a pre časť č. 2 zákazky (Bratislava - Západ), minimálne v kumulatívnej hodnote 8 000 000 eur bez DPH. Za služby/činnosti rovnakého alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ považovať služby/činnosti, ktoré sú predmetom tejto zákazky, a ktoré boli poskytované v zastavanom území obce. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával on sám a vyčísli hodnotu týchto činností v eur bez DPH. V prípade, ak uchádzač predkladá ponuku na obe časti zákazky, postačuje predložiť zoznam služieb spĺňajúcich podmienky uvedené vyššie v hodnote 8 000 000 eur bez DPH. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností verejný obstarávateľ uvádza, že v takomto prípade postačuje predložiť do oboch častí rovnaký zoznam služieb. 2. Na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil zoznam osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, z ktorého bude vyplývať, že disponuje nasledovnými osobami: 2.1 Minimálne jednou osobou vykonávajúcu činnosť závlahár. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením životopisu za odborníka, z ktorého musí vyplývať prax minimálne 2 roky. Ak nejde o vlastnú kapacitu uchádzača, v životopise musia byť uvedené aj kontaktné údaje na zamestnávateľa odborníka, ktorý potvrdí jeho prax. 2.2 Minimálne jedným autorizovaným krajinným architektom, ktorý je autorizovaný podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch alebo jedným neautorizovaným krajinným architektom, t. j. osobou s vysokoškolským vzdelaním 2 stupňa v odbore krajinná architektúra, ktorá zároveň preukáže prax v odbore minimálne 2 roky. Ak ide o autorizovaného krajinného architekta, uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky buď predložením autorizačného osvedčenia vydaného SKA, alebo ekvivalentným dokladom vydaným v zahraničí. Ak ide o neautorizovaného krajinného architekta, uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením profesijného životopisu, z ktorého bude jednoznačne vyplývať splnenie požiadaviek na vzdelanie a dĺžku praxe. 2.3 Minimálne jedným odborne kvalifikovaným arboristom s praxou minimálne 2 roky v odbore arboristika. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením životopisu, z ktorého bude vyplývať splnenie požiadavky na minimálne 2 roky profesionálnej praxe v rámci arboristiky a predložením min. jedného z certifikátov EAC (European treeworker alebo European tree technician) alebo Český certifikovaný arborista (minimálne úroveň stromolezec), Slovenský certifikovaný arborista (minimálne úroveň stromolezec), príp. ISA certified arborist, alebo dokladom o riadnom ukončení 1. stupňa vysokoškolského štúdia v odbore Arboristika (napr. Mendelova univerzita v Brně), alebo Arboristika a komunálne lesníctvo (napr. Technická univerzita vo Zvolene), alebo osvedčením o absolvovaní kompletného akreditovaného vzdelávacieho programu Arboristika v správe a údržbe zelene (napr. Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-25T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vzhľadom na požiadavky na predmet zákazky ide o zelené verejné obstarávanie. Vzhľadom na kritéria na vyhodnotenie ponúk ide o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Verejný obstarávateľ informuje všetkých záujemcov, že vyhláseniu tohto verejného obstarávania predchádzali prípravné trhové konzultácie - "Prípravné trhové konzultácie - Zakladanie a údržba verejnej zelene aslužby stým spojené na pozemkoch vo vlastníctve avspráve Hlavného mesta SR Bratislavy". Všetky dokumenty, ktoré boli v súvislosti s PTK zverejnené sú dostupné bez obmedzení na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/12651/summary Splnenie podmienok účasti uchádzač preukazuje buď dokladmi stanovenými verejným obstarávateľom, resp. ich môže dočasne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED) v súlade s § 39 ZVO. Na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač v súlade s § 34 ods. 3 ZVO využiť odborné kapacity inej osoby. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA