dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 434918
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Veľké Zálužie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00308595
Veľké Zálužie 955, 95135 Veľké Zálužie

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Veľké Zálužie
Telefón: +421 911417716
Email: prednosta@velkezaluzie.eu
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434918
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 434918
Hlavný kód CPV
45210000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom stavebných prác je zníženie energetickej náročnosti budovy obecného úradu. Jedná sa o zateplenie obvodových konštrukcii a zhotovenie nových hydroizolačných opatrení. Nad celým objektom je nutné odstránenie poškodenej plechovej strešnej krytiny vrátane poškodených prvkov krovu a dreveného debnenia. Následne sa zhotoví nová strešná konštrukcia s plechovou strešnou krytinou. Navrhnuté a poškodené časti krovu je nutné odstrániť a následne vysprávkovať tak, aby uniesli váhu fotovoltaických článkov a ich kotvenia. Ďalej sa odstránia podlahy, existujúce plastové okná a vchodové dvere. Obvodové steny je treba podrezať a vytvoriť si tak novú hydroizolačnú vrstvu pre objekt obecného úradu. Odstránia sa vonkajšie betónové opakové chodníky (tzv. odkvapové chodníky), ktoré úzko súvisia s riešením zateplenia obvodového plášťa budovy a následne sa zhotovia nové. Pre objekt obecného úradu je navrhnuté nové ústredné vykurovanie s úspornejšími rozvodmi, vykurovacími telesami, plynovým kotlom. Súčasťou zníženia energetickej náročnosti budovy obecného úradu je aj výmena elektrických rozvodov z dôvodu modernizácie osvetlenia, elektroinštalácie a prepojenia na fotovoltaický systém na výrobu elektrickej energie. V budove je riešené aj odvetranie systémom rekuperácie, ktoré tiež prispeje k úsporám na spotrebe primárnej energie. Ďalšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 404 226,93
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: D.1 Osobné postavenie: D.1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin, ..... viď v závere týchto podmienok účasti b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Ich splnenie s ohľadom na §32 ods.3 ( a tiež body D.1.2 a D.1.3 tejto časti výzvy) preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. § 32 ods. 4 a 5 zákona (viď texty bodov 2.-5. nižšie ): (2) Ak v odseku 3 nie je ustanovené inak, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1, ...viď v závere týchto podmienok účasti. (3) Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa odseku 2, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu,.... viď v závere týchto podmienok účasti. (4) Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky,....viď v závere týchto podmienok účasti. (5) Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ,.... viď v závere týchto podmienok účasti . D.1.2 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne, ,.... viď v závere týchto podmienok účasti. D.1.3 Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov,.... viď v závere týchto podmienok účasti. V súlade s §38 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní viď pre nedostatok miesta v tejto výzve zverejnenie úplného znenia podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/434918
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: D.2.1 Uchádzač musí preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť predložením nasledovných dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. h) a § 36 zákona o verejnom obstarávaní. D.2.1.1 Uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy a § 36 zákona o verejnom obstarávaní je uchádzač alebo záujemca povinný spĺňať požiadavky noriem na systém environmentálneho manažérstva ISO 14001 v oblasti stavebných prác, čo preukazuje predložením certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva v zmysle schémy Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo iný systém environmentálneho manažérstva podľa osobitného predpisu alebo iný systém environmentálneho manažérstva založený na príslušných právne záväzných aktoch Európskej únie alebo medzinárodných normách, na ktorý vydal akreditovaný certifikačný orgán certifikát. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. D.2.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. D.2.3 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
1.Podmienky súvisiace s povinnosťou poskytnúť súčinnosť pri vykonávaní finančnej kontroly bližšie informácie sú uvedené v bode 27.6 .1 súťažných podkladov 2.Podmienky súvisiace s vinkulovaním finančných prostriedkov a výkonovou zárukou bližšie informácie sú uvedené v bode 27.3.2 súťažných podkladov 3.Podmienky súvisiace s identifikáciou subdodávateľov bližšie informácie sú uvedené v bode 27.3.2 súťažných podkladov. 4. Podmienky súvisiace s uplatnením atribútov sociálneho aspektu bližšie informácie sú uvedené v bode 27.6.2 súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-12T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-04-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-12T11:00:00
Miesto: On-line sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk prostredníctvom systému EVO
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 114 ods. 4, prvá veta zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ zabezpečuje otváranie ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom. Bližšie informácie sú uvedené v bode 22 súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom, prípadne českom jazyku. c) Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Agentúra pre poradenstvo a obstarávanie KLIENT, s.r.o. d) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na web stránke ÚVO, v časti Viac o IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html ), ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa vo verejnej zóne zákazky na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/434918. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO.Súťažné podklady sa nezasielajú. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. e) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. f) Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 10 000,00 EUR g) Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy. h) Verejné obstarávanie sa bude realizovať ako tzv. super reverzný postup v súlade s § 112 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, kedy vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. i) Lehota na poskytnutie súčinnosti potrebnú na uzavretie zmluvy je v súlade s §114 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní 15 pracovných dní, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. j) Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že zmluva nadobudne účinnosť po ukončení kontroly verejného obstarávania, ktorá bude vykonaná po ukončení schvaľovacieho procesu ŽoNFP pred uzavretím Zmluvy o poskytnutí NFP, pričom musí byť ukončená kladným výsledkom. Najneskorším dňom účinnosti Zmluvy so zhotoviteľom je deň účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP. V prípade, ak Zmluva o poskytnutí NFP nebude uzatvorená, Zmluva so zhotoviteľom na základe neschválenia Žiadosti o poskytnutie NFP nenadobudne účinnosť a stratí platnosť. Podmienkou účinnosti zmluvy je aj zverejnenie zmluvy v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 211/2000 Z.z. o slobode informácií v platnom znení. k) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (viď tiež ďalej). Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad l) Predmetná zákazka spĺňa atribúty zeleného aspektu vo verejnom obstarávaní v zmysle Metodiky zeleného verejného obstarávania ÚVO, MŽP SR, SAŽP určením požiadavky verejného obstarávateľa na predloženie dokladu podmienok účasti, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém enviromentálneho manažérstva a atribúty sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní v zmysle dokumentu ÚVO "Výber z metodických usmernení k sociálnemu aspektu", Júl 2020, uplatnením zmluvnej podmienky podporujúcej dôstojné pracovné podmienky uvedenej v bode V.HSE Požiadavky všeobecných zmluvných podmienok vykonania diela.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-21T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA