dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 17024
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská agentúra životného prostredia
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00626031
Tajovského 28, 97590 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská agentúra životného prostredia
Telefón: +421 484374120 Fax: +421 484230409
Email: obstaravanie@sazp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sazp.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: GR/00087/2018
Hlavný kód CPV
79952000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je Komplexné zabezpečenie odborných a informačných podujatí.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
79951000-5

55120000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská republika. Konkrétne miesta jednotlivých plnení budú verejným obstarávateľom stanovené vopred pred uskutočnením jednotlivých podujatí v Zadaní podujatia.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je poskytovanie komplexných technicko-organizačných služieb zabezpečenia odborných podujatí (konferencií, seminárov, školení, workshopov, exkurzií, študijných ciest a pod.) a informačných podujatí (informačné dni, výstavy, festivaly a pod.) organizovaných verejným obstarávateľom pozostávajúcich z: -prenájmu konferenčných sál, spoločenských sál, priestorov foyer, šatne a salónika -ubytovacích služieb -stravovacích služieb -prenájmu prezentačnej, tlmočníckej a hlasovacej techniky -materiálno - technického zabezpečenia -služieb súvisiacich s dopravou -elektronických služieb -organizačného a personálneho zabezpečenia
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zlepšovanie informovanosti a poskytovanie poradenstva v oblasti zlepšovania kvality životného prostredia na Slovensku
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude 100 % financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi Ministerstvom životného prostredia, pričom 85 % bude poskytnutých z operačného programu Kvalita životného prostredia pre projekt s názvom Zlepšovanie informovanosti a poskytovanie poradenstva v oblasti zlepšovania kvality životného prostredia na Slovensku.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2018/S 228-521922
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V priebehu postupu verejného obstarávania sa zmenili okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené, následkom čoho nemožno od Verejného obstarávateľa požadovať, aby vo Verejnej súťaži na obstaranie predmetu zákazky pokračoval. Predmetom Verejnej súťaže bolo obstaranie komplexného zabezpečenia podujatí, pričom v čase stanovovania požiadaviek na predmet zákazky (november 2018) Verejný obstarávateľ z objektívnych dôvodov nemohol predvídať, že rozsah a najmä spôsob realizácie podujatí sa z dôvodu vzniku a priebehu pandémie ochorenia COVID-19 zásadným spôsobom zmení. Zmena pôvodne stanovených požiadaviek na predmet zákazky je s ohľadom na súčasnú epidemiologickú situáciu a jej významnom vplyve na zmenu organizácie spoločenských podujatí nevyhnutná (napr. zabezpečenie podujatí formou online konferencií a pod.). Uzatvorenie zmluvy s úspešným uchádzačom v rámci Verejnej súťaže nemá z uvedeného dôvodu pre Verejného obstarávateľa žiadny význam. Verejný obstarávateľ uvedené považuje za zmenu okolností, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo, pre ktoré nemožno od Verejného obstarávateľa požadovať, aby vo Verejnej súťaži na obstaranie predmetu zákazky pokračoval, pričom táto zmena okolností vychádza z objektívnych skutočností brániacich riadnemu dokončeniu verejného obstarávania, ktoré Verejný obstarávateľ nemohol pri vyhlásení verejného obstarávania predvídať, t. j. ku ktorým došlo v priebehu verejného obstarávania z objektívnych príčin, a to do tej miery, že od Verejného obstarávateľa nemožno očakávať, aby v zadávaní zákazky pokračoval. Navyše, nastali aj ďalšie dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od Verejného obstarávateľa požadovať, aby vo Verejnej súťaži pokračoval. Verejný obstarávateľ v čase vyhlásenia Verejnej súťaže vychádzal z predpokladu, že predmet zákazky bude 100 % financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Verejnému obstarávateľovi Ministerstvom životného prostredia (ďalej len Poskytovateľ dotácie), pričom 85 % z nich malo byť poskytnutých z operačného programu Kvalita životného prostredia pre projekt s názvom Zlepšovanie informovanosti a poskytovanie poradenstva v oblasti zlepšovania kvality životného prostredia na Slovensku. Avšak, necelý rok po vyhlásení Verejnej súťaže doručil Poskytovateľ dotácie Verejnému obstarávateľovi list, v ktorom uviedol, že po Monitorovacom výbore č. 8 pre Operačný program Kvalita životného prostredia zo dňa 22.10.2019 sa vyčlenená alokácia pre tento operačný program znížila o sumu cca 2,5 mil. eur, a po 9. Monitorovacom výbore sa vyčlenená alokácia znížila o ďalších 1,6 mil. eur (pozri link, na ktorom sú dostupné zápisnice aj uznesenia z uvedených monitorovacích výborov: https://www.op-kzp.sk/obsah-implementacia-progamu/monitorovaci-vybor-pre-operacny-program-kvalita-zivotneho-prostredia/). Doposiaľ sa Verejnému obstarávateľovi nepodarilo získať na financovanie predmetu zákazky nové zdroje a tak je Verejný obstarávateľ nútený konštatovať, že nemá dostatočné finančné prostriedky na dofinancovanie predmetu zákazky, pričom dané skutočnosti nenastali z vôle alebo konania Verejného obstarávateľa, a Verejný obstarávateľ ich nemohol ani predvídať. Verejný obstarávateľ opätovane vyhlási verejné obstarávanie na obdobný predmet zákazky len v prípade, ak po zmene jeho špecifikácie v budúcnosti získa potrebné finančné prostriedky na jeho financovanie. V súčasnosti Verejný obstarávateľ takýmito finančnými prostriedkami nedisponuje a nemá ani žiadne informácie o tom, že táto situácia by sa mala v blízkej dobe zmeniť. 2. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Revízne postupy sú definované v zákone č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA