dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1346/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Senica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309974
Štefánikova 1408/56, 90525 Senica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Senica
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.senica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/435348
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1346/2021
Hlavný kód CPV
75200000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb starostlivosti o verejnú zeleň (kosenie, orezávanie drevín, výruby stromov a starostlivosť o živé ploty) a služieb zimnej údržby miestnych komunikácií (odstránenie snehu z ciest a chodníkov, posyp miestnych komunikácií).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 987 858,56
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90620000-9

90630000-2

77300000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Senica
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb starostlivosti o verejnú zeleň (kosenie, orezávanie drevín, výruby stromov a starostlivosť o živé ploty) a služieb zimnej údržby miestnych komunikácií (odstránenie snehu z ciest a chodníkov, posyp miestnych komunikácií). V prílohách Súťažných podkladov sú popísané základné požiadavky na zabezpečenie predmetných služieb, vrátane rozsahu starostlivosti o verejnú zeleň a podrobný opis zimnej údržby komunikácií vrátane passportu miestnych komunikácií. Celková dĺžka zmluvného vzťahu je uvažovaná v trvaní 3 rokov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
987 858,56:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Predpokladaná hodnota zákazky je v zmysle § 6 určená ako maximálny objem plnenia, ktoré môže byť dodávateľovi v zmysle zmluvy zadané. Keďže zmluva obsahuje právo objednávateľa navýšiť alebo ponížiť rozsah plnenia o 10%, predpokladaná hodnota zákazky zohľadňuje toto právo objednávateľa. Základná predpokladaná hodnota zákazky (bez práva zmeny rozsahu predmetu zákazky o 10%) je 898 053,23 EUR, čo predstavuje ročné plnenie približne v hodnote 299 351,08 EUR bez DPH.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZOVO) spôsobom uvedeným v zákone o verejnom obstarávaní (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov § 152 ZOVO alebo v zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). Verejný obstarávateľ má prístup k informačným systémom verejnej správy, prostredníctvom ktorého si vie overiť splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) nedoplatky na zdrav. a soc. poistení), c) nedoplatky na daniach, d) potvrdenia zo súdov, e) výpis z obchodného/živnostenského registra (prostredníctvom registra právnických osôb). Bližšie informácie o spôsobe preukazovania tejto podmienky účasti sú uvedené v príslušnej prílohe súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ v rámci plnenia zmluvy bude vyžadovať spoločensky zodpovedné správanie dodávateľa, konkrétne: -aktívne a pravidelne zvyšovať povedomie občanov mesta Senica na tému ochrany verejnej zelene a upozorňovať na aktuálne problémy v tejto oblasti formou prípravy obsahu príspevku alebo článku; -pripravovať aspoň 4x za kalendárny rok príspevok do regionálnej televízie s diváckym dosahom na mesto Senica so zameraním na ochranu verejnej zelene a aktuálne problémy v tejto oblasti; -pripravovať aspoň 4x za kalendárny rok príspevok do regionálnej televízie s diváckym dosahom na mesto Senica, obsahom ktorého bude kurz strihania drevín; -dodávateľ bude aktívne a pravidelne podporovať podujatia Mesta Senica zamerané na ekologické témy podľa požiadaviek Mesta Senica a to súhrnne v hodnote minimálne 5.000,- EUR/kalendárny rok; Týmito požiadavkami verejný obstarávateľ aplikoval sociálne hľadisko vo forme aktívnej participácie dodávateľa na ekologickej výchove obyvateľov mesta.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-12-16T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-16T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ bude ponuky vyhodnocovať tzv. superreverzným postupom podľa § 66 ods. 7 druhá veta tzn. komisia najprv zoradí ponuky podľa kritériá na vyhodnotenie ponúk a následne len u uchádzača predbežne umiestneného na 1. mieste bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 2. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch spolu s potrebnými lehotami. 3. Verejný obstarávateľ neaplikoval prípravné trhové konzultácie. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči mestu Senica, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ NEPOVOĽUJE vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7. Poukazujúc na špecifické požiadavky plnenia zmluvy uvedené v bode III.2.2 predstavuje toto obstarávanie zelené obstarávanie a sociálne obstarávanie. S ohľadom na požiadavku váženia kontrajnerových nádob a zbere týchto dát, ide súčasne aj o inovatívne verejné obstarávanie. 8. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 10.000 EUR. Možnosti a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-11-15T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA