dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6/2021
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Rača
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304557
Kubačova 21, 83106 Bratislava - mestská časť Rača

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Rača
Telefón: +421 948243889
Email: karol.meliska@apuen.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: Osoba podľa § 7 ods. 1 písm. b) zákona o VO
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 6/2021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom riešenia je kompletná rekonštrukcia nevyužívaného areálu Strediska čistoty na parcelách 475/91 (hlavný objekt) a 475/92 (obslužná plocha, budúci sklad, budúci prístrešok). Ide o samostatný prevádzkový objekt prístupný z verejnej komunikácie. Hlavný objekt predstavuje jednopodlažná stavba obdĺžnikového pôdorysného tvaru s plochou strechou, ktorej rekonštrukciou vznikne zázemie pre oddelenie Stredisko čistoty (zabezpečujúce údržbu zelene, chodníkov a ciest v MČ Rača) a priechodná dvojgaráž. Hlavný objekt je vsadený do mierneho svahu. K hlavnému objektu bude dobudovaný sklad a prístrešok pre techniku. Súčasťou zákazky je tiež rekonštrukcia manipulačnej plochy na pozemku v areáli Strediska čistoty. Časť prác týkajúcich sa prístrešku, ktorá je uvedená vo výkaze výmer pre "dielo č. 2", bude realizovaná len v prípade uplatnenia si opcie zo strany verejného obstarávateľa v zmysle pravidiel uvedených v návrhu zmluvy o dielo.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
45262500-6

45112000-5

45315000-8

45321000-3

45331000-6

45421100-5

45431000-7

45442100-8

Miesto vykonania
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mestská časť Bratislava-Rača
Opis obstarávania
V rámci celkovej rekonštrukcie existujúceho objektu sa navrhuje zrealizovať tieto stavebné práce: Búracie práce, Stavebné práce, Klampiarske práce, Práce v rámci TZB, Elektroinštalačné práce, Úpravy vonkajších povrchov, Oplotenie areálu. Navrhovanou rekonštrukciou vznikne zrekonštruovaná hlavná jednopodlažná budova so zázemím pre pracovníkov Strediska čistoty (zabezpečuje údržbu zelene, chodníkov a ciest v MČ Rača) a novostavba skladu materiálu čiastočne zapustená do mierneho svahu ohraničená existujúcim oporným múrom, ktorý je potrebné zrekonštruovať, dvojgaráž v zrekonšturovanej hlavnej budove na úschovu náradia a menších mechanizmov, novopostavený prístrešok pre vozidlá a obslužná plocha. Zázemie v hlavnej budove budú tvoriť šatne, toalety, sprchy, kancelária, sklad tak, ako je uvedené v projektovej dokumentácii. Podrobný opis predmetu zákazky je opísaný v poskytnutej projektovej dokumentácii a výkaze výmer. Súčasťou poskytnutých podkladov je aj stavebné povolenie. Uchádzač do ponúknutej celkovej ceny diela zahrnie všetky náklady spojené s realizáciou diela v zmysle projektovej dokumentácie, vrátane príslušného výkazu výmer, platného stavebného povolenia a zmluvných podmienok. Časť prác týkajúcich sa prístrešku, ktorá je uvedená vo výkaze výmer pre "dielo č. 2", bude realizovaná len v prípade uplatnenia si opcie zo strany verejného obstarávateľa v zmysle pravidiel uvedených v návrhu zmluvy o dielo.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 290 237,92
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 282 633,64
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Celková cena za dielo č. 1 predstavuje 252.537,46 EUR bez DPH, Cena za opčné plnenie - za dielo č. 2 predstavuje: 30.096,18 EUR bez DPH. Ide o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA