dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 081419/2018
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699021
Hlboká cesta 2, 83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Telefón: +421 259782891
Email: anna.hojna@mzv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.foreign.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 081419/2018
Hlavný kód CPV
63520000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Komplexné zabezpečovanie medzinárodnej prepravy diplomatických zásielok pre verejného obstarávateľa do a zo zahraničia. Preprava zásielok bude realizovaná cestnou, leteckou a lodnou dopravou spôsobom "door to door", vrátane zabezpečenia colného prerokovania zásielok a pri preprave osobného majetku zabezpečenie jeho nakládky a vykládky z bytu zamestnanca do vozidla a z vozidla do bytu zamestnanca, príp. iného miesta určenia (napr. sklad). Zákazka zahŕňa aj súvisiace služby, spracovanie kompletnej dokumentácie pre colné vybavenie prepravy, vrátane špedičného vybavenia (JCD, CMR a pod.), ak to podmienky prepravy v krajine adresáta zásielky vyžadujú.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
63522000-4

63523000-1

63524000-8

63521000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Prepravné služby zásielok sa budú poskytovať do miest Zastupiteľských úradov SR v zahraničí, t. j. európske aj mimoeurópske krajiny. Zoznam Zastupiteľských úradov SR je uvedený v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania:
Komplexné zabezpečovanie medzinárodnej prepravy diplomatických zásielok pre verejného obstarávateľa do a zo zahraničia. Preprava zásielok bude realizovaná cestnou, leteckou a lodnou dopravou spôsobom "door to door", vrátane zabezpečenia colného prerokovania zásielok a pri preprave osobného majetku zabezpečenie jeho nakládky a vykládky z bytu zamestnanca do vozidla a z vozidla do bytu zamestnanca, príp. iného miesta určenia (napr. sklad). Zákazka zahŕňa aj súvisiace služby, spracovanie kompletnej dokumentácie pre colné vybavenie prepravy, vrátane špedičného vybavenia (JCD, CMR a pod.), ak to podmienky prepravy v krajine adresáta zásielky vyžadujú. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
1. Vo verejnom obstarávaní boli 2 uchádzači vyhodnotení ako úspešný uchádzač. S každým úspešným uchádzačom bola uzatvorená rámcová dohoda. Verejné obstarávanie nebolo rozdelené na časti. 2. Zhoda predpokladanej hodnoty zákazky s konečnou hodnotou zákazky vznikla z dôvodu uzatvorenia rámcovej dohody s viacerými hospodárskymi subjektmi s opätovným otvorením súťaže podľa § 83 ods. 5 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. S úspešnými uchádzačmi boli uzatvorené rámcové dohody, pričom predpokladaná hodnota zákazky je zároveň aj maximálna suma, ktorá môže byť za celý predmet zákazky spolu uhradená.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2018-12-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 19 214,85
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2018-12-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 37 518,35
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Vo verejnom obstarávaní boli 2 uchádzači vyhodnotení ako úspešný uchádzač. S každým úspešným uchádzačom bola uzatvorená rámcová dohoda. Verejné obstarávanie nebolo rozdelené na časti. 2. Zhoda predpokladanej hodnoty zákazky s konečnou hodnotou zákazky vznikla z dôvodu uzatvorenia rámcovej dohody s viacerými hospodárskymi subjektmi s opätovným otvorením súťaže podľa § 83 ods. 5 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. S úspešnými uchádzačmi boli uzatvorené rámcové dohody, pričom predpokladaná hodnota zákazky je zároveň aj maximálna suma, ktorá môže byť za celý predmet zákazky spolu uhradená. 3. Informácia o čerpaní rámcovej dohody za obdobie 3.štvrťrok 2021.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA