dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 34857-S5973/2021-SeOL
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1, 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Telefón: +421 220293008
Email: macekova.gabriela@slovakrail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.slovakrail.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432252
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 34857-S5973/2021-SeOL
Hlavný kód CPV
34631000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup nových dvojkolesí pre železničné koľajové vozidlá (ďalej len ŽKV) - pre hnacie vozidlá resp. jednotky radu 051, 071, 951, 971, DMJ 861, 361, 660 a pre osobné vozne typ 450.3 a 429.3. Dvojkolesia musia byť v zhode s príslušnými technickými normami EN, STN, TNŽ, vyhláškami UIC, smernicami, v súlade so zák. č. 513/2009 Z.z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou MDPT SR č. 205/2010 Z.z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach, vyhláškou MDPT SR č. 351/2010 Z.z. o dopravnom poriadku dráh, platnými predpismi Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s. pre ŽKV a s ich ďalšími súvisiacimi predpismi (vrátane dohodnutých výnimiek, prevádzkových úprav a pod.) a platnou výkresovou dokumentáciou ŽKV a v súlade s ostatnými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je celkom 60 ks.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 820 760,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 10
OPIS
Názov
Dvojkolesie hnané pre DV 051, 071, 951, 971
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
34631100-0
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

34631400-3
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Nové Zámky, Žilina
Opis obstarávania
Predmetom 1. časti zákazky je nákup nových dvojkolesí hnaných, ako náhradných dielov pre DV 051, 071, 951, 971, v rozsahu podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je 12 ks.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Doba dodania :15:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
201 600,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Dvojkolesie hnacie 1 kompletné pre DMJ 861
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
34631100-0
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

34631400-3
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Humenné, Nové Zámky
Opis obstarávania
Predmetom 2. časti zákazky je nákup nových dvojkolesí hnacích 1 kompletných, ako náhradných dielov pre DMJ 861, v rozsahu podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je 4 ks.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Doba dodania :15:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
100 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Dvojkolesie hnacie 2 kompletné pre DMJ 861
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
34631100-0
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

34631400-3
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Humenné, Nové Zámky
Opis obstarávania
Predmetom 3. časti zákazky je nákup nových dvojkolesí hnacích 2 kompletných, ako náhradných dielov pre DMJ 861, v rozsahu podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je 4 ks.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Doba dodania :15:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
100 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Dvojkolesie hnané 2 kompletné pre DMJ 861
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
34631100-0
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

34631400-3
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Humenné
Opis obstarávania
Predmetom 4. časti zákazky je nákup nových dvojkolesí hnaných 2 kompletných, ako náhradných dielov pre DMJ 861, v rozsahu podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je 4 ks.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Doba dodania :15:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
80 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Dvojkolesie hnacie pre HKV 361.0
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
34631100-0
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

34631400-3
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice
Opis obstarávania
Predmetom 5. časti zákazky je nákup nových dvojkolesí hnacích, ako náhradných dielov pre HKV radu 361.0, v rozsahu podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je 4 ks.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Doba dodania :15:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
80 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Dvojkolesie hnacie pre HKV 361.1
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
34631100-0
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

34631400-3
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Bratislava
Opis obstarávania
Predmetom 6. časti zákazky je nákup nových dvojkolesí hnacích, ako náhradných dielov pre HKV radu 361.1, v rozsahu podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je 4 ks.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Doba dodania :15:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
80 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Dvojkolesie hnacie s prevodovkou pre EJ 660
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
34631100-0
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

34631400-3
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vrútky
Opis obstarávania
Predmetom 7. časti zákazky je nákup 6 ks nových dvojkolesí hnacích s prevodovkou, ako náhradných dielov pre EJ 660, v rozsahu podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je 6ks.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Doba dodania :15:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
828 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Dvojkolesie bežné pre EJ 660
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
34631100-0

34631400-3
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vrútky
Opis obstarávania
Predmetom 8. časti zákazky je nákup nových dvojkolesí bežných, ako náhradných dielov pre EJ 660, v rozsahu podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je 10 ks.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Doba dodania :15:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
201 600,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Dvojkolesie pre OV bežné, typ 450.3 (tri brzdové kotúče)
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
34631100-0
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

34631400-3
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice
Opis obstarávania
Predmetom 9. časti zákazky je nákup nových dvojkolesí pre OV bežných, typ 450.3, ako náhradných dielov pre osobné vozne, v rozsahu podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je 8 ks.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Doba dodania :15:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
96 960,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Dvojkolesie pre OV bežné, typ 429.3 (tri brzdové kotúče)
Časť č.: 10
Dodatočné kódy CPV
34631100-0
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

34631400-3
MA08-5 - Na použitie na železniciach:

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Košice
Opis obstarávania
Predmetom 10. časti zákazky je nákup nových dvojkolesí pre OV bežných, typ 429.3, ako náhradných dielov pre osobné vozne, v rozsahu podľa technických špecifikácií uvedených v časti B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov. Predpokladané množstvo obstarávaných dvojkolesí je 4 ks.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Doba dodania :15:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
52 600,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 ZVO. III.1.1.1) V prípade, že uchádzačom predkladané doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti nie sú vydávané v elektronickej podobe s právnym účinkom, alebo sa na doklad nevzťahuje účinnosť podľa osobitného zákona (napr. zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 4 ZVO), obstarávateľ odporúča, aby uchádzač predložil v ponuke doklady po zaručenej elektronickej konverzii dokumentu z listinnej do elektronickej podoby. V prípade predloženia písomností vyhotovených uchádzačom, obstarávateľ odporúča, aby boli takéto písomnosti podpísané kvalifikovaným elektronickým podpisom oprávnenou osobou konať za uchádzača. III.1.1.2) Hospodársky subjekt so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 Písm. a) ZVO je povinný predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. III.1.1.3) Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. III.1.1.4) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. III.1.1.5) V zmysle § 32 ods. 3 ZVO obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy. Upozornenie: Obstarávateľ nie je oprávnený vyžiadať si z informačných systémov verejnej správy výpis z registra trestov, a požaduje jeho predloženie uchádzačom.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: III.1.3.1) Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Zoznam vypracuje záujemca. Obstarávateľ odporúča, aby uchádzač doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti predložil v elektronickej podobe s právnym účinkom, ak sa na doklad nevzťahuje účinnosť podľa osobitného zákona (napr. evidencia referencií podľa § 12 ZVO). Ak doklad nie je vydaný v elektronickej podobe s právnym účinkom alebo ak sa na doklad nevzťahuje účinnosť podľa osobitného zákona, obstarávateľ odporúča, aby uchádzač predložil doklad po zaručenej elektronickej konverzii dokumentu z listinnej do elektronickej podoby. V prípade vyhotovenia písomností samotným uchádzačom obstarávateľ odporúča, aby takéto písomnosti boli podpísané kvalifikovaným elektronickým podpisom oprávnenou osobou/osobami oprávnenými konať za uchádzača alebo ich záujemca/ uchádzač predložil po zaručenej elektronickej konverzii dokumentu z listinnej do elektronickej podoby. III.1.3.2) Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. III.1.3.3) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods.6 písm. a) až h) a ods.7 ZVO; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi/ uchádzačovi poskytnuté. III.1.3.4) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. III.1.3.5) V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky, resp. Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. V prípade roku 2021 je potrebné na prepočítanie inej meny na EUR použiť kurz ECB, resp. Národnej banky Slovenska, aktuálny v deň vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade preukazovania splnenie podmienky účasti, poskytnutím služieb v inej mene ako EUR, záujemca uvedie hodnotu poskytnutých služieb v pôvodnej mene a prepočet do meny EUR. III.1.3.6) Z predkladaných dokladov záujemcu preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. III.1.3.7) Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v slovenskom jazyku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre splnenie podmienky uvedenej v bode III.1.3.1) tohto oznámenia obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil v ponuke zoznam dodávok tovaru, predmetom ktorých bolo dodanie nových dvojkolesí rovnakého alebo podobného typu ako je predmet zákazky t.j. zoznam dodaných dvojkolesí pre železničné koľajové vozidlá za predchádzajúce tri roky (t.j. za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, čo je deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k Úradnému vestníku Európskej únie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v celkovej sumárnej hodnote pre jednotlivé časti predmetu zákazky minimálne: časť 1. Dvojkolesie hnané pre DV 051, 071, 951, 971: 200 000,00 EUR (dvestotisíc EUR), časť 2. Dvojkolesie hnacie 1 kompletné pre DMJ 861: 100 000,00 EUR (jednostotisíc EUR), časť 3. Dvojkolesie hnacie 2 kompletné pre DMJ 861: 100 000,00 EUR(jednostotisíc EUR), časť 4. Dvojkolesie hnané 2 kompletné pre DMJ 861: 80 000,00 EUR (osemdesiattisíc EUR), časť 5. Dvojkolesie hnacie pre HKV 361.0: 80 000,00 EUR (osemdesiattisíc EUR), časť 6. Dvojkolesie hnacie pre HKV 361.1: 80 000,00 EUR (osemdesiattisíc EUR), časť 7. Dvojkolesie hnacie s prevodovkou pre EJ 660: 820 000,00 EUR (osemstodvadsaťtisíc EUR), časť 8. Dvojkolesie bežné pre EJ 660: 200 000,00 EUR (dvestotisíc EUR), časť 9. Dvojkolesie pre OV bežné, typ 450.3 (tri brzdové kotúče): 95 000,00 EUR (deväťdesiatpäťtisíc EUR), časť 10. Dvojkolesie pre OV bežné, typ 429.3 (tri brzdové kotúče): 50 000,00 EUR (päťdesiattisíc EUR). V prípade, ak uchádzač predloží ponuku na viac častí predmetu zákazky, predloží zoznam dodávok tovaru minimálne v hodnote rovnajúcej sa najvyššiemu z objemov dodávok tovaru požadovaných pre časti zákazky, na ktoré predkladá ponuku. Obstarávateľ odporúča uchádzačom pre spracovanie zoznamu použiť formulár z Prílohy č. 4 SP Zoznam dodávok tovaru. V prípade, že bol dodaný tovar len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí uchádzač preukázať, v akom finančnom objeme za určené obdobie dodal tovar záujemca/ uchádzač alebo uchádzačom uvedená iná osoba podľa § 34 ods.3 ZVO. V prípade ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. dodávky tovaru (zmluvy) začali pred tromi rokmi, alebo neboli skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako "rozhodné obdobie"), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť dodávok tovaru, ktorá bola realizovaná v požadovanom/rozhodnom období. Pre splnenie podmienky uvedenej v bode III.1.3.2) tohto oznámenia obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil v ponuke platný certifikát manažérstva kvality, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa EN ISO 9001:2008 v oblasti zodpovedajúcej predmetu zákazky. Obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu a to: a) potvrdenie certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému manažérstva kvality, ale ešte z nejakých dôvodov nestihol vydať samotný certifikát, za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania normy prípadne b) správu z auditu vykonaného akreditovanou osobou podľa požiadaviek príslušnej normy, z ktorej vyplýva, že preverovaná organizácia spĺňa požiadavky príslušnej normy.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Podľa súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ vyžaduje vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov, pred uzatvorením zmluvy, ak ponuka skupiny dodávateľov bude obstarávateľom prijatá. Nevyžaduje sa, aby vytvorená právna forma mala samostatnú právnu subjektivitu. Vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu garancie dodržania stanovených zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, ktorá sa má uzatvoriť. V prípade združenia je potrebné, aby účastníci združenia uzatvorili zmluvu, ktorá bude obsahovať povinnosti pre všetkých účastníkov združenia. Zmluva musí obsahovať aj splnomocnenie pre niektorého účastníka združenia na zastupovanie združenia pri rokovaniach a vykonávaní potrebných právnych úkonov a tiež vyhlásenie o tom, že členovia združenia ručia spoločne a nerozdielne za záväzky voči obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Obstarávateľ požaduje, aby predávajúci mal na realizáciu predmetu zákazky: - platné Potvrdenie o vykonaní previerky odborno - technickej spôsobilosti (ďalej aj ako "POTS") vydané obstarávateľom výrobcovi dvojkolesí podľa platnej Smernice Odborno technická spôsobilosť 2_168_UP_v1 zo dňa 15.06.2018 zodpovedajúce predmetu zákazky, t.j. na dodávku dvojkolesí. Uvedená smernica tvorí Prílohu č. 7 súťažných podkladov, - obstarávateľom resp. výrobcom ŽKV schválené Technicko dodacie a preberacie podmienky (ďalej aj ako "TDPP"), ktorých prílohou budú schválené výkresy dvojkolesí, náprav, celistvých a obručových kolies, resp. schválené výkresy pre jednotlivé typy ŽKV resp. výkresovú dokumentáciu, ktorá bola dodaná výrobcom vozidla ako aj právo na použitie tejto technickej dokumentácie pre výrobu a/alebo dodávku predmetných dvojkolesí pre ŽKV.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-26T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1) Verejná súťaž je realizovaná podľa § 91 ZVO v spojení s § 66 ods.7 druhá veta ZVO. VI.3.2) Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Úradu pre Verejné obstarávanie s názvom IS EVO ver. 18.0. Podrobné informácie o IS EVO ver. 18.0 určených pre prácu Záujemcu/uchádzača s týmto systémom nájdete na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html v sekcii Príručky a v sekcii Videonávody. VI.3.3) Uchádzač predkladá ponuku výhradne elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO po prihlásení. VI.3.4) Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1.1) a III.1.3) tohto oznámenia predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 SP. VI.3.5) Ak záujemca použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu VO kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote určenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. VI.3.6) Doručovanie podaní-v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti,ponuky, návrhu a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania=dátum doručenia. VI.3.7) Obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský a český jazyk, v ktorom musia byť predložené ponuky, žiadosti o vysvetlenie alebo prípadne uplatnené revízne postupy. VI.3.8) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432252. Časti SP ako aj časti príp. inej poskytnutej sprievodnej dokumentácie, ktoré je potrebné záujemcom vyplniť k predloženiu ponuky, obstarávateľ zverejňuje v súboroch v editovateľných formátoch na linku: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432252. VI.3.9) Obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO vylúči z VO uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom VO s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu verejnú súťaž. VI.3.10) Predmet zákazky je rozdelený na časti. Každá časť zákazky je v celom rozsahu opísaná tak, aby bola presne a zrozumiteľne špecifikovaná. Pokiaľ sa v opise predmetu zákazky použila odvolávka na konkrétnu značku, obchodné názvy, výrobcu, alebo výrobok alebo typ výrobku/materiál, tieto boli použité výlučne vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet príslušnej časti zákazky v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. V takýchto prípadoch, sa má za to, že je doplnený slovami "alebo ekvivalentný". Pre účely tohto verejného obstarávania sú ekvivalentnými výrobkami také výrobky, ktoré spĺňajú úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, na rovnakej alebo vyššej úrovni ako pôvodný výrobok, bez nutnosti vykonania akejkoľvek úpravy na železničnom koľajovom vozidle pri výmene pôvodného výrobku za ním ponúknutý ekvivalent. VI.3.11) Nejedná sa o zelené VO, ani o obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Sú uvedené v § 163 a nasl. ZVO.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-18T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 7.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,01 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA