dnes je 10.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17336112
Slovenská 11/A, 94034 Nové Zámky

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Telefón: +421 905580452
Email: info@bvpro.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434395
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie Prístroja pre roboticky asistovanú vertikalizáciu a mobilizáciu pacientov v počte kusov 1 a Mobilného systému pre odľahčenie pacienta s bežeckým pásom obsahujúci diagnostický software v počte kusov 1. Podrobnejší opis predmetu zákazky viď. v časti B.2 a prílohy č. 2A a 2B súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 158 989,33
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Platné pre všetky časti predmetu zákazky: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 ZVO. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Vyžaduje sa predloženie/zaslanie skenov originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov požadovaných v rámci tejto podmienky účasti. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len ako JED) podľa § 39 ZVO alebo alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Jednotný európsky dokument - http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html V súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 6887-5000/2016 zo dňa 27.04.2016 verejný obstarávateľ vyžaduje aby v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní uchádzač, alebo skupina dodávateľov preukázala oprávnenie k celému rozsahu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov/uchádzačov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu., t.j. nebude predmetnú časť ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO uplatňovať.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Bod 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre Časť 1 predmetu zákazky: Uchádzač predloží Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnom (kumulatívnom) objeme minimálne vo výške predpokladanej hodnoty Časti 1 tejto zákazky eur bez DPH. Pre Časť 2 predmetu zákazky: Uchádzač predloží Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnom (kumulatívnom) objeme minimálne vo výške predpokladanej hodnoty Časti 2 tejto zákazky eur bez DPH. Spoločne pre Časť 1 a 2 predmetu zákazky: Ak uchádzač predkladá ponuku na všetky časti predmetu zákazky, je oprávnený predložiť Zoznam dodávok tovaru len raz, pričom platí, že preukazuje tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnom (kumulatívnom) objeme minimálne vo výške predpokladanej hodnoty Časti 1 tejto zákazky eur bez DPH. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam obsahoval minimálne tieto údaje: a)Obchodné meno a sídlo dodávateľa; b)Obchodné meno a sídlo odberateľa; c)Zmluvný termín dodaného tovaru, skutočný termín dodaného tovaru, d)Popis dodaného tovaru, z ktorého bude jasne a určito zrejmé dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, e)Zmluvnú celkovú cenu za dodaný tovar a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za dodaný tovar, ktorou sa rozumie celková cena za dodaný tovar v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. f)Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname. Zoznam dodaných tovarov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. Pre účely vyhodnotenia podmienky účasti v zmysle tohto bodu 1, bude verejný obstarávateľ akceptovať len tovar rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá -zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), -zohľadňuje len tovar na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), -zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), -je správne vyčíslená podľa tohto bodu. Pre obmedzeny pocet znakov v tomto poli verejny obstaravatel nie je schopny podrobne uviest informacie. V tejto suvislosti podrobny opis vid. v sutaznych podkladov cast "A.2 PODMIENKY UCASTI UCHADZACOV".
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Pre obmedzeny pocet znakov v tomto poli verejny obstaravatel nie je schopny podrobne uviest informacie. V tejto suvislosti podrobny opis vid. v sutaznych podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-12T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-09-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-10-12T10:00:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční v termíne uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania na adrese: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská 11A, 940 34 Nové Zámky. Uchádzači v rámci IS EVO môžu využiť aj funkcionalitu on-line sprístupnenie ponúk. Príručku k danej funkcionalite nájdete na webovom sídle úradu: https://www.uvo.gov.sk/extdoc/2788/online_spristupnenie_ponuk_VO
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchadzac moze byt zastupeny osobou opravnenou zucastnit sa na otvarani ponuk za uchadzaca. Uchadzac, statutarny organ alebo clen statutarneho organu uchadzaca sa preukaze na otvarani ponuk preukazom totoznosti. Povereny zastupca uchadzaca sa preukaze preukazom totoznosti a splnomocnenim na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Postup zadavania zakazky podlimitnym postupom sa realizuje systemom elektronickeho verejneho obstaravania prostrednictvom IS EVO na www.uvo.gov.sk. Podmienkou pre uspesnu komunikaciu v IS EVO a pre uspesne predkladanie ponuk je, aby uchadzac dodrzal podmienky na softver a hardver vypoctovej techniky z ktorej bude odosielat sutazne podklady, aby mal uchadzac prislusne technicke a odborne predpoklady, technicke vybavenie a odborne ovladanie IS EVO. Potrebne technicke vybavenie a poziadavky na pouzivanie IS EVO su zadefinovane a zverejnene na portali EVO (http://www.uvo.gov.sk). Verejny obstaravatel upozornuje zaujemcov, ze neposkytuje sutazne podklady v listinnej podobe na zaklade pisomnej alebo e-mailovej ziadosti zaujemcu. Sutazne podklady su spristupnene zaujemcom v IS EVO. 2. Plynutie zakonnych lehot v pripade elektronickej komunikacie je odo dna odoslania/dorucenia spravy. Pod pojmom dorucenie sa mysli, kedy bola sprava dorucena uchadzacovi v IS EVO a nie kedy si ju uchadzac precital. 3. Skutocnosti, ktore mozu nastat v procese postupu zadavania zakazky, neupravene tymto oznamenim a sutaznymi podkladmi, sa riadia prislusnymi ustanoveniami ZVO. 4.Verejne obstaravanie je zamerane tak na socialne aspekty (preukazanie osobneho postavenia podla § 32 ods. 1 ZVO). 5.V elektronicky podanej ponuke sa predkladaju naskenovane kopie originalnych dokladov. 6. Verejny obstaravatel nesmie uzavriet zmluvu s uchadzacom, ktory ma povinnost zapisat sa do registra partnerov verejneho sektora (RPVS) a nie je zapisany v RPVS, alebo ktoreho subdodavatelia, ktori maju povinnost zapisovat sa do RPVS nie su zapisani v RPVS. 7. V pripade, ze v case otvarania ponuk bude pretrvavat nepriazniva pandemicka situacia, verejny obstaravatel otvaranie ponuk zabezpeci aj prostrednictvom on-line spristupnenia ponuk uchadzacom, prostrednictvom funkcionality informacneho systemu pouziteho na verejne obstaravanie, tzn. ze v okamihu otvorenia ponuk IS vygeneruje a odosle zapisnicu z otvarania ponuk vsetkym uchadzacom, ktori predlozili ponuku do lehoty na predkladanie ponuk. Odoslana zapisnica splna nalezitosti podla § 52 ods. 2 a 3 ZVO. IS odosle notifikacie s informaciou, ze na zakazke boli otvorene ponuky a s linkou, na ktorej je pristupna dana zapisnica z otvarania ponuk. Notifikacia bude odoslana do schranky sprav na portali UVO a na e-mail pouzivatela. 8. Elektronicka aukcia nebude pouzita. 9. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 10. Odovodnenie nerozdelenia zakazky na casti: Neaplikovateľné, nakoľko zákazka je rozdelená na 2 časti. 11. Verejny obstaravatel informuje zaujemcov, ze nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu., t.j. nebude predmetnú časť ustanovenia § 32 ods. 3 ZVO uplatňovať. 12. Verejny obstaravatel vyhodnoti splnenie podmienok ucasti a vyhodnotenie ponuk z hladiska splnenia poziadaviek na predmet zakazky po vyhodnoteni ponuk na zaklade kriterii na vyhodnotenie ponuk v sulade s § 112 ods. 6 ZVO.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-27T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 9.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,29 PLN (-0,01)
1 EUR24,94 CZK (-0,1)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA