dnes je 28.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: V014/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Lehnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305553
Lehnice 89, 93037 Lehnice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Lehnice
Telefón: +421 948681179
Email: info@psagentura.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: N008/2020
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka zdravotníckej techniky, zariadenia a vybavenia. Predmet zákazky sa delí na štyri časti: 1. Zariadenia pre ambulanciu všeobecného lekára 2. Zariadenia pre pediatrickú ambulanciu 3. Zariadenia pre gynekologickú ambulanciu 4. Zariadenia pre internú ambulanciu
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Zariadenia pre ambulanciu všeobecného lekára
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33192210-7

33121500-9

33190000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zmluvy je Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti Lehnice, Okres Dunajská Streda, Obec Lehnice, k.ú. Veľký Lég, LV č.1353
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie zariadenia ambulancie všeobecného lekára. Logický celok č. 1: Pojazdný nástrojový stolík 1 ks Logický celok č. 2: Vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom 1 ks Logický celok č. 3: Vyšetrovacie svietidlo 1 ks Logický celok č. 4: Germicídny žiarič 2 ks Logický celok č. 5: Vyšetrovacie lôžko pre dospelých 1 ks Logický celok č. 6: EKG prístroj 12-zvodový 1 ks Logický celok č. 7: Analyzátor do ambulancie - 1 ks Vybavenie sa dodáva ako celok
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC212-2018-33
Doplňujúce informácie

Názov
Zariadenia pre pediatrickú ambulanciu
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33192210-7

33190000-8

33191100-6

38434000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zmluvy je Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti Lehnice, Okres Dunajská Streda, Obec Lehnice, k.ú. Veľký Lég, LV č.1353
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie pre pediatrickú ambulanciu. Logický celok č. 1: Pojazdný nástrojový stolík 1 ks Logický celok č. 2: Vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom 1 ks Logický celok č. 3: Vyšetrovacie svietidlo 1 ks Logický celok č. 4: Germicídny žiarič 2 ks Logický celok č. 5: Horúcovzdušný sterilizátor - 1 ks Logický celok č. 6: Prístroj na vyšetrenie zraku 1 ks Logický celok č. 7: Analyzátor do ambulancie 1 ks Vybavenie sa dodáva ako celok
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC212-2018-33
Doplňujúce informácie

Názov
Zariadenia pre gynekologickú ambulanciu
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33192210-7

31520000-7

33191100-6

33164100-8

38434210-1

33123230-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zmluvy je Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti Lehnice, Okres Dunajská Streda, Obec Lehnice, k.ú. Veľký Lég, LV č.1353
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie zariadenia pre gynekologickú ambulanciu. Logický celok č. 1: Pojazdný nástrojový stolík 1 ks Logický celok č. 2: Vyšetrovacie svietidlo 1 ks Logický celok č. 3: Germicídny žiarič 2 ks Logický celok č. 4: Horúcovzdušný sterilizátor 2 ks Logický celok č. 5: Gynekologický vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom 1 ks Logický celok č. 6: Kolposkop 1 ks Logický celok č. 7: Sono prístroj so sondami pre gynekologické vyšetrenia 1 ks Logický celok č. 8: Kardiotokograf 1 ks Vybavenie sa dodáva ako celok
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC212-2018-33
Doplňujúce informácie

Názov
Zariadenia pre internú ambulanciu
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33192200-4

33192210-7

33191100-6

33121500-9

33194100-7

33194120-3

33123210-3

33182100-0

33123000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zmluvy je Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti Lehnice, Okres Dunajská Streda, Obec Lehnice, k.ú. Veľký Lég, LV č.1353
Opis obstarávania:
Logický celok č. 1: Pojazdný nástrojový stolík 1 ks Logický celok č. 2: Vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom 1 ks Logický celok č. 3: Vyšetrovacie svietidlo 1 ks Logický celok č. 4: Germicídny žiarič 1 ks Logický celok č. 5: Horúcovzdušný sterilizátor 1 ks Logický celok č. 6: EKG prístroj 12-zvodový 1 ks Logický celok č. 7: Defibrilátor 1 ks Logický celok č. 8: Kreslo na podávanie infúzií 1 ks Logický celok č. 9: 24 hod snímač - Holter EKG 1 ks Logický celok č. 10: 24 hod snímač - Holter TK 1 ks Vybavenie sa dodáva ako celok
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC212-2018-33
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 108-284275
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Zariadenia pre ambulanciu všeobecného lekára:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 0
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 20 595,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Zariadenia pre pediatrickú ambulanciu:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 19 985,50
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Zariadenia pre gynekologickú ambulanciu:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 48 265,50
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:Zariadenia pre internú ambulanciu:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 23 830,50
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Dôvodom opakovaného predloženia oznámenia o výsledku sú nezrovnalosti v uvedenej výške plnenia zmluvy pre predmet zákazky č. 4 ako aj v niektorých ďalších bodoch - rámcová zmluva, spoločné verejné obstarávanie, preklep v opise predmetu zákazky. Pôvodné oznámenie bolo stornované.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-27T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA