dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK000915/2021_výsledok
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341168
Email: marcela.kajnakova@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: REK000915/2021_výsledok
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie medicínskych zdravotníckych prístrojov na roboticky asistovanú funkčnú rehabilitáciu horných končatín a obnovu chôdze s využitím počítačového biofeetbacku, prístroje na počítačom riadené vyšetrenie a rehabilitáciu hornej a dolnej končatiny, posturografickej plošiny na vyšetrenie a rehabilitáciu a elektricky nastaviteľného stola s úložiskom pre posturografickú plošinu a prenosné rehabilitačné prístroje.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Prístroje na roboticky asistovanú rehabilitáciu.
Dodatočné kódy CPV
33150000-6

33154000-4

33155000-1

51400000-6

60000000-8

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Klinika fyziatrie, balneológie a liečebnej rehabilitácie, Rastislavova 43, 041 90 Košice
Opis obstarávania
Podrobný opis a špecifikácia minimálnych vlastností, rozsah položiek predmetu zákazky a požadované množstvá sú uvedené v Prílohe č. 1 časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Súčasťou dodania predmetu zákazky, je aj doprava, vybalenie, uloženie, montáž zariadenia do priestorov verejného obstarávateľa podľa technickej dokumentácie vrátane zaškolenia odborného personálu verejného obstarávateľa, uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, vyhlásenie o zhode CE certifikát a odstránenie a odvoz obalového materiálu, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky verejného obstarávateľa v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Uchádzač berie na vedomie, že položky predmetu zákazky musia spĺňať normy a parametre, definované v špecifikácii predmetu zákazky. Osobitné požiadavky zmluvy: Uchádzač berie na vedomie, že pri plnení predmetu zákazky bude nevyhnutné zo strany úspešného uchádzača/predávajúceho dodržiavať všetky bezpečnostné predpisy ochrany zdravia v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač zrealizuje dodávky objednaného tovaru tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana tovaru pred jeho zničením, poškodením alebo znehodnotením. Tovar nesmie javiť známky porušenia obalu, vlhkosti, nesmú sa v ňom vyskytovať nečistoty. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, druhu, štruktúry alebo množstva dodaného tovaru.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
ID SKHU/1902/4.1/093:
Doplňujúce informácie
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa, z prostriedkov štátneho rozpočtu a z finančných prostriedkov NFP v rámci Európskeho fondu regionálneho rozvoja prostredníctvom programu Interreg V-A Slovakia-Hungary, Názov projektu: Robot-Assisted Rehabilitation, ID projektu: SKHU/1902/4.1/093, Kód výzvy: SKHU/1902, Subsidy contract for the EU contribution

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYKúpna zmluva 480/2021:
Názov: Prístroje na roboticky asistovanú rehabilitáciu
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-09-14T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 137 490,83
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 137 490,83
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA