dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 10PZ/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Telefón: +421 517563700 Fax: +421 517563711
Email: banasova.ivana@sucpsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sucpsk.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434821
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 10PZ/2021
Hlavný kód CPV
45233223-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky v Časti A je vypracovanie projektovej dokumentácie na realizáciu stavby na základe podkladov spracovaných odbornými zamestnancami Obstarávateľa s názvom: Modernizácia cesty III/3533, BNV-Hrabovec a v Časti B, realizácia stavebných prác na modernizácií cesty III/3533, BNV-Hrabovec. Súčasťou predmetu zákazky zo strany uchádzača je aj výkon inžinierskej činnosti, v rozsahu zabezpečenia vyjadrení a stanovísk organizácií a správcov inžinierskych sietí dotknutých projektovaným dielom a ich následné zapracovanie do projektovej dokumentácie tak, aby uchádzač následne požiadal o územné, resp. stavebné konanie a aby bolo možné stavbu zrealizovať a následne uviesť do užívania.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 415 910,22
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods.1 písm. e) a písm. f) resp. § 32 ods.4 a ods.5 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní t.j. je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu a nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miest podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.1.2 Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, ktorý je informačným systémom verejnej správy, ktorého správcom je úrad. 1.1.3 Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti v zmysle § 32 ods.1 písm. e) dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky resp. údajmi zo Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona. 1.1.4 Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti v zmysle § 32 ods.1 písm. f) čestným vyhlásením, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla, miest podnikania alebo obvyklého pobytu resp. údajmi zo Zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona. 1.1.5 Ak je uchádzač vedený v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona, v súlade s § 32 ods. 3 ZVO v ponuke nepredkladá: -podľa § 32 ods. 2 písm. e) doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktorý zodpovedá predmetu zákazky -podľa § 32 ods. 2 písm. f) čestné vyhlásenie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: - nevyžaduje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 1.3.2 § 34 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 1.3.3.Podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona v nadväznosti na § 36 zákona: uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Určenie minimálnej požadovanej úrovne štandardov je bližšie špecifikované v súťažných podkladoch časť A.2 Podmienky účasti uchádzačov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ má povinnosť v rámci uplatnenia sociálneho aspektu pri korektných obchodných vzťahoch, zriadiť bankový účet vytvorený výlučne k platobným transakciám súvisiacim s predmetom zmluvy tzv. transparentný účet (bližšie špecifikované v súťažných podkladoch). Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača predkladanie výpisov z transparentného účtu raz za štvrťrok , do desiatich (10) pracovných dní, po ukončení každého kvartálneho mesiaca na emailovú adresu: banasova.ivana@sucpsk; cebrova.maria@sucpsk.sk.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-16T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-16T10:00:00
Miesto: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja, Jesenná 14, 08005 Prešov, 2.poschodie (zasadacia miestnosť).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie je uskutočňované cez IS EVO na adrese https://www.uvo.gov.sk. Prístup k súťažným podkladom je bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy. Predloženie ponuky je možné cez Informačný systém EVO, ktorého správcom je ÚVO. 2. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže, v prípade ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, vyzvať na uzatvorenie zmluvy a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom tak, aby zmluva bola uzatvorená v lehote uplynutia viazanosti ponúk. V prípade neschválenia finančných prostriedkov je dôvod na zrušenie postupu verejného obstarávania podľa § 57 ods. 2 ZVO ako dôvod hodný osobitného zreteľa. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup verejného obstarávania resp. neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom v prípade, ak ponuková cena úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky alebo v prípade, ak nastanú okolnosti, ktoré v čase uverejnenia výzvy nemohol obstarávateľ predpokladať. 4.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe na základe písomnej alebo e-mailovej žiadosti záujemcu. Súťažné podklady sú prístupné na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. 5.V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 6. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Výška zábezpeky, spôsoby zloženia zábezpeky ponuky a podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch časť III. Príprava ponuky, bod 14 Zábezpeka ponuky. 7. Verejný obstarávateľ nemôže uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Z dôvodu overenia a získania potrebných informácií, nevyhnutných na spracovanie ponuky, verejný obstarávateľ odporúča zúčastniť sa na obhliadke predmetu zákazky. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční na základe podmienok a pokynov v zmysle súťažných podkladov. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje možnosť zadania zákazky použitím priameho rokovacieho konania/rokovania v zmysle § 115 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 10. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača v rámci uplatnenia sociálneho aspektu pri korektných obchodných vzťahoch v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy v súlade s § 56 ods.8 zákona, zriadiť bankový účet vytvorený výlučne k platobným transakciám súvisiacim s predmetom zmluvy tzv. transparentný účet.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA