dnes je 26.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: DODIKTKUTY112021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Kúty
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309672
Nám. Radlinského 981, 90801 Kúty

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Kúty
Telefón: +421 917476291 Fax: +421 346597506
Email: luboskakas@agenturavo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kuty.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: DODIKTKUTY112021
Hlavný kód CPV
39162100-6
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Obstaranie odbornych učební na základnej škole v Kútoch - IKT
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
30213100-6

30236000-2

30232100-5

30234000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Základná škola v Kútoch.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom zákazky je obstaranie odborných učební na základnej škole v Kútoch IKT technikou, ( informačná a komunikačná technika) , napr. počítače, notebooky, softvéry, tlačiarne a pod. podľa súťažnych podkladov pre časť č.1 , vrátane dopravy a inštalácie. Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že uvedená špecifikácia slúži ako definícia štandardu technickej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom. Uchádzači ponúknu tovary zo svojho sortimentu za predpokladu dodržania požadovaného technického štandardu. Ak sa súťažné podklady a ich prílohy odvolávajú na konkrétnu značku, typ alebo výrobcu, platí odkaz alebo ekvivalentny. Ekvivalentný produkt musí spĺňať minimálne kritéria na fyzikálne, statické, konštrukčné, záručné, funkčné a estetické požiadavky podľa zákonných predpisov a noriem, podľa ktorých sú tovary navrhnuté. Pripúšťa a akceptuje sa ekvivalent iného výrobcu, výrobného postupu, značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. Kde je to možné uchádzač doplní konkrétny názov/značku v rámci položiek kde je uvedený údaj "Ponuka (názov/popis)".
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+ :302021J837
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Obstaranie odbornych ucebni na zakladnej skole v Kutoch - IKT
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-02-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 17 740,76
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-22T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
39162100-6
Dodatočné kódy CPV
30213100-6

30236000-2

30232100-5

30234000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Základná škola v Kútoch.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je obstaranie odborných učební na základnej škole v Kútoch IKT technikou, ( informačná a komunikačná technika) , napr. počítače, notebooky, softvéry, tlačiarne a pod. podľa súťažnych podkladov pre časť č.1 , vrátane dopravy a inštalácie. Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že uvedená špecifikácia slúži ako definícia štandardu technickej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom. Uchádzači ponúknu tovary zo svojho sortimentu za predpokladu dodržania požadovaného technického štandardu.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 17 740,76
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmena špecifikácie položky č. 263 ( Notebook pre používateľov knižnice) z dôvodu COVID 19 a ukončenej výroby.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 17 740,76
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 17 740,76
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 25.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,15 CZK (-0,08)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA