dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2395/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Dubnica nad Váhom
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00317209
Bratislavská 434/9, 01841 Dubnica nad Váhom

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Dubnica nad Váhom
Telefón: +421 424455745
Email: eva.granatova@dubnica.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dubnica.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432638
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2395/2021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania je výber dodávateľa pre uskutočnenie stavebných prác objektu podľa projektu stavby. Riešený objekt je umiestnený v meste Dubnica nad Váhom. Miesto stavby: k.ú. Dubnica nad Váhom a k.ú. Prejta Lokalizácia trasy: Cyklotrasa v dĺžke 2,94 km je situovaná na juhovýchodnom okraji zastavaného územia mesta medzi vstupom do záhradkárskych kolónii a vstupom do bývalého závodu ZŤS po križovatku Lieskovskej cesty a miestnej komunikácie do Prejty, s vedením po vyčlenenej časti existujúcich miestnych a účelových komunikácií. Bližšia charakteristika celého predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii a v časti D Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Projektovú dokumentáciu vypracoval: Argus - DS, s.r.o., zodpovedný projektant Ing. Igor Ševčík
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 696 646,58
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO spôsobom podľa § 32 alebo § 152 ZVO. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač predkladá vo forme a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2. písm. a) až c) a e) ZVO. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť tieto údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. UPOZORNENIE: Vo vzorových dokumentoch je vypracovaný dokument UDELENIE SÚHLASU PRE POSKYTNUTIE VÝPISU Z REGISTRA TRESTOV príloha č. 11. Tento súhlas nie je povinný udeliť uchádzač, ktorý má sídlo na území SR a má platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. Uchádzač, ktorý nemá platný zápis v Zozname hospodárskych subjektov pokiaľ vo svojej ponuke nepredloží predmetný dokument, t. j. udelenie súhlasu, verejný obstarávateľ si nemá ako overiť splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2. písm. a). V takomto prípade je uchádzač povinný preukázať splnenie predmetnej podmienky účasti sám. Hospodársky subjekt zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov predloží v ponuke doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4 alebo ods. 5 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov v zmysle § 33 ZVO.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 34 ods. 1 vo väzbe na § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní určuje verejný obstarávateľ nasledovné podmienky účasti: 3.1Podmienka podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; - ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 3.2Podmienka podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 3.1 [podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO]: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 670 000,00 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Práce rovnakého alebo podobného charakteru sú rekonštrukcia alebo výstavba pozemnej komunikácie. Uchádzač doplní predložený zoznam dokladom - a to referenciou, pokiaľ bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ v zmysle § 12 ZVO. Pokiaľ bola odberateľom iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení, je dostatočné predložiť vo forme zoznamu poskytnutých plnení. Zoznam bude obsahovať: -názov obchodného mena dodávateľa, -sídlo a adresa podnikania dodávateľa, -názov obchodného mena objednávateľa, -sídlo a adresa podnikania objednávateľa, -stručný opis rozsahu predmetu plnenia, -celkovú zmluvnú cenu v EUR (bez DPH) za požadované referenčné obdobie/ resp. prepočítaná na EUR, -celkovú skutočnú cenu v EUR (bez DPH) za požadované referenčné obdobie/ resp. prepočítaná na EUR, -v prípade, že je rozdiel medzi celkovou zmluvnou cenou a celkovou skutočnou cenou aj krátke zdôvodnenie rozdielu, -termín začatia a ukončenia prác, -miesta realizácie prác, -vyjadrenia objednávateľa, že práce boli uskutočnené v súlade so zmluvou a v požadovanej kvalite, -potvrdenie objednávateľa podpis štatutárneho zástupcu objednávateľa s pripojeným odtlačkom pečiatky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 3.2 [podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO]: Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledovných riadiacich zamestnancov: Minimálne požadovaný počet riadiacich zamestnancov a požadovaná pozícia: Stavbyvedúci minimálne 1 osoba Riadiaci zamestnanec stavbyvedúci (min. 1 osoba) musí spĺňať nasledovné podmienky: a) minimálna 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb-stavbyvedúci, b) preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb účasť na realizácii (realizáciou sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia) minimálne 3 stavieb/projektov v kumulatívnej hodnote 670 000,00 EUR bez DPH (uvedené v životopise). Za účasť sa považuje zotrvanie daného riadiaceho zamestnanca na pozícii stavbyvedúceho počas celej doby realizácie stavby/projektu. c) doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na inžinierske stavby alebo ekvivalent dokladu. d) Profesijný životopis, ktorý musí obsahovať minimálne tieto informácie: - meno a priezvisko, - vzdelanie, - história zamestnania, zamestnávateľ, - trvanie pracovného pomeru, - pracovná pozícia, - praktické skúsenosti - názov a sídlo odberateľa, - názov referenčného projektu, - hodnota referenčného projektu, - popis pozície na referenčnom projekte, - krátky popis rozsahu činností, ktoré zabezpečoval, - obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od /mesiac a rok/ - do /mesiac a rok/, - meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa), - dátum a podpis riadiaceho zamestnanca
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-15T11:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-15T12:00:00
Miesto: Mestský úrad, Bratislavská 434/9, 018 41 Dubnica nad Váhom
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA