dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 08938/2020/ODDVO
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36836567
Majerská cesta 94, 97496 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Telefón: +421 948984740
Email: jana.fekiacova@bbsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bbrsc.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Správa a údržba ciest
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID 10860
Hlavný kód CPV
34350000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je priebežné dodanie nového tovaru, a to nových pneumatík, duší a ochranných vložiek pre nákladné motorové vozidlá, traktory, mechanizmy a prívesy kategórií N2, N3, T, R, Ps, O1, O2, O3, O aj v prevedení G (N2G, N3G) minimálne v rozsahu, kvalite a parametroch uvedených v prílohe č. 3 súťažných podkladov (ďalej aj SP) - Špecifikácia, spojené s dodávkou a likvidáciou už opotrebených pneumatík v súlade s platnou legislatívou. Predmet zákazky bude dodávaný v čiastkových dodávkach s naložením, dopravou a vyložením na miesta určenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa. Dodávka tovarov v dohodnutom čase, mieste a podľa ostatných podmienok je súčasťou Rámcovej dohody (Príloha č. 2 SP) v rozsahu dodávok uvedených v špecifikácii (Príloha č. 3 SP).
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
34351100-3

34352100-0

34352300-2

19511000-1

90511000-2

90510000-5

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Dodávka tovaru s dovozom, priebežne na základe špecifikovanej čiastkovej objednávky počas trvania Rámcovej dohody do odberných miest verejného obstarávateľa podľa bodu 4.1 Súťažných podkladov.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je priebežné dodanie nového tovaru, a to nových pneumatík, duší a ochranných vložiek pre nákladné motorové vozidlá, traktory, mechanizmy a prívesy kategórií N2, N3, T, R, Ps, O1, O2, O3, O aj v prevedení G (N2G, N3G) minimálne v rozsahu, kvalite a parametroch uvedených v prílohe č. 3 súťažných podkladov (ďalej aj SP) - Špecifikácia, spojené s dodávkou a likvidáciou už opotrebených pneumatík v súlade s platnou legislatívou. Predmet zákazky bude dodávaný v čiastkových dodávkach s naložením, dopravou a vyložením na miesta určenia podľa špecifikácie verejného obstarávateľa. Dodávka tovarov v dohodnutom čase, mieste a podľa ostatných podmienok je súčasťou Rámcovej dohody (Príloha č. 2 SP) v rozsahu dodávok uvedených v špecifikácii (Príloha č. 3 SP).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Názov: Rámcová kúpna zmluva "Pneumatiky a duše pre nákladné motorové vozidlá, traktory, mechanizmy a prívesy"
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-04-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti:
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 006,04
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Toto oznámenie sa zasiela na základe plnenia rámcovej dohody za III. kvartál roku 2021 v celkovej hodnote 5006,04 EUR bez DPH.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-21T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA