dnes je 12.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 60302/2017/33
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35919001
Dúbravská cesta 14, 84104 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 258311394
Email: monika.kovackova@ndsas.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ndsas.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 60302/2017/33
Hlavný kód CPV
71311220-9
Druh zákazky
OPIS
Názov
Hasičská stanica Prešov - Vydumanec, DÚR v podrobnosti DSP vrátane IGHP, DP, DSZ, AD, KD
Časť č.: 0
Dodatočné kódy CPV
71311220-9

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Hasičská stanica Prešov - Vydumanec bude slúžiť pre potreby zásahu v tuneloch NDS aj pre zásah HAZZ pre širokú oblasť západne od Prešova. Umiestnená je v križovatke Vydumanec na pozemkoch NDS, napojená na obslužnú komunikáciu komunikáciou pretínajúcou vodný tok. Areál HaZZ bude pozostávať z prevádzkovej budovy (hasičskej stanice) s administratívnymi priestormi, hygienickým a sociálnym vybavení, ako aj s priestormi pre skladovanie a údržbu výstroje a výzbroje. ktorej súčasťou sú aj garáže pre zásahové vozidlá, z hasičskej veže určenej na trénovanie zásahov, parkovísk, komunikácií a zelene. Areál bude napojený na inžinierske siete a bude oplotený. Prevádzková budova HaZZ bude mať zabezpečený prístup k informáciám z ISD (miesto napojenia je z optickej spojky pri radiči návestného rezu RNR10 v km 0,740 vetvy križovatky V9 cca 100 m od budovy), aby bolo možné v prípade mimoriadnej udalosti na diaľnici či rýchlostnej ceste riadiť koordinovaný zásah všetkých zložiek záchranného systému. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 197-479471
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: ZM/2019/0324
Časť č.: DZM/2019/0324/0003
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2019-09-27T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 209 861,50
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1/ K bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie: DÚR v podrobnosti DSP vrátane IGHP - do 6 mesiacov od účinnosti zmluvy, DP - do 2 mesiacov od doručenia písomnej výzvy objednávateľa, DSZ - do 6 mesiacov od účinnosti zmluvy, AD - 2021 - 2023 (24 mesiacov), Koordinátor dokumentácie - 2021 - 2023 (24 mesiacov). 2/ K bodu V.2.3) Názov a adresa dodávateľa a bodu VII.1.7) Názov a adresa dodávateľa/držiteľa koncesie: Úspešný uchádzač: Skupina dodávateľov s názvom: HS_PREŠOV-VYDUMANEC-PD v zložení: Vedúci člen: PROMA, s.r.o., Bytčická 16/3492, 010 01 Žilina Člen 2: ESP Consult, s.r.o., Vicenzy 2209/8A, 931 01 Šamorín 3/ K bodu VII.1.5) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie: DÚR - 01.10.2020 DP - do dvoch mesiacov odo dňa doručenia písomnej výzvy objednávateľa zhotoviteľovi na doručenie DP za každú časť samostatne, avšak najskôr môže objednávateľ zaslať výzvu po účinnosti Dodatku č. 2 k Zmluve. AD - 2 roky KD - 2 roky
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-24T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
71311220-9
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava
Opis obstarávania:
Hasičská stanica Prešov - Vydumanec bude slúžiť pre potreby zásahu v tuneloch NDS aj pre zásah HAZZ pre širokú oblasť západne od Prešova. Umiestnená je v križovatke Vydumanec na pozemkoch NDS, napojená na obslužnú komunikáciu komunikáciou pretínajúcou vodný tok. Areál HaZZ bude pozostávať z prevádzkovej budovy (hasičskej stanice) s administratívnymi priestormi, hygienickým a sociálnym vybavením, ako aj s priestormi pre skladovanie a údržbu výstroje a výzbroje, ktorej súčasťou sú aj garáže pre zásahové vozidlá, z hasičskej veže určenej na trénovanie zásahov, parkovísk, komunikácií a zelene. Areál bude napojený na inžinierske siete a bude oplotený. Prevádzková budova HaZZ bude mať zabezpečený prístup k informáciám z ISD (miesto napojenia je z optickej spojky pri radiči návestného rezu RNR10 v km 0,740 vetvy križovatky V9 cca 100 m od budovy), aby bolo možné v prípade mimoriadnej udalosti na diaľnici či rýchlostnej ceste riadiť koordinovaný zásah všetkých zložiek záchranného systému. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 24
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 253 031,50
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom dodatku je zmena rozsahu a obsahu diela z dôvodu nerealizácie časti diela a zmena člena pracovnej skupiny na strane Zhotoviteľa.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 259 661,50
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 253 031,50
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 10.5.2024
1 EUR1,08 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,3 PLN (+0,01)
1 EUR24,94 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA