dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VOB/28105/2021-M_ORVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Telefón: +421 220462427
Email: ivan.straka@employment.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.employment.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434964
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VOB/28105/2021-M_ORVO
Hlavný kód CPV
72261000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov (Rámcová dohoda).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 366 367,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
80531200-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
MPSVR SR, Špitálska 4, 6, 8; 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky sú služby technickej podpory pre softvérové produkty v prostredí infraštruktúry MPSVR SR. Poskytovaním služieb technickej podpory sa na účely Rámcovej dohody (RD) rozumie poskytovanie podporných služieb softvérových produktov Microsoft, ktoré sú vykonávané subjektami autorizovanými výrobcami. Služby technickej podpory podľa RD zahŕňajú *konzultačné a poradenské služby, riešenie problémov s používaním a nastavovaním SW produktov a službu tzv. špecialistu na projektové riadenie; *poskytovanie odborných služieb spojených s údržbou a bezporuchovou prevádzkou serverov v organizáciách objednávateľa (služby inštalácie, implementácie a profylaktiky) a zabezpečenie implementácie zmien v prostredí koncových používateľov, v prípade, že takáto potreba z poskytnutých služieb vyplynie; *zabezpečenie poskytovania služieb technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft, s možnosťou využitia výhradných služieb Microsoft Premier Support partnerom spoločnosti Microsoft. Podrobnejšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 2 súťažných podkladov (Rámcová dohoda).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 366 367,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, prípadne podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZVO, v zmysle § 32 poslednej vety ods. 3 ZVO nemusí verejnému obstarávateľovi predložiť doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, ale predloží všetky údaje (§ 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov) potrebné k vyžiadaniu výpisu z registra trestov právnickej osoby, štatutárneho orgánu, členov štatutárneho orgánu, členov dozorného orgánu, prokuristov od Generálnej prokuratúry SR a nemusí predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c) a e) ZVO (bod 2. sa nevzťahuje na uchádzačov podľa § 32 ods. 4 a/alebo 5 ZVO). 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia uvedenej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO, vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. K bodu 1.: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie, a ktoré/-ý nesmie byť staršie/-ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/-om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/-ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/-a, resp. ekvivalentný/-é doklad/-y.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky, alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie, a ktoré/-ý nesmie byť staršie/-ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/-om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/-ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/-a, resp. ekvivalentný/-é doklad/-y.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, 2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO - opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality, 3. podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb v rovnakom alebo obdobnom predmete zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej hodnote minimálne vo výške 400 000,00 EUR bez DPH, z toho minimálne jednu referenciu v minimálnej výške 120 000,00 EUR bez DPH. Za predmet rovnaký alebo obdobný ako je predmet zákazky sa považuje poskytovanie súvisiacich odborných služieb a čerpanie ďalších výhod. K bodu 2.: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 9001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 35 ZVO. K bodu 3.: Z dôvodu nedostatku miesta na zverejnenie minimálnej požadovanej úrovne štandardov k bodu 3. Podmienky účasti požadovanej v oddiele III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť tohto oznámenia, sú tieto zverejnené na profile verejného obstarávateľa v dokumente "Doplnenie podmienok účasti" v predmetnej zákazke http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1630.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch (bod 26).
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-24T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. MPSVR SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie (VO) elektronicky v systéme elektronického VO. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja (EN) je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v EN. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS, sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, príp. na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre prihlásenie do systému EVOSERVIS za účelom komunikácie s verejným obstarávateľom, preberania zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač sa v systéme EVOSERVIS už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile Prehľad zákaziek po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú skeny originálnych dokladov alebo úradne overených kópii. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov. 3. Verejná súťaž (VS) sa realizuje postupom podľa § 66 prvá veta ods. 7 ZVO. (tzv. reverzná VS). 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo aj neprijať ponuku úspešného uchádzača v prípade, že na financovanie tejto zákazky nebude mať schválený dostatočný objem finančných prostriedkov. 5. K bodu II.2.7): Dĺžka trvania zákazky, RD alebo dynamického nákupného systému: Táto dohoda sa uzatvára na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo vyčerpaním sumy, ktorá nemôže prekročiť sumu prijatú v ponuke úspešného uchádzača, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. 6. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v súťažných podkladoch (bod 3.2). 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 50 000,00 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch (bod 15). 8. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 9. Toto verejné obstarávanie nie je zamerané na žiadne z uvedených.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA