dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VS_01/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Dopravný podnik mesta Žiliny s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36007099
Kvačalova 2, 01140 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Dopravný podnik mesta Žiliny s.r.o.
Telefón: +421 415660168
Email: peter.durkovsky@dpmz.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430593
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 430593
Hlavný kód CPV
09134100-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup pohonných hmôt - motorovej nafty. Nákup sa bude realizovať prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt t.j. tankovacích kariet respektíve čipov na čerpacej stanici (vlastnej alebo zmluvnej) úspešného uchádzača, ktorá umožňuje realizovať tankovanie pohonných hmôt na princípe akceptácie tankovacích kariet respektíve čipov vydaných úspešný uchádzačom. Súčasťou predmetu zákazky je aj vystavenie a dodanie tankovacích kariet respektíve čipov a poskytovanie súvisiacich služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 723 500,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
30163100-0

Miesto vykonania
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Z čerpacej stanice úspešného uchádzača priamo do dopravných prostriedkov obstarávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v návrhu Rámcovej dohody, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je bezhotovostný nákup pohonných hmôt - motorovej nafty. Nákup sa bude realizovať prostredníctvom kariet na čerpanie pohonných hmôt t.j. tankovacích kariet respektíve čipov na čerpacej stanici (vlastnej alebo zmluvnej) úspešného uchádzača, ktorá umožňuje realizovať tankovanie pohonných hmôt na princípe akceptácie tankovacích kariet respektíve čipov vydaných úspešný uchádzačom. Súčasťou predmetu zákazky je aj vystavenie a dodanie tankovacích kariet respektíve čipov a poskytovanie súvisiacich služieb. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 723 500,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne (§ 37 zákona o verejnom obstarávaní). Podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ uvádza, že je organizáciou, ktorá má v zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov /zákon proti byrokracii/ v znení zákona č. 221/2019 Z. z. udelené oprávnenie získavať údaje z informačného systému verejnej správy za účelom ich použitia v procese vyhodnocovania splnenia nasledovných podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov alebo záujemcov so sídlom v Slovenskej republike: podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) obstarávateľ môže získať potvrdenie Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) okrem potvrdení zdravotných poisťovní, ktoré obstarávateľ nemôže získať na základe udelených oprávnení; podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. c) obstarávateľ môže získať potvrdenia podľa § 32 ods. 2 písm. c); podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) obstarávateľ môže získať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e). Obstarávateľ zároveň uvádza, že na základe udeleného prístupu do informačného systému verejnej správy nemá udelené iné oprávnenia (ako vyššie uvedené), ktoré by mu umožňovali získať a použiť údaje z informačného systému verejnej správy za účelom vyhodnocovania splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov alebo záujemcov so sídlom v Slovenskej republike. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk v needitovateľnom formáte pdf. ako naskenované originály alebo ich úradne overené kópie, ak nie je ustanovené inak.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienka účasti: § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. -Znenie podľa zákona č. 343/2015 Z. z.: ak ide o tovar, ktorý sa má dodať: preukazuje sa certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu resp. ekvivalentného dokladu s jasne definovanou špecifikáciou technických parametrov predmetu Rámcovej dohody, t.j. motorovej nafty, vystavený inštitúciou zodpovednou za kontrolu kvality predmetu Rámcovej dohody motorovej nafty. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie predmetnej podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. spoločne. V prípade, že uchádzač preukazuje splnenie predmetnej podmienky účasti inou osobou, postupuje podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. do systému eZakazky na portáli www.ezakazky.sk ako naskenované dokumenty v needitovateľnom formáte pdf. Nevyžaduje sa úradné overenie fotokópií predkladaných dokumentov.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje a je stanovená vo výške 20 000,00 EUR. Bližšie informácie k zábezpeke ponuky a k lehote viazanosti ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Uvedené sú v súťažných podkladoch.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. Ak však ponuka skupiny dodávateľov bude vyhodnotená ako úspešná a bude prijatá, obstarávateľ v súlade s § 37 ods. 2 ZVO vyžaduje od skupiny dodávateľov vytvorenie určitej právnej formy (podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov), v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení predmetu zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú podrobne špecifikované v súťažných podkladoch. Obchodné zmluvné podmienky vykonania zákazky sú špecifikované v návrhu rámcovej dohody, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-29T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obstarávateľ zverejňuje dokumenty k verejnému obstarávaniu zákazky na portáli www.ezakazky.sk pod predmetnou zákazkou. Dokumenty a informácie k predmetnej zákazke sú tiež zverejnené v profile obstarávateľa na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/7482. Jazykom písomného dorozumievania a komunikácie je slovenský jazyk, akceptovaný je aj český jazyk. V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa komunikácia bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou elektronického komunikačného nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. Uchádzač pri registrácii a komunikácii postupuje podľa súťažných podkladov a pokynov uvedených v platnej príručke uchádzača, ktorá je dostupná na webovej adrese: https://www.ezakazky.sk/uploads/document/Manual_eZakazky_Uchadzac_10.0.0_r01_SK.pdf. V tejto príručke sú tiež uvedené minimálne požiadavky na technické vybavenie, ktoré je možné použiť na elektronickú komunikáciu v procese tohto verejného obstarávania. Predmetná zákazka má v systéme elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk nastavenú povinnosť overenia identity uchádzača pomocou eID. Problematika a postupy overenia identity uchádzača pomocou eID sú uvedené v platnej príručke uchádzača, ktorá je dostupná na vyššie uvedenej webovej adrese. V prípade akýchkoľvek problémov s funkcionalitou systému pre elektronickú komunikáciu eZakazky na portáli www.ezakazky.sk sa môže hospodársky subjekt obrátiť na centrum podpory, ktorá je dostupná na webovej adrese: https://www.ezakazky.sk/index.cfm?module=system&page=Contact. Komisia na vyhodnotenie ponúk zriadená obstarávateľom sa bude v rámci vyhodnotenia podmienok účasti (ponúk) zaoberať podmienkou podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Lehota podľa § 56 ods. 15 zákona o verejnom obstarávaní je 30 pracovných dní.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA