dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MaKu 16/2020
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35937874
Panónska cesta 2, 85104 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Email: obstaravanie@vszp.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vszp.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MaKu 16/2020
Hlavný kód CPV
72261000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
1.Servisná podpora pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky softwarovej aplikácie na základe reálnych výkonov poskytovateľa evidovaných v elektronickom tiketovacom nástroji v danom kalendárnom mesiaci, pričom pre účely tejto zmluvy sa softvérovou aplikáciou rozumie subsystém Ekonomický informačný systém Komplexného informačného systému objednávateľa na báze SAP ERP - 200 licencií SAP Business Suite Professional User a 2500 licencií HR Payroll Processing v rozsahu modulov: Fl, HR, FI-AA, MM, SD, PSM, CO, CO-PA, BW, BC a jeho rozhranie na subsystém Zdravotnícky poisťovací systém Komplexného informačného systému objednávateľa a dochádzkový systém (iCard) (ďalej len SW aplikácia), pri riešení vzniknutých incidentov pri prevádzke SW aplikácie a vád SW aplikácie buď formou zodpovedania otázok - telefonické poradenstvo (hotline) alebo vo forme servisného zásahu prostredníctvom vzdialeného prístupu, resp. osobne v mieste plnenia - servisný zásah údržby, konzultácie pri riešení incidentov a problémov, identifikácia, hľadanie riešenia pri odstraňovaní nefunkčností. 2.prispôsobenie a zmena SW aplikácie, konzultačné, programátorské a expertné služby súvisiace s využívaním SW aplikácie na základe jednotlivých objednávok, vykonávané prostredníctvom konzultanta na diaľku alebo na mieste. Podrobná špecifikácia v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72266000-7

72212443-6

72250000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Opis obstarávania:
1.Servisná podpora pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky softwarovej aplikácie na základe reálnych výkonov poskytovateľa evidovaných v elektronickom tiketovacom nástroji v danom kalendárnom mesiaci, pričom pre účely tejto zmluvy sa softvérovou aplikáciou rozumie subsystém Ekonomický informačný systém Komplexného informačného systému objednávateľa na báze SAP ERP - 200 licencií SAP Business Suite Professional User a 2500 licencií HR Payroll Processing v rozsahu modulov: Fl, HR, FI-AA, MM, SD, PSM, CO, CO-PA, BW, BC a jeho rozhranie na subsystém Zdravotnícky poisťovací systém Komplexného informačného systému objednávateľa a dochádzkový systém (iCard) (ďalej len SW aplikácia), pri riešení vzniknutých incidentov pri prevádzke SW aplikácie a vád SW aplikácie buď formou zodpovedania otázok - telefonické poradenstvo (hotline) alebo vo forme servisného zásahu prostredníctvom vzdialeného prístupu, resp. osobne v mieste plnenia - servisný zásah údržby, konzultácie pri riešení incidentov a problémov, identifikácia, hľadanie riešenia pri odstraňovaní nefunkčností. 2.prispôsobenie a zmena SW aplikácie, konzultačné, programátorské a expertné služby súvisiace s využívaním SW aplikácie na základe jednotlivých objednávok, vykonávané prostredníctvom konzultanta na diaľku alebo na mieste. Podrobná špecifikácia v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 233-575483
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 507 429,24
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA