dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2021
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: HA/2020/02
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
HANZELY, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36792292
Sadová 12, 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: HANZELY, s.r.o.
Telefón: +421 907720350
Email: radovan.karvai@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://hanzely-stolarstvo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: HA/2020/02
Hlavný kód CPV
42620000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie technologického vybavenia stolárskej dielne v nasledovnom rozsahu: 1.časť predmetu zákazky -CNC obrábacie centrum 1 ks 2.časť predmetu zákazky - 3D softvér k CNC obrábaciemu centru 1 ks 3.časť predmetu zákazky - širokopásová brúska 1 ks 4.časť predmetu zákazky - Kombinovaná zrovnávacia hrúbkovacia fréza 1 ks 5.časť predmetu zákazky -stojanový lis na lepenie škárovky 1ks 6.časť predmetu zákazky -CN Automatická frézka na rybinové spoje CN cínkovačka 1 ks 7.časť predmetu zákazky - skrutkový kompresor 1 ks 8.časť predmetu zákazky - centrálne odsávanie (podtlakové prevedenie) 1 ks Súčasťou predmetu zákazky sú služby súvisiace s dodaním predmetu zákazky: - Dopravné služby (bez prepravy odpadu) - Inštalačné služby (s výnimkou softvéru) - Softvérové podporné služby - Školiace (výcvikové) služby Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový a nepoužívaný tovar - platí pre všetky časti predmetu zákazky. Podrobnejšie požiadavky a informácie opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Súťažných podkladoch v kapitole B.1 - Opis predmetu zákazky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 8
OPIS
Názov
CNC obrábacie centrum
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
42621100-6

60000000-8

51000000-9

80500000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
HANZELY, s. r. o., Sadová 12, Spišská Nová Ves, Slovenská republika
Opis obstarávania:
CNC obrábacie centrum - 1 ks Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, zaškolenie personálu, inštalácia predmetu zákazky, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje. Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový a nepoužívaný tovar. Podrobnejšie požiadavky a informácie opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Súťažných podkladoch v kapitole B.1 - Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z projektu pod názvom Inovácia remeselnej výroby v spoločnosti HANZELY, s. r .o. kód projektu ITMS2014+: 302031G503. kód a názov výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5 Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora).
Doplňujúce informácie

Názov
3D softvér k CNC obrábaciemu centru
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
48321000-4

48323000-8

72261000-2

80500000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
HANZELY, s. r. o., Sadová 12, Spišská Nová Ves, Slovenská republika
Opis obstarávania:
3D softvér k CNC obrábaciemu centru 1 ks Súčasťou dodaného softvéru musí byť: dodanie na miesto inštalácie. Inštalácia SW, zaškolenie personálu, nastavenie logického celku, t. j. prepojenie s CNC obrábacím centrom vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje. Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový a nepoužívaný tovar. Podrobnejšie požiadavky a informácie opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Súťažných podkladoch v kapitole B.1 - Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z projektu pod názvom Inovácia remeselnej výroby v spoločnosti HANZELY, s. r .o. kód projektu ITMS2014+: 302031G503. kód a názov výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5 Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora).
Doplňujúce informácie

Názov
Širokopásová brúska
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
42642100-9

60000000-8

51000000-9

80500000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
HANZELY, s. r. o., Sadová 12, Spišská Nová Ves, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Širokopásová brúska 1 ks Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje. Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový a nepoužívaný tovar. Podrobnejšie požiadavky a informácie opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Súťažných podkladoch v kapitole B.1 - Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z projektu pod názvom Inovácia remeselnej výroby v spoločnosti HANZELY, s. r .o. kód projektu ITMS2014+: 302031G503. kód a názov výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5 Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora).
Doplňujúce informácie

Názov
Kombinovaná zrovnávacia hrúbkovacia fréza
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
42620000-8

60000000-8

51000000-9

80500000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
HANZELY, s. r. o., Sadová 12, Spišská Nová Ves, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Kombinovaná zrovnávacia hrúbkovacia fréza 1 ks Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, zaškolenie personálu, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzkya oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje. Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový a nepoužívaný tovar. Podrobnejšie požiadavky a informácie opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Súťažných podkladoch v kapitole B.1 - Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z projektu pod názvom Inovácia remeselnej výroby v spoločnosti HANZELY, s. r .o. kód projektu ITMS2014+: 302031G503. kód a názov výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5 Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora).
Doplňujúce informácie

Názov
Stojanový lis na lepenie škárovky
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
42636000-3

60000000-8

51000000-9

80500000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
HANZELY, s. r. o., Sadová 12, Spišská Nová Ves, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Stojanový lis na lepenie škárovky 1ks Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, zaškolenie personálu, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje. Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový a nepoužívaný tovar. Podrobnejšie požiadavky a informácie opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Súťažných podkladoch v kapitole B.1 - Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z projektu pod názvom Inovácia remeselnej výroby v spoločnosti HANZELY, s. r .o. kód projektu ITMS2014+: 302031G503. kód a názov výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5 Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora).
Doplňujúce informácie

Názov
CN Automatická frézka na rybinové spoje CN cínkovačka
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
42623000-9

60000000-8

51000000-9

80500000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
HANZELY, s. r. o., Sadová 12, Spišská Nová Ves, Slovenská republika
Opis obstarávania:
CN Automatická frézka na rybinové spoje CN cínkovačka 1 ks Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje. Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový a nepoužívaný tovar. Podrobnejšie požiadavky a informácie opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Súťažných podkladoch v kapitole B.1 - Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z projektu pod názvom Inovácia remeselnej výroby v spoločnosti HANZELY, s. r .o. kód projektu ITMS2014+: 302031G503. kód a názov výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5 Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora).
Doplňujúce informácie

Názov
Skrutkový kompresor
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
42123000-7

60000000-8

51000000-9

80500000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
HANZELY, s. r. o., Sadová 12, Spišská Nová Ves, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Skrutkový kompresor 1 ks Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, zaškolenie personálu, nastavenie logického celku (zariadenia), t. j. uvedenie do prevádzky a oživenie logického celku vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje. Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový a nepoužívaný tovar. Podrobnejšie požiadavky a informácie opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Súťažných podkladoch v kapitole B.1 - Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z projektu pod názvom Inovácia remeselnej výroby v spoločnosti HANZELY, s. r .o. kód projektu ITMS2014+: 302031G503. kód a názov výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5 Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora).
Doplňujúce informácie

Názov
Centrálne odsávanie (podtlakové prevedenie)
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
42520000-7

60000000-8

51000000-9

80500000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
HANZELY, s. r. o., Sadová 12, Spišská Nová Ves, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Centrálne odsávanie (podtlakové prevedenie) 1 ks Súčasťou dodanej technológie musí byť: doprava na miesto dodania predmetu zákazky, rozbalenie predmetu zákazky v mieste dodania predmetu zákazky, inštalácia predmetu zákazky, zaškolenie personálu, uvedenie do prevádzky (oživenie, odskúšanie a spustenie riadiaceho systému odsávania a celkovej prevádzky odsávania), projektová dokumentácia (realizačný projekt centrálneho odsávania, certifikáty, vyhlásenia o zhode a návody na používanie) vrátane dokumentácie nevyhnutnej na riadne, bezchybné a úplné používanie predmetu zákazky vyhotovených v písomnej forme v slovenskom jazyku zahŕňajúce najmä, avšak nie výlučne, návod na použitie, technickú a/alebo užívateľskú dokumentáciu, certifikáty predmetu zákazky, vyhlásenie o zhode v súlade so zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. inú dokumentáciu, ktorá sa k predmetu zákazky vzťahuje. Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový a nepoužívaný tovar. Podrobnejšie požiadavky a informácie opisu predmetu zákazky sa nachádzajú v Súťažných podkladoch v kapitole B.1 - Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z projektu pod názvom Inovácia remeselnej výroby v spoločnosti HANZELY, s. r .o. kód projektu ITMS2014+: 302031G503. kód a názov výzvy: IROP-PO3-SC31-2016-5 Podpora prístupu k hmotným a nehmotným aktívam MSP v kultúrnom a kreatívnom sektore pre účely tvorby pracovných miest (decentralizovaná podpora).
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 250-623950
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1. CNC obrábacie centrum:1:CNC obrábacie centrum:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 74 690,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2. 3D softvér k CNC obrábaciemu centru:2:3D softvér k CNC obrábaciemu centru:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 16 300,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3. Širokopásová brúska:3:Širokopásová brúska:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 20 893,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4. Kombinovaná zrovnávacia hrúbkovacia fréza:4:Kombinovaná zrovnávacia hrúbkovacia fréza:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 11 300,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

5. Stojanový lis na lepenie škárovky:5:Stojanový lis na lepenie škárovky:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 8 190,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

6. CN Automatická frézka na rybinové spoje CN cínkovačka:6:CN Automatická frézka na rybinové spoje CN cínkovačka:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 23 350,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

7. Skrutkový kompresor:7:Skrutkový kompresor:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 8 350,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

8. Centrálne odsávanie (podtlakové prevedenie):8:Centrálne odsávanie (podtlakové prevedenie):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 25 100,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-22T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA