dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10302/01-2015/-JP
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311394
Email: monika.kovackova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 10302/01-2015/-JP
Hlavný kód CPV
79941000-2
Druh zákazky
OPIS
Názov
Služba výberu a evidencie úhrady diaľničných známok za užívanie vymedzených úsekov ciest
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
72222300-0

50324100-3

79342320-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Služba bude poskytovaná na vymedzených úsekoch ciest, ktoré možno užívať po zaplatení úhrady diaľn. známky a na obch. miestach so zákazn. službami, predovšetkým kde je možné uhradiť diaľn. známku.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je služba výberu a evidencie úhrady diaľničných známok za používanie vymedzených úsekov ciest (ďalej len "Služba") v SR, ktorú bude poskytovateľ Služby vykonávať v prospech Verejného obstarávateľa. Podľa v súčasnosti platných právnych predpisov sa povinnosť úhrady diaľničnej známky týka dvojstopových motorových vozidiel alebo jazdných súprav s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony a dvojstopových motorových vozidiel kategórie M1 bez ohľadu na ich celkovú hmotnosť, ktoré využívajú vymedzené úseky ciest označené príslušnými dopravnými značkami. Základné ciele Služby sú: a) zabezpečenie efektívneho výberu úhrady diaľničných známok za používanie vymedzených úsekov ciest, b) zvýšenie komfortu používateľov vymedzených úsekov ciest obsluhy a poskytnutie výhod zákazníkom, c) zabezpečenie včasnej a úplnej úhrady poplatkov za používanie vymedzených úsekov ciest na účet verejného obstarávateľa. Poskytovateľ Služby bude zodpovedný za návrh, vybudovanie, financovanie a prevádzku/údržbu Služby počas trvania zmluvného vzťahu. Počas tohto obdobia bude poskytovateľ Služby vlastníkom všetkých relevantných komponentov potrebných na poskytovanie Služby okrem tých, o ktorých to je uvedené v súťažných podkladoch. Súčasťou poskytovania Služby je okrem iného aj informačná kampaň pred zavedením Služby. Ďalšie podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 67
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 175-318543
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: ZM/2015/0331
Časť č.: DZM/2015/0331/0008
Názov: Zmluva o poskytovaní služby výberu a evidencie úhrady diaľničných známok za užívanie vymedzených úsekov ciest
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2015-09-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 2,78
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1/ K bodu V.2.4) Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH) (v čase uzatvorenia zmluvy): Kritérium "najnižšia cena" stanovil verejný obstarávateľ ako výšku odplaty (sadzby) v percentách z realizovaných príjmov Verejného obstarávateľa z výberu úhrad diaľničných známok v Euro bez DPH. Úspešný uchádzač navrhol za dodanie predmetu zákazky najnižšiu odplatu (sadzbu) vo výške 2,78 %.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-18T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
79941000-2
Dodatočné kódy CPV
72222300-0

50324100-3

79342320-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Služba bude poskytovaná na vymedzených úsekoch ciest, ktoré možno užívať po zaplatení úhrady diaľn. známky a na obch. miestach so zákazn. službami, predovšetkým kde je možné uhradiť diaľn. známku.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je služba výberu a evidencie úhrady diaľničných známok za používanie vymedzených úsekov ciest (ďalej len "Služba") v SR, ktorú bude poskytovateľ Služby vykonávať v prospech Verejného obstarávateľa. Podľa v súčasnosti platných právnych predpisov sa povinnosť úhrady diaľničnej známky týka dvojstopových motorových vozidiel alebo jazdných súprav s celkovou hmotnosťou do 3,5 tony a dvojstopových motorových vozidiel kategórie M1 bez ohľadu na ich celkovú hmotnosť, ktoré využívajú vymedzené úseky ciest označené príslušnými dopravnými značkami. Základné ciele Služby sú: a) zabezpečenie efektívneho výberu úhrady diaľničných známok za používanie vymedzených úsekov ciest, b) zvýšenie komfortu používateľov vymedzených úsekov ciest obsluhy a poskytnutie výhod zákazníkom, c) zabezpečenie včasnej a úplnej úhrady poplatkov za používanie vymedzených úsekov ciest na účet verejného obstarávateľa. Poskytovateľ Služby bude zodpovedný za návrh, vybudovanie, financovanie a prevádzku/údržbu Služby počas trvania zmluvného vzťahu. Počas tohto obdobia bude poskytovateľ Služby vlastníkom všetkých relevantných komponentov potrebných na poskytovanie Služby okrem tých, o ktorých to je uvedené v súťažných podkladoch. Súčasťou poskytovania Služby je okrem iného aj informačná kampaň pred zavedením Služby. Ďalšie podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2015-09-04T00:00:00Dátum ukončenia: 2023-12-31T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 19 412 059,73
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom Dodatku č. 8 je úprava procesov pri opravách v evidencii elektronickej diaľničnej známky, zmena štruktúry Internetového portálu, aktualizácia procesu generovania Kontrolného výkazu DPH, pričom náklady na realizáciu sú vo výške 310 696,00 EUR.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 19 101 363,73
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 19 412 059,73
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA