dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 132/PZ/OVO/12/20Ja
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00365327
Kollárova 2, 03659 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Martin
Telefón: +421 434203346 / 434203597 Fax: +421 434131620
Email: javorova@unm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mfn.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 132/PZ/OVO/12/20Ja
Hlavný kód CPV
33195000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka monitorovacích systémov (monitorov vitálnych funkcií + centrál. monitorov), vr. dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení, odovzdania dokumentácie a zaškolenia zam. užívateľa do údržby a obsluhy a zabezpečenia zár. servisu, vrátane povinných prev. prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené práv. predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenia (minimálne 1 prev. prehliadka v záručnej lehote v cene) pre potreby CHKaTC a KDAIM UNM. Predmet zákazky je rozdelený do 2 samostatných ucelených častí. Uchádzač môže predložiť jednu ponuku na jednu ucelenú časť, alebo jednu ponuku na celý predmet zákazky (časti č.1 a č.2). Ver. obstarávateľ si vyhradzuje právo vybrať uchádzača pre každú ucelenú časť zvlášť. Uchádzač v rámci ucelenej časti, na ktorú predkladá ponuku, musí splniť požadovanú šp. zadefinovanú v rámci jednotlivej ucelenej časti. Bližšie informácie sú uvedené v súťaž. podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Monitor vitálnych funkcií - 6ks a centrála k monitorom - 1ks
1:
Dodatočné kódy CPV
51410000-9

80511000-9

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzitná nemocnica Martin, Chirurgická klinika a transplantačné centrum, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka monitorovacieho systému (monitorov vitálnych funkcií + centrálneho monitora), vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení, odovzdania dokumentácie a zaškolenia zamestnancov užívateľa do údržby a obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenia (minimálne 1 preventívna prehliadka v záručnej lehote v cene) pre potreby Chirurgickej kliniky a transplantačného centra UNM. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Monitorovací systém
2:
Dodatočné kódy CPV
51410000-9

80511000-9

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzitná nemocnica Martin, Klinika detskej anesteziológie a intenzívnej medicíny, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka monitorovacieho systému (monitorov vitálnych funkcií + centrálneho monitora), vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení, odovzdania dokumentácie a zaškolenia zamestnancov užívateľa do údržby a obsluhy a zabezpečenia záručného servisu, vrátane povinných preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané zariadenia (minimálne 1 preventívna prehliadka v záručnej lehote v cene) pre potreby Kliniky detskej anesteziológie a intenzívnej medicíny UNM. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Ponúknutie min. 1 ks modulu (vrátane prísl. pre všetky kategórie pacientov) pre monitorovanie regionál. saturácie O2 (rSO2) podľa bodu 1.11.6 min. technicko-medicínskych parametrov (súčasť dodávky):10:
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY2:
Názov: Monitorovací systém
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-10-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 71 220,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 70 480,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Mená a priezviská členov komisie, ktorí vyhodnocovali ponuky: doc. MUDr. Slavomír Nosáľ, PhD., JUDr. Petra Kohútová, Beáta Siváková, Ing. Anna Javorová. 2. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA