dnes je 8.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ZM10/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Dalno s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47137861
Jána Hollého 3200, 02601 Dolný Kubín

Slovensko
Kontaktná osoba: Dalno s. r. o.
Telefón: +421 43907122482
Email: stano@anytimesro.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: N022/2020
Hlavný kód CPV
42642100-9
Druh zákazky
OPIS
Názov
Obstaranie technologickej infraštruktúry spoločnosti Dalno s. r. o.
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
42642100-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Aleja Slobody 2240, 026 01 Dolný Kubín
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dodanie tovarov. Predmet zákazky pozostáva z jedného logického celku. Logický celok č.1 : Horizontálne CNC obrábacie centrum s narážaním kolíkov 1ks Bližší opis predmetu zákazky je obsiahnutý v časti B. 1 Súťažných podkladov a v prílohe č. 1 Súťažných podkladov - Technická špecifikácia.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO3-SC31-2016-5
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 196-509150
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Obstaranie technologickej infraštruktúry spoločnosti Dalno s. r. o.
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-09-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 253 600,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-19T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
42642100-9
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Aleja Slobody 2240, 026 01 Dolný Kubín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovarov. Predmet zákazky pozostáva z jedného logického celku. Logický celok č.1 : Horizontálne CNC obrábacie centrum s narážaním kolíkov 1ks Bližší opis predmetu zákazky je obsiahnutý v časti B. 1 Súťažných podkladov a v prílohe č. 1 Súťažných podkladov - Technická špecifikácia.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 253 600,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
2.V súlade s čl. XII. ods. 3 Zmluvy sa Zmluvné strany dohodli: - na zmene znenia úvodného textu v Kúpnej zmluve nasledovne:Táto kúpna zmluva je uzavretá podľa ustanovení § 409 a nasl. Obchodného zákonníka a v zmysle Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania pre zákazku s názvom Obstaranie technologickej infraštruktúry spoločnosti Dalno s. r. o.". - na zmene bodu 1 v Čl. I. pod názvom Predmet zmluvy a jeho špecifikácia nasledovne: Predávajúci sa zaväzuje, že kupujúcemu dodá a odovzdá tovar špecifikovaný v Prílohe č.1 - Technická špecifikácia, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou zmluvy a kupujúci sa zaväzuje, že tento tovar prevezme a zaplatí zaň dohodnutú cenu. - na zmene ods. 1 v Čl. II pod názvom Termín plnenia predmetu zmluvy nasledovne: Termín plnenia predmetu zmluvy je do 6 mesiacov odo dňa vystavenia objednávky. - na zmene ods. 5 v Čl. XII pod názvom Záverečné ustanovenia nasledovne: Táto Zmluva nadobúda platnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť po ukončení následnej ex-post kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 253 600,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 253 600,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA