dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SC_TSK/Most Ilava
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (SC TSK)
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37915568
Brnianska 3, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (SC TSK)
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tenders.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sctsk.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434693
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: SC_TSK/Most Ilava
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - sanácia starého mostného objektu a realizácia výstavby nového mostného objektu cez Vážsky kanál v Ilave. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá v súťažných podkladoch a ich prílohách.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 646 740,94
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej vtexte tohto oddielu súťažnych podkladov len zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač alebo záujemca nie je povinny predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona, ak verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávneny použiť údaje z informačnych systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Nakoľko verejny obstarávateľ nie je oprávneny použiť údaje z informačnych systémov verejnej správy, uchádzač predloží všetky doklady v zmysle § 32 ods. 2 zákona. Splnenie podmienky účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotnym európskym dokumentom alebo v zmysle § 114 ods. 1 zákona čestnym vyhlásením. Jednotny európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorym hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotnym európskym dokumentom alebo čestnym vyhlásením predkladá verejnému obstarávateľovi úspešny uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejny obstarávateľ v prílohe súťažnych podkladov. Jednotny európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotny európsky dokument ručne podpísany osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže: 2.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona predložením zoznamu stavebnych prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnenych za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebnych prác; zoznam musí byť doplneny potvrdením ouspokojivom vykonaní stavebnych prác azhodnotení uskutočnenych stavebnych prác podľa obchodnych podmienok, ak odberateľom 1. bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz oplnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá kdispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu oich uskutočnení, doplnenym dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvny vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 2.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovednych za riadenie stavebnych prác, 2.3 podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: AD 2.1: Uchádzač predloží zoznam uskutočnenych stavebnych prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom boli kumulatívne srozpočtovym nákladom minimálne 3 500 000 EUR bez DPH za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, doplneny potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebnych prác a zhodnotení uskutočnenych stavebnych prác podľa obchodnych podmienok, ak odberateľom 1. bol verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejny obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnenym dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvny vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považuje vystavba alebo rekonštrukcia mostnych objektov. AD 2.2: Kľúčoví odborníci: a) Stavbyvedúci (1 osoba) Splnenie uvedeného uchádzač preukáže: - predložením osvedčenia o odbornej spôsobilosti na vykon činnosti stavbyvedúceho, t.j. Osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovanych architektoch a autorizovanych stavebnych inžinieroch v znení neskorších predpisov, s odbornym zameraním na inžinierske stavby, podkategória 22 mosty, tunely, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine EÚ, - minimálne stredoškolské vzdelanie a minimálne 5-ročná prax na pozícii stavbyvedúceho v oblasti predmetu zákazky, čo preukaze predložením profesijného životopisu z ktorého bude vyplyvať preukázanie praktickych minimálne 5-ročných skúsenosti na stavbách rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (dopravné stavby, vystavba alebo rekonštrukcia mostnych objektov). Za účelom preukázania praktickych minimálne 5-ročnych skúseností v rámci životopisu uvedie zoznam realizovanych stavebnych prac na pozícii stavbyvedúceho. Zo životopisu musí byť zároveň zrejmé, či je zamestnancom uchádzača alebo sa jedná o osobu, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využíva na preukázanie splnenia podmienky účasti. V takom prípade musí uchádzač dodržať povinnosti vyplyvajúce z ustanovenia § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. AD 2.3: Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva v zmysle požiadaviek normy ISO 14001 (v oblasti realizácie inžinierskych stavieb) vydany nezávislou inštitúciou, pričom verejny obstarávateľ uzná aj rovnocenné certifikáty vydané príslušnymi orgánmi členskych štátov. Verejny obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému enviromentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona jednotnym európskym dokumentom alebo v zmysle § 114 ods. 1 zákona čestnym vyhlásením. Jednotny európsky dokument na účely zákona o verejnom obstarávaní je dokument, ktorym hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejnym obstarávateľom. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotnym európskym dokumentom alebo čestnym vyhlásením predkladá verejnému obstarávateľovi úspešny uchádzač podľa § 55 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určenym verejnym obstarávateľom. Vzor Jednotného európskeho dokumentu predkladá verejny obstarávateľ v prílohe súťažnych podkladov. Jednotny európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť aj z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Verejny obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotny európsky dokument ručne podpísany osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-10T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-10T10:00:00
Miesto: E-VO, s.r.o., Bajkalská 19B, 821 01 Bratislava (budova ROSUM)
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejnym obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovany aj česky jazyk. Verejny obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 2. Verejny obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorych subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 3. Všetky náklady a vydavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok účasti a inych dokladov súvisiacich s tymto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na vysledok verejného obstarávania. 4. Uchádzači predložia skeny originálov alebo úradne osvedčenych kópii požadovanych dokladov. Všetky doklady musia byť platné a odrážať skutočny stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Ak je doklad alebo dokument vyhotoveny v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradnym prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradny preklad do štátneho jazyka. 5. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinny vyslovene uviesť vo svojej ponuke. 6. Verejny obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predloženych ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-20T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA