dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01/NZ/2021/NP/VO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
SARIO Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36070513
Trnavská cesta 100, 82101 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: SARIO Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
Telefón: +421 258260112 Fax: +421 2258260109
Email: holaza@sario.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sario.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430060
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 01/NZ/2021/NP/VO
Hlavný kód CPV
72230000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vybudovanie a dodanie Interaktívneho systému dodávateľských reťazcov a zabezpečenie rozvoja Diela a to tak, že úspešný uchádzač zabezpečí vybudovanie a dodanie Interaktívneho systému dodávateľských reťazcov v rozsahu a za podmienok uvedených v týchto súťažných podkladoch a prílohách k nim. Vybudovanie Interaktívneho systému je jedným z hlavných cieľov aktivity Rozvoj dodávateľských reťazcov realizovanej v rámci národného projektu Podpora internacionalizácie MSP (ďalej len NP) s kódom ITMS 2014+ 313031H810. NP je realizovaný v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, prioritnej osi 11, investičnej priority 3b, špecifického cieľa 11.2, zameraného na nárast internacionalizácie MSP a využívania možností jednotného trhu EÚ. Hlavným cieľom NP je poskytnutie pomoci malým a stredným podnikom (ďalej len MSP) vo forme posilnenia ich internacionalizačných kapacít vrátane prezentácie podnikateľského potenciálu a poskytnutie bezplatných prezentačných, kooperačných a poradenských služieb MSP za účelom zvýšenia ich miery zapojenia do medzinárodnej spolupráce.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 732 746,40
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

48800000-6

72212000-4

72262000-9

72312100-6

72314000-9

72319000-4

72316000-3

72261000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu, Trnavská cesta 100, 821 01 Bratislava, 8.poschodie
Opis obstarávania:
Vybudovanie Interaktívneho systému dodávateľských reťazcov je jedným z hlavných cieľov aktivity Rozvoj dodávateľských reťazcov realizovanej v rámci národného projektu Podpora internacionalizácie MSP. Potreba vybudovať prehľadný komplexný interaktívny systém vznikla na základe snahy o systematický prístup k dodávateľským reťazcom. Primárnym dôvodom bol absentujúci prehľad o kľúčových sektoroch slovenského hospodárstva a podnikateľských subjektoch pôsobiacich na slovenskom trhu, dôležitý pre potreby štátnej a verejnej správy. Tým by sa vyriešil aj nevyhovujúci stav a systém práce pri realizácii sourcingových aktivít v rámci SARIO. Interaktívny systém si kladie za cieľ stať sa komplexným nástrojom mapujúcim dodávateľské reťazce a v nich pôsobiace ekonomické subjekty a poskytnúť im zároveň online marketingový priestor na propagáciu svojich produktov a služieb na globálnych trhoch a je realizovaný v rámci národného projektu "Podpora internacionalizácie MSP" (ďalej len NP). Hlavným cieľom NP je poskytnutie pomoci malým a stredným podnikom (ďalej len MSP) vo forme posilnenia ich internacionalizačných kapacít vrátane prezentácie podnikateľského potenciálu a poskytnutie bezplatných prezentačných, kooperačných a poradenských služieb MSP za účelom zvýšenia ich miery zapojenia do medzinárodnej spolupráce. Hlavným cieľom NP je poskytnutie pomoci malým a stredným podnikom (ďalej len MSP) vo forme posilnenia ich internacionalizačných kapacít vrátane prezentácie podnikateľského potenciálu a poskytnutie bezplatných prezentačných, kooperačných a poradenských služieb MSP za účelom zvýšenia ich miery zapojenia do medzinárodnej spolupráce. Aktivita Rozvoj dodávateľských reťazcov a sourcing (ďalej len RDR) realizovaná v rámci NP je zameraná na budovanie systematického prístupu k dodávateľským reťazcom a k zvýšeniu miery zapájania MSP etablovaných na území SR do nadnárodných dodávateľských sietí. Hlavné ciele aktivity NP RDR: poskytnúť prehľad o dodávateľoch do jednotlivých odvetví priemyslu a služieb na Slovensku, vytvoriť podmienky pre ich rozvoj, zvyšovanie efektívnosti a flexibilitu fungovania, vybudovať prehľadný komplexný Interaktívny systém dodávateľských reťazcov mapujúci dodávateľov do priemyslu a služieb a zaistiť jeho pravidelnú aktualizáciu a aktívne využívanie, zvýšiť efektivitu realizácie sourcingu z pohľadu generovania: -dopytov najmä zo strany zahraničných/nadnárodných spoločností -ponúk zo strany slovenských podnikateľských subjektov (najmä MSP) a tým prispieť k ich internacionalizácii, prispieť k vyhľadávaniu obchodných/ kooperačných partnerov; k efektívnejšiemu prepájaniu finálnych výrobcov s potenciálnymi dodávateľmi zo Slovenska, zvýšiť povedomie o produktoch/službách podnikoch etablovaných na území SR doma i v zahraničí. Ciele Interaktívneho systému sú: -poskytnúť prehľadný komplexný nástroj mapujúci nielen aktuálnu situáciu medzi dodávateľmi tovarov a služieb, ale aj nevyužívaný potenciál na Slovensku etablovaných MSP a dlhodobé požiadavky kľúčových odberateľov; zvýšiť efektivitu realizácie sourcingu z pohľadu generovania: -dopytov zo strany zahraničných/nadnárodných spoločností a -ponúk zo strany slovenských podnikateľských subjektov (najmä MSP) a tým prispieť k ich internacionalizácii; zvýšiť podiel podnikov (etablovaných na Slovensku) zapájajúcich sa do národných i nadnárodných dodávateľských reťazcov; napomôcť lokalizácii dodávok tovarov a služieb, ktoré sú v súčasnosti predmetom importu zo zahraničia; prispieť pri vyhľadávaní obchodných/kooperačných partnerov a k efektívnejšiemu prepájaniu finálnych výrobcov s potenciálnymi dodávateľmi zo Slovenska; zvýšiť povedomie o produktoch/službách podnikov etablovaných na území SR doma i v zahraničí; zefektívniť prácu zamestnancov SARIO pri realizácii sourcingu, ako aj ostatných činnostiach SARIO.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
732 746,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
15:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Číslo projektu alebo referenčné číslo: ITMS 2014+ 313031H810 Národný projekt "Podpora internacionalizácie MSP" v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra ( OP II ), prioritnej osi 11, investičnej priority 3b, špecifického cieľa 11.2, zameraného na nárast internacionalizácie MSP a využívania možností jednotného trhu EÚ.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie v súlade s § 46 zákona č.343/2015 o verejnom obstarávaní ( ďalej len "ZVO") zábezpeku vo výške 36.000,- EUR (slovom: tridsaťšesť tisíc euro). Bližšie informácie v súťažných podkladoch. 2. Verejný obstarávateľ príjme primerané opatrenia a vykoná nápravu, ak zistí konflikt záujmov. Opatreniami podľa prvej vety sú najmä vylúčenie zainteresovanej osoby z procesu prípravy alebo realizácie verejného obstarávania alebo úprava jej povinností a zodpovednosti s cieľom zabrániť pretrvávaniu konfliktu záujmov. V prípade nemožnosti odstrániť konflikt záujmov inými účinnými opatreniami, vylúči verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 40 ods. 6 písm. f) ZVO uchádzača z tohto verejného obstarávania. V rámci opatrení podľa predchádzajúceho bodu požaduje verejný obstarávateľ , aby záujemca / uchádzač / člen skupiny dodávateľov vo všetkých fázach procesu verejného obstarávania postupoval tak, aby nedošlo k vzniku konfliktu záujmov. Uchádzač je povinný vo svojej ponuke predložiť čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov (verejný obstarávateľ upozorňuje, že bude kontrolovať pravdivosť uchádzačmi predložených vyhlásení týkajúcich sa konfliktu záujmov) spôsobom podľa Prílohy č. 3 týchto súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ uplatňuje podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g) ZVO. 4. Lehota viazanosti ponúk (vrátane predĺženia) nepresiahne 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve, najneskôr v čase jej uzavretia, uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch (obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO a pod.), a tiež údaje o osobe oprávnenej konať v mene subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Uvedené informácie predloží úspešný uchádzač ako prílohu zmlúv 6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o RPVS a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7. Záujemca môže v časti IV. JED uviesť tzv. globálny údaj pre preukázanie splnenia podmienok účasti podľa §34 zákona o verejnom obstarávaní, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. 8.Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje podľa §32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Verejný obstarávateľ využíva fakultatívnu možnosť využitia ustanovenia § 41 ods.1 ZVO, cit: "Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu v súťažných podkladoch alebo v koncesnej dokumentácii vyžadovať, aby a)uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b)navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa §40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. 10. Z dôvodu, že predmet plnenia môže byť čiastočne financovaný z prostriedkov poskytnutých Objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP, zaväzuje sa Poskytovateľ strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho so zhotovením Kampane a/alebo v súvislosti s nim v zmysle Zmluvy o NFP kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP. Bližšie informácie v súťažných podkladoch. Objednávateľ má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom pokiaľ nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky kontroly poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto obstarávania. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. Verejný obstarávateľ upozorňuje na znenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a c) zákona a spôsobu ich preukazovania podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) zákona účinné od 1.12.2019. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Upozornenie: Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, poskytne verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu nasledovné údaje: krstné meno, priezvisko, rodné priezvisko, rodné číslo, v súlade s Prílohou č.8 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ využíva fakultatívnu možnosť využitia ustanovenia § 41 ods.1 ZVO, cit: "Verejný obstarávateľ a obstarávateľ môžu v súťažných podkladoch alebo v koncesnej dokumentácii vyžadovať, aby a)uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b)navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
S úspešným uchádzačom bude uzavretá zmluva o interaktívnom systéme dodávateľských reťazcov v súlade s ustanoveniami § 536 a nasl. a § 269 ods. 2 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb., Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej Zmluva) za podmienok uvedených nižšie, ako aj ďalších štandardných obchodných podmienok používaných pre takýto typ zmluvy a rovnaké alebo podobné predmety plnenia v súlade s právom SR. Predmet plnenia, ako aj jeho cena budú presne zodpovedať obsahu víťaznej ponuky a bude v súlade so špecifikáciou stanovenou v Časti B. Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladoch. Uchádzač predloží v ponuke návrh Zmluvy vypracovaný v súlade s týmito súťažnými podkladmi. Uchádzač je povinný použiť vzor Zmluvy uvedený v bode 2 tejto časti súťažných podkladov. Uchádzač nesmie okrem doplnenia vyznačeného textu, akokoľvek meniť vzor zmluvy. súťažných podkladov. Objednávateľ má právo bez sankcií odstúpiť od Zmluvy v súlade s bodom 28 súťažných podkladov a bodu 6.23. Zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-10-29T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-25T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu), alebo prostredníctvom elektronického ID; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Žiadosť o vysvetlenie nebude akceptovaná, ak bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa resp. iným spôsobom. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom, ak má záujem o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti. 2. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie je uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Z uvedeného dôvodu bol v texte Výzvy uvedený iba komunikačný portál a základné pravidlá vyžiadania podkladov či požiadania o vysvetlenie. Uchádzač vo svojej ponuke predloží splnenie podmienok účasti, čestné vyhlásenia, požiadavky na predmet zákazky bližšie uvedené v súťažných podkladov a iné dokumenty vyžadované v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3. Predmetné verejné obstarávanie nie je : zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty 4. Zákazka bude realizovaná v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 ZVO.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-23T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA