dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: EVO-ALT- 1/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
ALTO Slovakia spol. s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31664881
Sládkovičova 33, 05921 Svit

Slovensko
Kontaktná osoba: ALTO Slovakia spol. s r.o.
Telefón: +421 523210400
Email: ivan.zima@alto.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.alto.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432656
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: EVO-ALT- 1/2021-VS
Hlavný kód CPV
72200000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vývoj sovtvérového produktu s názvom LoyalMAN. Jedná sa o vytvorenie softvéru vrátane "backendovej" časti , frontendu" a webadminového rozhrania. Zákazka sa nedelí na časti lebo tvorí jeden logický celok vytvorenie 1 softvéru.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 295 673,33
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
ALTO Slovakia spol. s r.o., Levočská cesta 663/1, 053 04 Spišské Podhradie, Slovenská republika.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vývoj sovtvérového produktu s názvom LoyalMAN. Jedná sa o vytvorenie softvéru vrátane "backendovej" časti , frontendu" a webadminového rozhrania. Zákazka sa nedelí na časti lebo tvorí jeden logický celok vytvorenie 1 softvéru. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Termín poskytnutia služby :15%:
Skúsenosti vedúci projektu :15%:
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
295 673,33:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
9:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP313031S197
Doplňujúce informácie:
výzva OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-14.Vyhlasovateľ výzvy Ministerstvo hospodárstva SR.Schéma na podporu konkurencieschopnosti a rastu malých a stredných podnikov grantovou formou v znení dodatku č. 1

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s §32 ods.1 zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona, resp. ods. 4 až 5 zákona ak je uplatniteľné. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov podrobne rozpísané podmienky účasti viď v časti B - Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch. (2)Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a)písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c)písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d)písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e)písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f)písm. f) doloženým čestným vyhlásením. (3) Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 aj dokladmi v zmysle §32 ods. 4 a 5 zákona ak je uplatniteľné. (4) Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. (5)Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti aj Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie viď v súťažných podkladoch a v §39 zákona. (6) Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti podľa §32 zákona aj zápisom v Zozname hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie (§152 a nasl. zákona). Verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenný zápis/doklad podľa § 152 ods.3 zákona. Doklad o zápise v ZHS sa v ponuke nemusí predkladať, uvedené skúma osoba podľa §8 zákona. (7) Všetky doklady požadované v tejto časti III.1.1 musia byť predložené ako elektronicky dokument v rámci systému EVO. Podrobne o forme predloženia dokladov viď v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: (1)Uchádzač musí predložiť nasledujúce doklady, ktorými preukáže ekonomické a finančné postavenie v zmysle §33 ods. 1 zákona písm. a) a d) zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon): 1.1) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti v zmysle Minimálnej požadovanej úrovne uvedenej nižšie. 1.2) prehľad o celkovom obrate najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti v zmysle Minimálnej požadovanej úrovne uvedenej nižšie. (2) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. (3)Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona. (4)Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený VO, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý VO považuje za vhodný. (5)Prepočet inej meny na menu EUR uchádzač prepočíta kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou) platným k poslednému dňu účtovného obdobia daného hosp. roka v prípade prepočtu obratov, resp. ku dňu vystavenia dokumentu v iných prípadoch. (6)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona. (7)Forma predloženia elektronických dokumentov je uvedená v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K podmienke účasti 1.1: Vyjadrenie banky alebo ekvivalentný doklad banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač: 1.nie je v nepovolenom debete, 2.v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, 3.bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Požadované vyjadrenie/potvrdenie nesmie byť staršie ako 30 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ným dokladu/dokladom uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané oprávnenou osobou, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/ých, od ktorej/ých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Uvedené čestné vyhlásenie nesmie byť staršie ako 30 dní ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. K podmienke účasti 1.2: Požaduje sa preukázať celkový obrat za posledné 3 hospodárske roky sumárne vo výške min.300 000 EUR (tristotisíc EUR) alebo ekvivalent v inej mene. Ako dôkazné prostriedky budú slúžiť údaje zverejnené v registri účtovných závierok (z výkazov ziskov a strát, resp. príjmov a výdavkov alebo rovnocenných dokumentov podľa druhu účtovníctva) ak sa zverejňujú podľa príslušných predpisov. Ak uchádzač nemá zverejnené príslušné výkazy (v súlade s platnými predpismi domovskej krajiny ak je uplatniteľné) z ktorých sa dá zistiť obrat, resp. ak sa na neho daná povinnosť zverejnenia nevzťahuje, predloží dané výkazy v ponuke ako elektronické dokumenty. Forma predloženia elektronických dokumentov je uvedená v súťažných podkladoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: (1) Technická alebo odborná spôsobilosť uchádzača sa preukazuje nasledovnými dokladmi podľa § 34 ods. 1 písm. a) a g) zákona č.343/2015 Z.z.o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to: 1.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uvedená podmienka sa preukazuje v zmysle minimálnej požadovanej úrovne štandardov uvedenej nižšie. 1.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uvedená podmienka sa preukazuje v zmysle minimálnej požadovanej úrovne štandardov uvedenej nižšie. (2) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. (3) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. (4) Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3. zákona. (5) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom aj Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie viď v súťažných podkladoch a v §39 zákona. (6) Na prepočet cudzej meny na EUR sa použije kurz ECB - Európska centrálna banka, platný v deň odoslania tohto oznámenia na zverejnenie, dátum je uvedený na konci oznámenia. (7)Všetky doklady požadované v tejto časti III.1.3 musia byť predložené ako elektronický dokument v rámci systému EVO. Podrobne o forme predloženia dokladov viď v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1K § 34 ods. 1 písm. a) zákona požaduje sa predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Za rovnaký alebo podobný charakter považujeme zákazky ako návrh softvéru vrátane "backendovej" časti, "frontendu" a webadminového rozhrania na zákazkách v celkovej sumárnej hodnote min. 200 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene, pričom min. 1 zákazka musí byť v hodnote minimálne 50.000,-EUR bez DPH. Zákazky musia zahŕňať nasledovné oblasti/problematiky: - vernostný, alebo bonusový bodový systém, s možnosťou míňania bodov za tovar / služby / zľavy na tovar / služby - systém platobného procesu pre aspoň jednu platobnú inštitúciu obsluhujúcu platby kartou a zároveň párujúci platby zaplatené prevodom na účet - flexibilný systém na generovanie reportov z vyššie uvedených bodov pre účtovné oddelenie, oddelenie kontrolingu ako aj pre nižší a vyšší manažment Pričom nemusí byť preukázané poskytnutie všetkých vyžadovaných služieb (oblastí) v rámci každej zákazky, ale sumárne v rámci zoznamu poskytnutých služieb. 1.2 K § 34 ods. 1 písm. g) zákona sa požadujú údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Požaduje sa preukázať riešiteľský tím, ktorý bude pozostávať z nasledovných kľúčových odborníkov: A) Vedúci projektu, 1 osoba B) Programátor, 3 osoby C) Systémový administrátor, 1 osoba D) Integrátor ERP, 1 osoba Z dôvodu nedostatku miesta tohto formulára uvádzame požiadavky na riešiteľský tím viď podrobne v časti B -Podmienky účasti uchádzačov v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Vid Návrh zmluvy v časti F- Obchodné podmienky v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-04T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 11
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1)Osoba podľa § 8 zákona rozhodla, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. (2) Požaduje sa zábezpeka na viazanosť ponúk vo výške 10000,- EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. (3) Osoba podľa §8 zákona bude požadovať vytvorenie určitej právnej formy, odvolávka 50)viď zákon, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá lebo vytvorenie určitej právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. (4)Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii Osoba podľa § 8 zákona bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. (5) Verejné obstarávanie a komunikácia medzi osobou podľa §8 zákona a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO ver. 18. Záujemca/uchádzač musí byť evidovaný v informačnom systéme UVO ako užívateľ za Hospodársky subjekt (Návod: link www.uvo.gov.sk , časť Privátna zóna, vytvorenie účtu, odkaz https://www.uvo.gov.sk/registrácia, vyplniť povinné kolónky kliknúť na tlačidlo odoslať pomocou inštrukcií zaslaných do uvedeného mailu získať prístupové údaje na prihlásenie v ľavom menu kliknúť na Hospodárske subjekty, v prípade že budete reagovať na zákazku v mene hospodárskeho subjektu, ktorý nie je v zozname musíte ho pridať medzi svoje HS kliknutím na + pridať hospodársky subjekt všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html, v časti Záujemca/uchádzač. Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke buď cez profil VO alebo priamo na: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432656 Všetky ďalšie pokyny na komunikáciu sú podrobne rozpísané v príručke https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html, Záujemca/uchádzač. Záujemca/uchádzač sa priradí k zákazke na uvedených web. adresách po kliknutí na konkrétnu zákazku bude uchádzač prihlásený do informačného systému UVO môcť kliknúť na "predložiť ponuku" alebo kliknúť na "položiť otázku", čím sa aktivuje jeho prístup k zákazke a aktivujú sa všetky funkcionality IS EVO zo strany uchádzača/záujemcu k tejto zákazke alebo kliknúť na "vstúpiť do zákazky" bez vytvorenia väzby na zákazku. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy v systéme IS EVO. Pod pojmom (6) Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. (7) Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie. (8) Alto s.r.o. je osobou podľa § 8 ods. 1 zákona, z toho dôvodu v tejto výzve sa uvádza ako verejný obstarávateľ (VO), resp. osoba § 8 zákona okrem podmienky III.1.3) v § 34 ods. 1 písm. a) (9) Osoba podľa § 8 zákona vyhradzuje právo nezrealizovať predmet zákazky/nepodpísať zmluvu/zrušiť zákazku v štádiu pred podpisom zmluvy, v prípade, ak v rámci podanej žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku v rámci výzvy s kódom OPVaI-MH/DP/2017/3.3.1-14 ak nebude proces verejného obstarávania schválený ( nebude kladný výsledok finančnej kontroly), resp. budú zo strany riadiaceho orgánu udelené finančné korekcie za porušenie pravidiel a postupov v oblasti verejného obstarávania tejto zákazky nad rámec fin. možností prijímateľa/osoby §8 zákona.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: ŽIADOSŤ O NÁPRAVU podrobne viď §164 a 165 zákona o verejnom obstarávaní. (1)Uchádzač, záujemca alebo osoba, ktorej práva alebo právom chránené záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom verejného obstarávateľa, môže podať žiadosť o nápravu proti a) oznámeniu o zámere uzavrieť zmluvu, proti podmienkam uvedeným v oznámení o vyhlásení VO, b) podmienkam uvedeným v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých osobou podľa § 8 zákona v lehote na predkladanie ponúk. (2)Žiadosť o nápravu musí obsahovať a) identifikačné údaje žiadateľa, b) identifikačné údaje osoby podľa § 8 zákona, c) označenie verejného obstarávania, proti ktorému žiadosť o nápravu smeruje, d) označenie porušenia postupu podľa odseku 1, e) opis rozhodujúcich skutočností a označenie dôkazov, f) návrh žiadateľa na vybavenie žiadosti o nápravu, g) podpis žiadateľa alebo osoby oprávnenej konať za žiadateľa. (3)Žiadosť o nápravu sa doručuje a)v elektronickej podobe funkcionalitou informačného systému, prostredníctvom ktorého sa verejné obstarávanie realizuje, ak tento informačný systém doručenie žiadosti o nápravu umožňuje, (4)Žiadosť o nápravu doručovaná v elektronickej podobe funkcionalitou informačného systému, prostredníctvom ktorého sa verejné obstarávanie realizuje, sa považuje za doručenú dňom jej odoslania. (5)Ak v § 164 odseku 6 zákona nie je ustanovené inak, žiadosť o nápravu proti podmienkam uvedeným a)v oznámení podľa odseku 1 písm. a) musí byť doručená do desiatich dní odo dňa uverejnenia oznámenia podľa odseku 1 písm. a) v európskom vestníku, c)v dokumentoch podľa odseku 1 písm. b) v postupe zadávania nadlimitnej zákazky musí byť doručená najneskôr štyri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk alebo návrhov za predpokladu, že tieto dokumenty neboli poskytnuté neskôr než 15 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk ak boli poskytnuté neskôr, musí byť žiadosť o nápravu proti podmienkam v nich uvedeným doručená najneskôr do desiatich dní odo dňa poskytnutia týchto dokumentov, (4)Ďalšie informácie o náprave podrobne viď ustanovenie § 164 a 165 zákona. 2.NÁMIETKY podrobne viď §170 zákona (1) Námietky je oprávnený podať a) uchádzač, b) záujemca, c)účastník d) osoba, ktorej práva alebo právom chránené záujmy boli alebo mohli byť dotknuté postupom kontrolovaného alebo e) orgán štátnej správy, ktorý osvedčí právny záujem v danej veci, ak boli kontrolovanému poskytnuté finančné prostriedky na poskytnutie služieb z Európskej únie. (2) Podaniu námietok musí predchádzať doručenie žiadosti o nápravu kontrolovanému. Táto povinnosť sa nevzťahuje na podanie námietok podľa odseku 3 písm. c) až g) zákona a na podanie námietok orgánom štátnej správy podľa odseku 1 písm. e) zákona. (3) Osoba podľa odseku 1 môže pred uzavretím zmluvy podať námietky proti a)oznámeniu o zámere uzavrieť zmluvu , proti podmienkam uvedeným v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, b)podmienkam uvedeným v iných dokumentoch potrebných na vypracovanie žiadosti o účasť, ponuky poskytnutých kontrolovaným, c)vylúčeniu, d)vyhodnoteniu ponúk g)úkonu kontrolovaného inému ako uvedenému v písmenách a) až d). (4)Námietky musia byť doručené úradu a kontrolovanému najneskôr do 10 dní odo dňa uvedneného v §140 ods. 4 zákona. (5)Ďalšie informácie o námietkach podrobne viď ustanovenie § 170 zákona
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-28T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Posledné novely zákona o verejnom obstarávaní

Lektor: Mgr. Ľubomír Kubička

Dátum: 29.4.2024

Čas konania: 14:00 - 15:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA