dnes je 17.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO SE-VO1-2021/003561
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 Array, 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Telefón: +421 250944547 Fax: +421 250944008
Email: tatiana.valentovicova2@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO SE-VO1-2021/003561
Hlavný kód CPV
30125100-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je dodanie originálneho spotrebného materiálu pre nové tlačiace zariadenia a tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ (ďalej ako tovar). Predmetom zákazky je aj poskytnutie služieb súvisiacich s dodaním tovaru na miesto dodania: doprava do miesta dodania, vyloženie z dopravného prostriedku a uloženie v mieste dodania, ako aj ekologická likvidácia použitého spotrebného materiálu.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Miesta dodania Bratislava a Trnava
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
30125110-5

30125120-8

30125000-1

30124300-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad MV SR, Sklad na Račianskej 45, 832 56 Bratislava Úrad MV SR, Sklad na Košickej 47, 812 72 Bratislava CP BA, Sklad na Račianskej 45, 832 56 Bratislava CP Trnava, Kollárova 31, 917 02 Trnava
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je dodanie originálneho spotrebného materiálu pre nové tlačiace zariadenia a tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ (ďalej ako tovar). Predmetom zákazky je aj poskytnutie služieb súvisiacich s dodaním tovaru na miesto dodania: doprava do miesta dodania, vyloženie z dopravného prostriedku a uloženie v mieste dodania, ako aj ekologická likvidácia použitého spotrebného materiálu. Zabezpečenie spotrebného materiálu bude požadované pre jednotlivé útvary a organizácie verejného obstarávateľa uvedené v bode 2 Opisu predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Miesta dodania: Trenčín a Nitra
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
30125110-5

30125120-8

30125000-1

30124300-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum podpory Trenčín, Jilemnického 1 Trenčín Centrum podpory Nitra, Pieskova 32 Nitra
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je dodanie originálneho spotrebného materiálu pre nové tlačiace zariadenia a tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ (ďalej ako tovar). Predmetom zákazky je aj poskytnutie služieb súvisiacich s dodaním tovaru na miesto dodania: doprava do miesta dodania, vyloženie z dopravného prostriedku a uloženie v mieste dodania, ako aj ekologická likvidácia použitého spotrebného materiálu. Zabezpečenie spotrebného materiálu bude požadované pre jednotlivé útvary a organizácie verejného obstarávateľa uvedené v bode 2 Opisu predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Miesta dodania Žilina a Banská Bystrica
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
30125110-5

30125120-8

30125000-1

30124300-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum podpory Žilina, Kuzmányho 26 Žilina Centrum podpory Banská Bystrica, ul. 9. Mája 1 Banská Bystrica
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je dodanie originálneho spotrebného materiálu pre nové tlačiace zariadenia a tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ (ďalej ako tovar). Predmetom zákazky je aj poskytnutie služieb súvisiacich s dodaním tovaru na miesto dodania: doprava do miesta dodania, vyloženie z dopravného prostriedku a uloženie v mieste dodania, ako aj ekologická likvidácia použitého spotrebného materiálu. Zabezpečenie spotrebného materiálu bude požadované pre jednotlivé útvary a organizácie verejného obstarávateľa uvedené v bode 2 Opisu predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Miesta dodania Prešov a Košice
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
30125110-5

30125120-8

30125000-1

30124300-7

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Centrum podpory Prešov, sklad v Malom Šariši, č. 358 Malý Šariš Centrum podpory Košice, Rampova 7 Košice
Opis obstarávania:
Predmetom tejto zákazky je dodanie originálneho spotrebného materiálu pre nové tlačiace zariadenia a tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ (ďalej ako tovar). Predmetom zákazky je aj poskytnutie služieb súvisiacich s dodaním tovaru na miesto dodania: doprava do miesta dodania, vyloženie z dopravného prostriedku a uloženie v mieste dodania, ako aj ekologická likvidácia použitého spotrebného materiálu. Zabezpečenie spotrebného materiálu bude požadované pre jednotlivé útvary a organizácie verejného obstarávateľa uvedené v bode 2 Opisu predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 143-379583
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:1:Miesta dodania Bratislava a Trnava:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 3 329 340,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:2:Miesta dodania: Trenčín a Nitra:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 218 796,20
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:3:Miesta dodania Žilina a Banská Bystrica:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 218 796,20
bez DPH
Informácie o subdodávkach

4:4:Miesta dodania Prešov a Košice:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-11-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 218 796,20
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje podľa § 20 zákona. 2. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, VO bezodkladne oznámi v súlade s § 48 zákona a v súlade so súťažnými podkladmi. 3.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 6. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje v nasledovných výškach a to pre každú časť predmetu zákazky jednotlivo: Pre časť 1 sa zábezpeka ponuky vyžaduje vo výške 70 000,00 EUR (slovom sedemdesiattisíc) EUR Pre časť 02 sa zábezpeka ponuky vyžaduje vo výške 50 000,00 EUR (slovom päťdesiattisíc) EUR Pre časť 03 sa zábezpeka ponuky vyžaduje vo výške 50 000,00 EUR (slovom päťdesiattisíc) EUR Pre časť 04 sa zábezpeka ponuky vyžaduje vo výške 50 000,00 EUR (slovom päťdesiattisíc) EUR Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov. 7.Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-11-29T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 16.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0)
1 EUR24,71 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA