dnes je 27.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/2018_Z1_v2
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17336112
Slovenská 11/A, 94034 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Telefón: +421 356912245
Email: obstaravanie5@nspnz.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01/2018
Hlavný kód CPV
48000000-8
Druh zákazky
OPIS
Názov
Komplexný informačný systém pre zabezpečenie ekonomickej a prevádzkovej agendy
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
48810000-9

48812000-3

48180000-3

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská ulica 11 A, 940 34 Nové Zámky
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dodanie komplexného informačného systému pre zabezpečenie ekonomickej a prevádzkovej agendy pre Fakultnú nemocnicu s poliklinikou Nové Zámky, ktorý pozostáva z nasledovne zostavených funkčností: Nevýhradná, časovo neobmedzená licencia (Ekonomika, účtovníctvo, Správa majetku, Inteligentná správa zdravotníckej techniky, Rozpočítavanie výnosov a kalkulácia nákladov na hospitalizačný prípad podľa metodiky ÚDZS, Manažérske výstupy); Inštalácia a implementácia softvéru; Dokumentácia, Služby podpory na obdobie 24 mesiacov (školenie, aktualizácia softvéru, riešenie vád softvéru servisná údržba, Správa softvérov, Správa aplikácie). Požaduje sa kompletné slovenské jazykové rozhranie systému; záruka 24 mesiacov dňa odo dňa prevzatia softvéru. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 25
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 042-095005
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 17527 - MST
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2019-02-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 459 450,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-11-15T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
48000000-8
Dodatočné kódy CPV
48810000-9

48812000-3

48180000-3

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská ulica 11 A, 940 34 Nové Zámky
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie komplexného informačného systému pre zabezpečenie ekonomickej a prevádzkovej agendy pre Fakultnú nemocnicu s poliklinikou Nové Zámky, ktorý pozostáva z nasledovne zostavených funkčností: Nevýhradná, časovo neobmedzená licencia (Ekonomika, účtovníctvo, Správa majetku, Inteligentná správa zdravotníckej techniky, Rozpočítavanie výnosov a kalkulácia nákladov na hospitalizačný prípad podľa metodiky ÚDZS, Manažérske výstupy); Inštalácia a implementácia softvéru; Dokumentácia, Služby podpory na obdobie 24 mesiacov (školenie, aktualizácia softvéru, riešenie vád softvéru servisná údržba, Správa softvérov, Správa aplikácie). Požaduje sa kompletné slovenské jazykové rozhranie systému; záruka 24 mesiacov dňa odo dňa prevzatia softvéru. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 SP: Opis predmetu zákazky a v B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 20
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 492 536,88
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 1 sa uzatvára v súlade s § 18 ods.3 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - Zmeny zmluvy malého rozsahu (tzv. zmeny de minimis) Dodatkom sa rozširuje udelená Licencia softvéru Komplexný informačný systém pre zabezpečenie ekonomickej a prevádzkovej agendy (ďalej len Softvér) o modul ,,Žiadanky, pre ktorý platia rovnaké licenčné podmienky ako pre samotný Softvér.. Predmetom tohto dodatku je ďalej dodanie, inštalácia, implementácia modulu Žiadanky, poskytovanie podporných služieb pre modul Žiadanky: školenie, aktualizácia, riešenia vád a určenie ceny. Predmetom pôvodnej licenčnej zmluvy bola evidencia žiadaniek (oskenovaných žiadaniek) v komplexnom informačnom systéme pre zabezpečenie ekonomickej a prevádzkovej agendy. Predmetom dodatku je rozšírenie licencie o možnosť elektronického zasielania žiadaniek tzv. požiadavkových listov od jednotlivých oddelení FNSP NZ na obstaranie tovarov, služieb alebo stavebných prác a rozšírenie licencie o možnosť elektronického schvaľovania požiadavkových listov vedením FNSP NZ.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 459 450,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 492 536,88
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA