dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000000
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská správa ciest
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00003328
Miletičova 19, 82619 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská správa ciest
Telefón: +421 911796737
Email: olga.markovicova@ssc.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434799
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SSC/IVSC BA/2021/2
Hlavný kód CPV
45233223-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce na existujúcej komunikácii I.triedy č. 63 pre uskutočnenie diela: stavebné práce na stavbe: I/63 Tôň - Zlatná na Ostrove, projekt stavby: Modernizácia vybraných úsekov ciest I. triedy v TT a NR kraji, I. etapa - I/63 Tôň - Zlatná na Ostrove
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 826 400,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45233124-4

45233224-5

45233141-9

45233142-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Komunikácii I.triedy č. 63 - Začiatok úseku je v km 78,000 a koniec v km 86,000, v Nitrianskom kraji, okrese Komárno.
Opis obstarávania:
Stavba I/63 Tôň - Zlatná na Ostrove bude realizovaná v rozsahu podľa projektovej dokumentácie na zhotovenie diela Modernizácia vybraných úsekov ciest I. triedy v TT a NR kraji, I. etapa I/63 Tôň - Zlatná na Ostrove (stavebné povolenie č. sp. OU-NR-OCDPK-2020/006496) Riešený usek sa nachádza v Nitrianskom kraji, okrese Komárno. Začiatok úseku (I/63 Tôň Zlatná na Ostrove) je v km 78,000 a koniec v km 86,000. Cely úsek je vedeny v extraviláne a a nemá priamu väzbu na okolitú zástavbu. Cesta I/63 je cesta I. triedy, zároveň po nej vedie cesta Európskeho významu E575. Realizácia stavebných prác podľa dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), ktorá vyhovuje požiadavkám dokumentácie na ponuku (DP), ktorej súčasťou je dokumentácia na realizáciu stavby (DRS), spracovanej spoločnosťou ESP Consult, s.r.o. Členenie stavby: I/63 Tôň - Zlatná na Ostrove DSP/DP SO 101-00 Cesta 1/63 Toň Zlatná na Ostrove SO 110-00 Napojenie cesty 111/1458 na cestu 1/63 SO 111-00 N apojenie cesty 111/1459 na cestu 1/63 SO 651-00 Úprava káblov a zariadení Slovak Telekom.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
7 826 400,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
8:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra
Doplňujúce informácie:
Do lehoty výstavby sa nezapočítava doba, počas ktorej budú stavebné práce prerušené v súlade so zmluvou. K prerušeniu stavebnych prác môže dôjsť najmä z dôvodu nepriaznivych klimatickych podmienok, ktoré majú vplyv na technologické postupy.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona. Splnenie podmienok účasti preukazujúcich osobné postavenie možno preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Verejný obstarávateľ oznamuje, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona: Vyžaduje sa uviesť údaje o odbornej kvalifikácií osôb a odbornej praxi určených na plnenie zmluvy, osobitne za riadenie stavebnych prác, osoby stavbyvedúceho a osoby zástupcu stavbyvedúceho. Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona): Podmienka účasti slúži pre overenie technickej schopnosti uchádzača dodať realizovať požadovaný predmet zákazky tým, že má na odborné vedenie stavebných prác k dispozícii aspoň dve osoby s príslušným oprávnením stavbyvedúceho s odborným zameraním inžinierske stavby a minimálnou praxou s vedením stavebných prác na objektoch rovnakého alebo podobného charakteru ako je stavba podľa predmetu zmluvy. Za stavebné práce rovnakého, alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky sa považujú stavby, ktoré spadajú do KS 2111 Cestné komunikácie podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb. Požiadavka na konkrétne dve osoby s oprávnením stavbyvedúceho zodpovedného za vedenie stavebných prác v rámci podmienok účasti zohľadňuje aj to, že stavebné práce na existujúcej komunikácii počas prevádzky sú organizačne náročné. Podľa § 34 ods. 1 písm. i) zákona: Vyžaduje sa uviesť údaje o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky. Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona): Vzhľadom na to, že stavebné práce sa realizujú na existujúcej komunikácii I. triedy počas prevádzky je zásadné, aby boli práce ukončené riadne a v lehote požadovanej verejným obstarávateľom, a preto je dôležité, aby mal uchádzač k dispozícii dostatočné vlastné kapacity. Podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona: Vyžaduje sa uviesť podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Odôvodnenie primeranosti (§ 38 ods. 5 zákona): Vzhľadom na to, že stavebné práce sa realizujú na existujúcej komunikácii I. triedy, je opodstatnený predpoklad, že uchádzač pri plnení zmluvy využije aj kapacity subdodávateľov najmä v prípade, ak nebude disponovať dostatočnymi kapacitami pre realizáciu stavebných prác. Vzhľadom na charater stavebných prác, pri ktorých najviac rizikovovými z hľadiska ich kvality a kontinuity realizácie sú vyroba a pokládka asfaltových zmesí, verejný obstarávateľ určil, aby tieto práce uchádzač vykonal vlastnými kapacitami.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona: Vyžaduje sa uviesť údaje minimálne o dvoch osobách s oprávnením na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním inžinierske stavby (stavbyvedúci a zástupca stavbyvedúceho) s odbornou praxou v oblasti riadenia stavieb, v dĺžke min. 5 rokov odo dňa získania oprávnenia. Uchádzač preukáže, že každá osoba má minimálne jednu praktickú skúsenosť z riadenia stavby rovnakého alebo obdobného charakteru, ako sú stavebné práce podľa predmetu zákazky, t. j. na objektoch komunikácií - ciest I. triedy, rychlostných ciest alebo diaľnic z predchádzajúcich 10 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, s cenou stavebných prác minimálne 1 000 000,00 EUR bez DPH. Uchádzač preukáže údaje za stavbyvedúceho a zástupcu stavbyvedúceho nasledovnými dokladmi: - dokladom o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, odborné zameranie inžinierske stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie inžinierske stavby) alebo ekvivalentného zákona; Podrobnosti o uznaní kvalifikácie osoby preukazujúcej oprávnenie na výkon vybraných činností vo výstavbe ekvivalentným dokladom sú prístupné na stránke: https://www.sksi.sk/domov/slovenska-republika; - profesijným životopisom s údajmi o praxi, osobitne o riadení stavieb stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru z pozície stavbyvedúceho (názov a sídlo odberateľa, názov stavby, popis stavby, investičny náklad stavby, obdobie realizácie stavby od do); za stavbu podobného charakteru sa považujú stavby v kategórii inžinierske stavby podľa 2111 Cestné komunikácie podľa Vyhlášky č. 323/2010 Z. z. Štatistického úradu Slovenskej republiky, ktorou sa vydáva Štatistická klasifikácia stavieb, - čestným vyhlásením stavbyvedúceho, že bude k dispozícii na riadenie stavebných prác počas trvania zmluvy, - ak bude uchádzač preukazovať technickú alebo odbornú spôsobilosť kapacitami inej osoby, predloží zmluvu uzatvorenú medzi stavbyvedúcim a uchádzačom podľa ustanovenia § 34 ods. 3 zákona. K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. i) zákona: Vyžaduje sa predložiť dokument s údajmi o priemernon ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky, súčasťou ktorého bude aj informácia, kde je možné hodnovernosť údajov overiť. K podmienke podľa § 34 ods. 1 písm. l) zákona: Vyžaduje sa, aby uchádzač uviedol minimálne podiel plnenia zo zmluvy subdodávateľmi a zároveň ich uviedol do zoznamu. V zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 písm. b) zákona verejný obstarávateľ taktiež požaduje, aby navrhovaní subdodávatelia spĺňali podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie za zhotovovanie stavebných prác sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. Vyžaduje sa, aby uchádzač uviedol, ktorej časti predmetu zákazky sa bude plnenie subdodávateľom týkať, označením príslušnych položiek v rozpočte s identifikáciou známeho subdodávateľa alebo s uvedením, že subdodávateľ nie je známy v čase predkladania ponuky. Zároveň verejný obstarávateľ v súlade s ust. § 38 ods. 4 zákona vyžaduje, aby uchádzač vykonal priamo sám (vlastnými kapacitami) tieto práce: výrobu a pokládku asfaltových zmesí. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo vyške 100 000 EUR (slovom: stotisíc EUR) Zábezpeka na splnenie zmluvnych záväzkov (na vykonanie prác): 10 % z akceptovanej zmluvnej ceny v menách a čiastkach, v akych je splatná zmluvná cena, vyžadovať sa bude predloženie dôkazu od víťazného uchádzača.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-25T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 8
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO ver. 18) https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo- 5f5.html. Záujemca/uchádzač, musí byť registrovany v IS ÚVO pre hospodársky subjekt, v mene ktorého predkladá podanie do zákazky, ktorá je zverejnená v Profile organizácie Univerzitná nemocnica Bratislava na portáli ÚVO (https://uvo.gov.sk). 2. Verejný obstarávateľ realizuje zadávanie nadlimitnej zákazky: I/63 Tôň Zlatná na Ostrove podľa § 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorych zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) v spojení s § 66 ods. 7 druhá veta zákona postupom tzv. super reverznej súťaže. 3. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to vylučne prostredníctvom IS EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 4. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktory je zverejneny na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk. v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú uchádzači verejnému obstarávateľovi podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určenym verejným obstarávateľom. 7. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 32 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk). 8. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Podrobnejšie informácie sú v súťažnych podkladoch. 9. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku, ani subdodávateľom iného uchádzača. 10. V prípade, ak uchádzač využije pri plnení zmluvy subdodávateľov (§ 41), bude víťazný uchádzač povinny pred uzavretím zmluvy preukázať, že ním navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktory má subdodávateľ plniť. 11. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie je: d) žiadne z uvedených.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA