dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: TSK/2019/08532
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčiansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A Array, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčiansky samosprávny kraj
Telefón: +421 326555864
Email: henrieta.klobusicka@tsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
úsek Trenčín - Dubnica nad Váhom, priemyselný park
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
71300000-1

71240000-2

45111250-5

71354100-5

71332000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby (DRS), inžinierska činnosť a občasný autorský dozor pre stavbu "Zlepšenie cyklistickej infraštruktúry v TSK" : úsek Trenčín - Dubnica nad Váhom, priemyselný park
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 5
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 034-080723
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov: Zlepšenie cyklistickej infraštruktúry v TSK úsek Trenčín - Dubnica nad Váhom, priemyselný park
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-02-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 64 800,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
d) žiadne z uvedených
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-28T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
71320000-7
Dodatočné kódy CPV
71300000-1

71240000-2

45111250-5

71354100-5

71332000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Opis obstarávania:
Vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach dokumentácie na realizáciu stavby (DRS), inžinierska činnosť a občasný autorský dozor pre stavbu "Zlepšenie cyklistickej infraštruktúry v TSK" : úsek Trenčín - Dubnica nad Váhom, priemyselný park Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí samostatnú časť súťažných podkladov B.1.1 Opis predmetu zákazky pre časť 1.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 15
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 74 330,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dohoda o ukončení zmluvy o dielo č. 2020/0099 a jej dodatky: - Dodatok č. 1 dňa 13.7.2020, ktorým predĺžili termín plnenia do 8 mesiacov od účinnosti zmluvy. - Dodatok č. 2 dňa 13.10.2020, ktorým predĺžili termín plnenia do 11 mesiacov od účinnosti zmluvy. - Dodatok č. 3 dňa 14.1.2021, ktorým predĺžili termín plnenia do 15 mesiacov od účinnosti zmluvy. Nakoľko vplyv konania, resp. nekonania tretích strán nepominul ani po Dodatku č. 3 a termíne plnenia do 15 mesiacov od účinnosti zmluvy, t.j. zhotoviteľ nemohol doručiť predmet diela do termínu 15.5.2021, dohodli sa zmluvné strany na ukončení zmluvy o dielo formou dohody o ukončení zmluvy o dielo č. 2020/0099. Skutočnosti vyplývajúce z konania, resp. nekonania tretích strán nebolo možné dopredu ovplyvniť ani jednou zo zmluvných strán. Keďže Zhotoviteľ nemohol odovzdať predmet zmluvy v termíne do 15.5.2021 z dôvodu konania alebo nekonania tretích strán, nie je možné v súlade s princípom proporcionality a právnej istoty uplatňovať zmluvou stanovené sankcie za omeškanie, nakoľko omeškanie nastalo z objektívnych dôvodov nezavinených Zhotoviteľom. Zmluva sa v Článku III. Predmet zmluvy v odseku 11 mení tak, že znie: Termín dodania čistopisu rozpracovanej PD a dokladov IČ zodpovedajúceho spravodlivému rozsahu PD a IČ je najneskôr do 30 dní od účinnosti tejto dohody. Zhotoviteľ objednávateľovi odovzdá časť diela v počte 7 ks vytlačenej PD (z toho 2 výtlačky PD už sú predložené na príslušnom stavebnom úrade), 1 ks IČ a 2 ks CD/DVD s obsahom PD vo formáte pdf a edit (dwg/dgn,doc/xls) a IČ. IČ bude obsahovať podrobný súpis inžinierskej činnosti s uvedením známych kontaktných osôb s ktorými bol proces vybavovania riešený aj s prehľadom stavu vybavovania nedoriešených náležitostí, príp. upozornenia, na možné ďalšie problémy v rámci IČ. Objednávateľ uhradí zhotoviteľovi cenu za časť diela : Cena ,,PD- vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavbu: 52 280,00 EUR bez DPH, Cena za naviac práce 9 700,00 EUR bez DPH, Cena ,,IČ- inžinierskej činnosti pre stavebné povolenie: 12 350,00 EUR bez DPH, t.j. spolu vo výške 74 330,00 EUR bez DPH, SPOLU 89 196,00 EUR s DPH - cena za naviac práce pri spracovávaní PD vo výške 9 700,- EUR bez DPH z dôvodu požiadavky na úpravu technického riešenia so strany Slovenského vodohospodárskeho podniku š.p. obsahovala najmä: - spracovanie aktualizácie hydrotechnického výpočtu potoka Teplička, - preprojektovanie úseku cyklotrasy z koruny potoka Teplička do jeho bermy a následné preprojektovanie späť, - spracovanie 2 alternatív oporných múrov pozdĺž potoka Teplička (1. Alt. múr v berme, 2. Alt múr v krajnici cyklotrasy na korune hrádze) - spracovanie zmeny rozšírenia ochrannej hrádze Váhu v začiatku úseku v Meste Trenčín. - vyššie uvedené skutočnosti, vrátane finančného plnenia za odovzdaný predmet diela boli prerokované a odsúhlasené projektovou radou s názvom Zlepšenie cyklistickej infraštruktúry v TSK na zasadnutí dňa 9.9.2021 aj za účasti zhotoviteľa. Zmluvné strany sa zároveň dohodli, že zhotoviteľ bude objednávateľa náležite informovať, ak obdrží ďalšie dokumenty súvisiace s výkonom IČ po termíne odovzdania časti diela v zmysle tejto dohody, a tie po ich obdŕžaní bezodkladne prepošle na objednávateľa. .
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 68 480,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 74 330,00
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA