dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PL0521
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00002801
Bajkalská 27, 82799 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská inovačná a energetická agentúra
Telefón: +421 905385832 Fax: +421 253421019
Email: valeria.kamenska@siea.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sea.gov.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434966
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PL0521
Hlavný kód CPV
71356300-1
Druh zákazky
Stručný opis
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí : časť 1 - Opis predmetu zákazky: Technická podpora prevádzky, správa, priebežné aktualizácie a rozšírenie existujúcej webstránky www.vytvor.me o aplikačnú podporu systému poskytovania kreatívnych voucherov a individuálneho odborného poradenstva v rámci implementácie národného projektu Podpora rozvoja kreatívneho priemyslu na Slovensku časť 2 Opis predmetu zákazky: Technická podpora prevádzky, správa, priebežné aktualizácie a rozšírenie existujúcej webstránky NP ZIVSE implementovaného SIEA v rámci OPII
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 143 694,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií. S ohľadom na to, že z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov Generálnej prokuratúry, získa uchádzač alebo záujemca doklady podľa § 32 ods. 1 a) zákona o verejnom obstarávaní v listinnej podobe, a to v súlade s ustanovením § 1 ods. 6 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) a predkladá podľa bodu 15 súťažných podkladov. Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať služby preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte PDF podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. V prípade, ak inštitúcia nevydáva predmetný doklad v elektronickej podobe, ale len v listinnej podobe, uchádzač predloží sken príslušného dokladu v needitovateľnej podobe vo formáte PDF. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte PDF. Dokumenty uvedie v Krycom liste ponuky. Doklady, ktoré uchádzač nepredkladá: Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 zákona predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: -výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona týmito typmi dokladu. Upozornenie: Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, poskytne verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu nasledovné údaje: krstné meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu na portál oversi.sk, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu. Úplné znenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov je uvedené v súťaž. podkladoch, v časti B.- Podmienky účasti uchádzačov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Preukázanie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia sa nevyžadujú.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia služby nasledovnými dokladmi: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam poskytnutých služieb za posledné tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. V prípade, že uchádzač poskytoval služby pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov podľa tohto zákona, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname dodávok. - podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. - Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy, rámcovej dohody alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa požadovaného osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; zákona o verejnom obstarávaní, oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 odseku 1 písm. g), zákona o verejnom obstarávaní uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len vtedy, ak táto osoba bude aj reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. - Potvrdenia, doklady a iné dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti - technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, požadované v týchto súťažných podkladoch, musia byť predložené ako scan originálu alebo scan ich úradne osvedčenej kópie, pokiaľ nie je určené inak. - Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. - V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Úplné znenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov je uvedené v súťaž. podkladoch, v časti B.- Podmienky účasti uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie určenej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač preukáže predložením Pre Časť 1 zoznamu referencií ktorým uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (obdobným predmetom zákazy sa rozumie technická podpora prevádzky, správa, priebežné aktualizácie a rozšírenie existujúcej webstránky o aplikačnú podporu systému poskytovania služieb a individuálneho odborného poradenstva zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od výzvy na predloženie ponúk verejného obstarávania vo Vestníku UVO v kumulatívnej hodnote min. 80 000 EUR bez DPH a uchádzač môže túto hodnotu preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv v minimálnej hodnote 25 000 EUR bez DPH. Pre Časť 2 zoznamu referencií ktorým uchádzač preukáže poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (obdobným predmetom zákazy sa rozumie technická podpora prevádzky, správa, priebežné aktualizácie a rozšírenie existujúcej webstránky o aplikačnú podporu systému poskytovania služieb a individuálneho odborného poradenstva zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od výzvy na predloženie ponúk verejného obstarávania vo Vestníku UVO v kumulatívnej hodnote min. 40 000 EUR bez DPH a uchádzač môže túto hodnotu preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv v minimálnej hodnote 10 000 EUR bez DPH. Minimálna požadovaná úroveň štandardov podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na poskytovanie služieb potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedených expertov spĺňajúcich stanovené požiadavky. 1.Projektový manažér -minimálne 3 roky odbornej praxe v oblasti projektového riadenia informačných technológií/webstránok ; túto podmienku účasti uchádzač u zodpovednej osoby za plnenie zmluvy preukáže profesijným životopisom; -minimálne 2 praktické skúsenosti s riadením rekonštrukcie a rozšírenia webstránky projektov; 2.Špecialista pre databázy -minimálne 1 praktická skúsenosť v oblasti administrácie databáz a s migráciou obsahu Excel súborov do databázy MYSQL a/alebo MARIA DB podľa špecifických požiadaviek alebo s migráciou obsahu Excel súborov, databáz MYSQL a/alebo MARIA DB z predchádzajúceho riešenia, čo preukáže prostredníctvom podpísaného životopisu; -minimálne 2 roky praxe v pozícii administrácie databáz s uvedením referencií na koncových odberateľov; 3.Architekt webstránok -minimálne 2 roky odbornej praxe v pozícií architekta web stránok, túto podmienku účasti uchádzač u zodpovednej osoby za plnenie zmluvy preukáže profesijným životopisom; -minimálne 2 praktické skúsenosti s návrhom architektúry na správu a manažment príslušných jedinečných databáz projektu napĺňaných prostredníctvom on-line formulárov publikovaných na príslušných podstránkach webu, túto podmienku účasti uchádzač u zodpovednej osoby za plnenie zmluvy preukáže profesijným životopisom a poskytnutím aktívneho pre linku na funkčné webstránky pri tvorbe ktorých zastával príslušnú expertnú pozíciu. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na obe časti, uchádzač môže predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) iba raz za všetkých požadovaných expertov, pričom uvedie, že táto osoba bude určená na plnenie zmluvy pre Časť 1 a Časť 2 zákazky. Úplné znenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov je uvedené v súťaž. podkladoch, v časti B.- Podmienky účasti uchádzačov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Predpokladaná dĺžka trvania Zmluvy o poskytnutí služby (alebo tiež Zmluva) bude uzatvorená na obdobie: Časť 1 Plnenie predmetu zákazky bude poskytované 20 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, maximálne však do 30.06.2023. Časť 2 - Plnenie predmetu zákazky poskytované 20 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, maximálne však do 30.06.2023.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-04T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-04T10:30:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode I.1)
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Podrobné informácie o otváraní ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 22 Otváranie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie,, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je: - zelené verejné obstarávanie - obstarávanie inovácií - obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom eZákazky na https://www.ezakazky.sk. 2.) Dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke na profile verejného obstarávateľa umiestnenom na webovej stránke www.uvo.gov.sk, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 3.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému eZákazky. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4.) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa súťažných podkladov jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením so zreteľom na § 114 ods. 1 zákona o VO, v ktorom uchádzač vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Pokiaľ uchádzač predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, môže využiť vzor čestného vyhlásenia, ktorý je uvedený ako príloha č. 8a) súťažných podkladov.; Verejný obstarávateľ umožňuje použiť v JED tzv. Globálny údaj t. j. JED formulárom Príloha 8b) súťažných podkladov nahradiť všetky podmienky účasti uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch. 5.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej celková cena za dodanie predmetu zákazky prevyšuje finančný limit (predpokladanú hodnotu zákazky) pre jednotlivé časti zákazky vyčlenený verejným obstarávateľom pre požadovaný predmet zákazky. 7.) Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. Ak bola táto zmluva zverejnená v Centrálnom registri zmlúv pred okamihom doručenia výsledku kontroly verejného obstarávania alebo výsledku administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania vykonanej zo strany Sprostredkovateľského orgánu (kontrolného orgánu Objednávateľa), nadobudne účinnosť okamihom doručenia výsledku takejto kontroly, z ktorého vyplýva, že je možné financovanie plnenia podľa tejto zmluvy. V prípade, ak z výsledku kontroly podľa predchádzajúcej vety vyplýva, že nie je možné financovanie plnenia tejto zmluvy, zmluva zaniká a to aj v prípade, ak už bola zverejnená v Centrálnom registri zmlúv. 8.) Verejný obstarávateľ vysvetľuje a zdôrazňuje, že každá časť zákazky bude predmetom samostatného vyhodnotenia (t. j. posúdenie a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti; vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a vyhodnotenie ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk za účelom stanovenia poradia) a predmetom uzatvorenia samostatnej Zmluvy o poskytnutí služieb na každú časť na základe výsledkov vyhodnotenia ponúk. 9.) Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že v rámci každej časti zákazky uplatňuje ustanovenie podľa § 112 ods. 6 zákona o VO, t. j. rozšírený reverzný postup.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA