dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 05888/2021/SÚCTt-
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37847783
Bulharská 39, 91853 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Telefón: +421 335531287
Email: vo@spravaciest.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434488
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
24312120-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka materiálov na zimnú údržbu komunikácií: posypových materiálov na báze chloridu sodného a chloridu horečnatého pre potreby zimnej údržby Správy a údržby ciest Trnavského samosprávneho kraja. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 2 Súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 143 677,80
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
34927100-2

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky sú jednotlivé strediská Správy a údržby ciest TTSK (Trnava, Buková, Červeník, Piešťany, Sereď, Galanta, Senica, Holíč, Sekule, Dunajská Streda, Veľký Meder, Šamorín).
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka materiálov na zimnú údržbu komunikácií: posypových materiálov na báze chloridu sodného a chloridu horečnatého pre potreby zimnej údržby Správy a údržby ciest Trnavského samosprávneho kraja. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 2 Súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 143 677,80:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Trvanie zmluvy alebo lehota na ukončenie plnenia je do 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, prípadne do vyčerpania finančného limitu, ktorý bude výsledkom tohto verejného obstarávania, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ si v priebehu platnosti a účinnosti zmluvy vyhradzuje právo uplatniť opciu s možnosťou predĺženia trvania zmluvy o ďalších max. 24 mesiacov, resp. do vyčerpania obchodovateľného objemu zmluvy.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods.1 písm.a) ZVO záujemca ani uchádzač,ani jeho štatutárny orgán,ani člen štatutárneho orgánu,ani člen dozorného orgánu,ani prokurista nebol právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie,trestný čin poškodzovania finanč.záujmov Európskych spoločenstiev,trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti,trestný čin založenia,zosnovania a podporovania zločineckej skupiny,trestný čin založenia,zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny,trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,trestný čin obchodovania s ľuďmi,trestný čin,ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verej. obstarávaní a verejnej dražbe-preukazuje doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace, § 32 ods.1 písm.b) ZVO záujemca ani uchádzač nemá evidované nedoplatky na poistnom na soc. poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v SR alebo v štáte sídla,miesta podnikania alebo obvyklého pobytu-preukazuje doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Soc.poisťovne nie starším ako 3 mesiace § 32 ods.1 písm.c) ZVO záujemca ani uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky voči daň. úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v SR alebo v štáte sídla,miesta podnikania alebo obvyklého pobytu-preukazuje doloženým potvrdením miestne príslušného daň.úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako 3 mesiace, § 32 ods.1 písm.d) ZVO na majetok záujemcu ani uchádzača nebol vyhlásený konkurz,nie je v reštrukturalizácii,nie je v likvidácii,ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku -preukazuje doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, § 32 ods.1 písm.e) ZVO záujemca alebo uchádzač je oprávnený dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu-preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, kt. zodpovedá predmetu zákazky, § 32 ods.1 písm.f) ZVO nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR alebo v štáte sídla,miesta podnikania alebo obvyklého pobytu-preukazuje doloženým čestným vyhlásením, § 32 ods.1 písm.g) ZVO záujemca ani uchádzač sa nedopustil v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verej.obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany život.prostredia,sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov,za kt. mu bola právoplatne uložená sankcia,kt. dokáže verejný obstarávateľ/obstarávateľ preukázať, § 32 ods.1 písm.h) ZVO nedopustil sa v predchádzajúcich 3 rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verej. obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, kt. dokáže verejný obstarávateľ/obstarávateľ preukázať. Verejný obstarávateľ nie je v zmysle § 32 ods. 3 ZVO oprávnený použiť údaje z informač. systémov verejnej správy. Podľa § 32 ods. 4 ZVO ak uchádzač alebo záujemca má sídlo,miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla,miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v §32 ods.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady,možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla,miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V zmysle § 32 ods. 5 ZVO ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom,miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia,môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,správnym orgánom, notárom,inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla,miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Splnenie podmienok účasti osob.postavenia možno preukázať aj zápisom do ZHS v súlade s § 152 ZVO. Hosp.subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené ver.obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti JED-om podľa § 39 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-03T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-02-28T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na predmet zákazky vo výške 100 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku v súlade s § 21 ods. 6 ZVO. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom verejnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. Verejný obstarávateľ v zmysle § 66 ods. 7 prvá veta zákona o VO stanovil, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne elektronickým spôsobom prostredníctvom informačného systému EVO verzia 18.0 na adrese https://uvo.gov.sk/ (ďalej len EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch všetkým záujemcom v súlade s § 48 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na predmet zákazky vo výške 100 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Predmet zákazky nie je rozdelený časti. Požaduje sa, aby uchádzač predložil ponuku na celý predmet zákazky. Predmetná zákazka sa nedelí na časti, keďže by to bolo pre verejné obstarávateľa nehospodárne a administratívne náročné. Verejný obstarávateľ pri analýze všetkých skutočností, či zákazku rozdeliť alebo nerozdeliť zhodnotil, že predmetná zákazka na dodanie tovaru (Posypový materiál na báze chloridu sodného a chloridu horečnatého) nie je vhodná na rozdelenie na časti. Navrhovaný postup zabezpečenia predmetu zákazky je v súlade s princípmi hospodárnosti a efektívnosti a podmienkami i potrebami verejného obstarávateľa. V tomto duchu sú nastavené i obchodné podmienky, podmienky súťaže a najmä podmienky účasti tak, aby bola zabezpečená čo najširšia hospodárska súťaž. Postup zadávania zákazky bol stanovený v súlade so všeobecnými princípmi verejného obstarávania tak, aby boli podmienky účasti otvorené pre relevantné hospodárske subjekty a taktiež boli transparentne stanovené nediskriminačné požiadavky. Vysvetlenie k dĺžke trvania zákazky: Trvanie zmluvy alebo lehota na ukončenie plnenia je do 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, prípadne do vyčerpania finančného limitu, ktorý bude výsledkom tohto verejného obstarávania, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Verejný obstarávateľ si v priebehu platnosti a účinnosti zmluvy vyhradzuje právo uplatniť opciu s možnosťou predĺženia trvania zmluvy o ďalších max. 24 mesiacov, resp. do vyčerpania obchodovateľného objemu zmluvy. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody uvedená v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania je z toho dôvodu uvedená v trvaní 48 mesiacov. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné verejné obstarávania zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-09-30T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA