dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1531/21/RDFN_V
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Detská fakultná nemocnica Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00606715
Trieda SNP 1, 04188 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Detská fakultná nemocnica Košice
Telefón: +421 552352909 Fax: +421 552352883
Email: adrian.grejtak@dfnkosice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Zdravotníctvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1531/21/RDFN
Hlavný kód CPV
30213000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodávka osobných stolových počítačov ALL in ONE a softvéru Microsoft Office pre potreby nemocnice, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu pre ponúkané zariadenia, ak relevantné.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Počítače All in ONE s príslušenstvom
1:
Dodatočné kódy CPV
30213300-8

30237000-9

30231000-7

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Detská fakultná nemocnica Košice, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka osobných stolových počítačov ALL in ONE pre potreby nemocnice, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu pre ponúkané zariadenia, ak relevantné. Celkové množstvo alebo rozsah: Časť 1 Počítače All in ONE s príslušenstvom - 120 ks; Tovar musí byť nový, nepoužitý, nerepasovaný, spĺňajúci minimálne požadované parametre uvedené verejným obstarávateľom v časti B Opis predmetu obstarávania. Požadovaný tovar musí byť schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, všeobecne záväzným právnym predpisom. Verejný obstarávateľ umožňuje v prípade, že súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov v špecifikácii predmetu zákazky by identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že takéto zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je tovar určený. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane uchádzača. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B - Opis predmetu obstarávania.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Elektronická ponuka sa predkladá prostredníctvom systému ERANET, bezodplatne dostupnom na https://dfnkosice.eranet.sk. Zábezpeka sa vyžaduje: pre časť 1: Počítače All in ONE s príslušenstvom vo výške4 000,00 EUR Podrobnejšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch (SP).

Názov
Microsoft Office
2:
Dodatočné kódy CPV
48900000-7

48300000-1

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Detská fakultná nemocnica Košice, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je dodávka softvéru Microsoft Office pre potreby nemocnice, vrátane dopravy na miesto určenia, inštalácie, návodov na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej servisnej technickej dokumentácie, zaškolenia zamestnancov kupujúceho do obsluhy a zabezpečenia záručného servisu pre ponúkaný tovar, ak relevantné. Celkové množstvo alebo rozsah: Časť 2 -Microsoft Office - 120 ks Tovar musí byť spĺňajúci minimálne požadované parametre uvedené verejným obstarávateľom v časti B Opis predmetu obstarávania SP.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
Elektronická ponuka sa predkladá prostredníctvom systému ERANET, bezodplatne dostupnom na https://dfnkosice.eranet.sk. Zábezpeka sa nevyžaduje.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Počítače All in ONE s príslušenstvom
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

2:
Názov: Microsoft Office
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 2 - zmenili sa okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ pristúpil k zrušeniu časti 1 - Počítače All in ONE predmetu zákazky z dôvodu, že nebolo predložených viac ako dve ponuky (bola predložená iba jedna ponuka). Verejný obstarávateľ pristúpil k zrušeniu časti 2 - Microsoft Office predmetu zákazky z dôvodu, že v priebehu postupu verejného obstarávania sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali. Stanovenie technických parametrov danej časti predmetu zákazky - licencie, má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania. Predmetné časti zákazky budú predmetom opätovného vyhlásenia v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-25T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA