dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: V202195
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Horská záchranná služba
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37879693
Horný Smokovec 52, 06201 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktná osoba: Horská záchranná služba
Telefón: +421 527877736
Email: ahrivnacikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hzs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/429715
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: V202195
Hlavný kód CPV
45216123-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom tejto zákazky je vykonanie/uskutočnenie/realizácia stavebných prác na stavbe Multifunkčné vysokošpecializované pracovisko Liptovský Hrádok, s miestom plnenia Liptovský Hrádok (okres Liptovský Mikuláš, katastrálne územie Liptovský Hrádok), parcela registra "C", č. 1039/7, evidované na liste vlastníctva č.213, v areáli Horskej záchrannej služby. Stavba bude napojená na existujúcu miestnu komunikáciu (ul. Dr. J. Gašperíka) a existujúce inžinierske siete (ďalej aj len stavba). Predmetná stavba bude slúžiť ako výcvikové stredisko pre horských záchranárov. Vybudovanie multifunkčného vysokošpecializovaného pracoviska zabezpečí vytvorenie priestorov pre overovanie a zdokonaľovanie vlastných metodických postupov a to vo všetkých oblastiach záchrannej činnosti. Vytvorené simulované prostredie umožní nácvik a trénovanie techník a postupov, ktoré sa vykonávajú v extrémnych podmienkach, a to najmä v oblasti pozemnej záchrannej činnosti, lavínovej záchrannej činnosti, rekonštrukcie a zisťovania príčin nehôd simuláciou reálnych podmienok. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii na realizáciu stavby vrátane neoceneného výkazu výmer na MULTIFUNKČNÉ VYSOKOŠPECIALIZOVANÉ PRACOVISKO LIPTOVSKÝ HRÁDOK, s umiestnením: ulica Dr. J. Gašperíka, 598, 033 01 Liptovský Hrádok, zhotovenej projektantom SLOVHOLDING, a.s., Kpt. Nálepku 4, 937 01 Želiezovce - Ing. Ján Hlina, autorizovaný stavebný inžinier, ktorá je prílohou č. 1.A Projektová dokumentácia súťažných podkladov. Neocenený výkaz výmer z predmetnej projektovej dokumentácii je prílohou č. 3 súťažných podkladov. Predmetom tejto zákazky nie je "Vybavenie cvičiska (žeriavová dráha s maketou vrtuľníka; model lanovej dráhy -1x kabína a 1x sedačka; lezecká stena; prvky jaskynného systému; sklápacia stena), ako aj NÁHRADNÝ ZDROJ", a to podľa vyššie v tomto bode výzvy uvedenej projektovej dokumentácii. Podrobnejšie uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 336 390,40
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon/ZVO). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 3 ZVO. Podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO musí uchádzač preukázať, že je oprávnený uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Súčasne sa požaduje trestná bezúhonnosť právnickej osoby, podľa zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Upozornenie! Od 01.12.2019 bola rozšírená podmienka účasti podľa §32 ods. 1 písm. c) ZVO nasledovne: nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Táto podmienka účasti sa preukazuje doloženým potvrdením príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace. V zmysle uvedeného uchádzač, ktorý preukazuje splnenie podmienok účasti zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov (ZHS) môže splnenie podmienky účasti, že nemá nedoplatky voči colnému úradu preukázať: -predložením potvrdenia miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace alebo -zabezpečením aktualizácie v ZHS, v ktorom bude zapísané doplnené potvrdenie miestne príslušného colného úradu, že nemá evidované nedoplatky voči colnému úradu. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestných vyhlásení podľa § 114 ods. 1 ZVO. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi (V.Ob.) účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 ZVO. Uchádzač zapísaný v ZHS podľa platného ZVO nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. V.Ob. uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do ZHS podľa ZVO, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. V.Ob. príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V.Ob. v súlade s § 32 ods. 3 ZVO uvádza, že z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejné správy, uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorý nie je zapísaný v ZHS a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný verejnému obstarávateľovi predkladať doklady: - výpis z registra trestov uchádzača, všetkých osôb, ktoré sú štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu alebo prokuristom uchádzača v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) a ods. 2 písm. a) ZVO, - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) ZVO, - potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) ZVO, - výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky; výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, resp. iný doklad podľa § 32 ods. 1 písm. e) a ods. 2 písm. e) ZVO, pokiaľ je uchádzač zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov. Ďalšie informácie, t.j. príp. aj údaje, kt. je uchádzač povinný predložiť V.Ob. k preukazovaniu splnenia podmienok účasti osobného postavenia sú uvedené najme v prílohe č. 5 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neaplikuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neaplikuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 2.1 § 34 ods. 1 písm. b) zákona, 2.2 § 34 ods. 1 písm. g) zákona.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v predmetných súťažných podkladoch (v prílohe č. 5 Podmienky účasti).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Verejný obstarávateľ v čl.XI Záverečné ustanovenia, v bodoch 1 a 2 určil odkladaciu podmienku účinnosti Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania. V bode II.2.7 Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody je uvedená maximálna lehota uskutočnenia predmetu zákazky v súlade so Zmluvou, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-26T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-11-26T11:00:00
Miesto: Komisia podľa SP otvorí ponuky elektronicky na mieste, t.j. v rámci systému EKS. Miestom on-line sprístupn. ponúk je webová adresa https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1980. Prostr. funkcionality EKS sa online sprístupnia ponuky všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie v čase podľa bodu IV.2.7) tejto výzvy v súlade so zákonom.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality EKS na to určenej, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie. Podrobnejšie uvedené v bode 25 Otváranie ponúk v predmetných SP (súťažných podkladoch).
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi (SP). Systém Elektronické obstarávanie/Systém EO použitý na zadávanie tejto zákazky je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (ďalej len EKS). Je vytvorený, prevádzkovaný a dostupný na webovom sídle: https://eo.eks.sk/. Verejný obstarávateľ (V.Ob.) uvádza, že v dokumente Všeobecné podmienky elektronického obstarávania (v aktuálnom znení), ktorý je zverejnený na EKS sú upravené v rozsahu zákona základné podmienky používania elektronickej podpory procesov vo verejnom obstarávaní najmä z hľadiska bezpečnosti, ochrany osobných údajov a iných údajov, ako aj podrobnosti vo vzťahu ku komunikácii, doručovaniu, identifikácii a autentifikácii. Priamy odkaz: https://ppvo.eks.sk/SpravaVPPPVO/VPPPVO/AktualneUcinne/10 2. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti sú prístupné v súlade so zákonom na internetovej adrese https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1980 a na adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/429715 . Z uvedeného dôvodu V.Ob. tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na internetovú adresu https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/1980 je tiež zverejnený v PROFILE V.Ob. na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V.Ob. odporúča uchádzačom počas celého trvania tohto verejného obstarávania priebežne sledovať Elektronickú tabuľu tejto zákazky a tiež webové sídlo Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil V.Ob., adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8450, resp. http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/ detail/dokumenty/429715 3. Komunikačným jazykom v tomto verejnom obstarávaní je slovenský jazyk. 4. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči V.Ob.. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, V.Ob. bezodkladne oznámi v súlade s predmetnými SP najneskôr 3 pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Vzor Jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 6 SP. 7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy o dielo a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy o dielo. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy o dielo uzatvorila a predložila V.Ob. zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči V.Ob. spoločne a nerozdielne. 8. Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 70 000,00 Eur. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v SP. 9. V.Ob. vyžaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr v čase uzavretia Zmluvy o dielo predložil údaje, doklady a dokumenty podľa bodu 36.4 SP. 10.Obhliadka miesta dodania/uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční v súlade s bodom 24 SP. V súvislosti s uvedeným V.Ob. odporúča záujemcom sledovať Elektronickú tabuľu a PROFIL V.Ob. podľa bodu 2 , VI.3) Doplňujúce informácie tejto výzvy na predkladanie ponúk. 11. Predmetná podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska je reverzou podlimitnou zákazkou, teda aplikuje sa § 112 ods. 6 prvá veta zákona. 12. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií. Predmetné verejné obstarávanie je: c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-26T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA