dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAR 21/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 17330190
Šafárikovo námestie 3, 81102 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Telefón: +421 250700118
Email: vo@marianum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://marianum.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434523
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAR 21/2021
Hlavný kód CPV
39296100-4
Druh zákazky
Stručný opis:
DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek týkajúcich sa dodania pohrebných truhiel bežne dostupných na trhu, v rámci DNS sa budú priebežne realizovať jednotlivé zákazky. DNS je zriadený na dobu trvania max. 4 roky (48 mesiacov). DNS je rozdelený na kategórie predmetu obstarávania: 1. Truhly pohrebné, kremačné, drevené a sociálne PHZ 1 408 929,29 ? bez DPH 2. Truhly pre alternatívne pochovávanie PHZ 50 000,00 ? bez DPH Pre truhly požadujeme dodržať nasledujúce podmienky: 1. Na výrobu drevených truhiel bude používaný len materiál kvality 1. triedy bez sukov a bez optických výrazností: - Vlhkosť dreva - sušenie na 6-7 % - Používaný materiál pre drevené truhly : Smrek, Dub, Topoľ, Borovica, Buk, - Používaný materiál pre sociálne truhly : lepenka, drevo, buničina, - Používaný materiál pre alternatívne pochovávanie: prútie, rašelina, 2. Montáž - spájanie jednotlivých dielcov spojovacím systémom "joint nail" ( pre drevené truhly) 3. Garantovaná nosnosť : 130 kg pri štandardných truhlách, pri nadrozmerných truhlách 350 kg. ( pre drevené truhly) 4. Držadlá - kombinácia drevo + kov, odtieň podľa požiadaviek zákazníka ( pre drevené truhly) 5. Povrchová úprava rakiev - lakovanie s ekologickými náterovými hmotami šetrnými k životnému prostrediu. Odtiene podľa podľa sortimentnej ponuky a výberu zákazníka: svetlý, patina, tmavý a biely ( pre drevené truhly) 6. Textilné čalúnenie - bavlnené ekologické čalúnenie z materiálu bavlna 100% white cotton - 195g/m2 ( pre drevené truhly) 7. Nožičky - drevená zložená z 3 častí trojuholníkového tvaru. Tento druh nožičiek umožňuje jednoduchú manipuláciu s rakvou. ( pre drevené truhly) 8. Dodacie podmienky: - 4 dni od obdržania objednávky v objeme a sortimente a kvalite v zmysle konkrétnej výzvy , - Dodanie nadrozmerných rakiev mimo štandardnej ponuky podľa upresnených rozmerov, - Dopravné náklady musia byť zahrnuté v cene rakiev 9. Reklamácia - musí byť vybavená do 24 hod. s dodávkou reklamovaného tovaru bez nároku na dopravné náklady 10. Garancie: - Garancia dodania rakiev v prvotriednej kvalite, bez chýb a poškodení na miesto dodania v Bratislave - Garantované množstvo dodávok - 3000 ks ročne 11. 80% objemu odoberaných truhiel požadujeme z topoľového dreva Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia jednotlivých zložiek predmetu obstarávania, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 458 928,29
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Truhly pohrebné, kremačné, drevené a sociálne
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
39296100-4

03419100-1

44191100-6

44617100-9

30197600-2

44191400-9

44191500-0

60000000-8

03460000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Šafárikovo nám č. 3, 811 02 Bratislava
Opis obstarávania:
Pre truhly požadujeme dodržať nasledujúce podmienky: 1. Na výrobu drevených truhiel bude používaný len materiál kvality 1. triedy bez sukov a bez optických výrazností: - Vlhkosť dreva - sušenie na 6-7 % - Používaný materiál pre drevené truhly : Smrek, Dub, Topoľ, Borovica, Buk, - Používaný materiál pre sociálne truhly : lepenka, drevo, buničina, 2. Montáž - spájanie jednotlivých dielcov spojovacím systémom "joint nail" ( pre drevené truhly) 3. Garantovaná nosnosť : 130 kg pri štandardných truhlách, pri nadrozmerných truhlách 350 kg. ( pre drevené truhly) 4. Držadlá - kombinácia drevo + kov, odtieň podľa požiadaviek zákazníka ( pre drevené truhly) 5. Povrchová úprava rakiev - lakovanie s ekologickými náterovými hmotami šetrnými k životnému prostrediu. Odtiene podľa podľa sortimentnej ponuky a výberu zákazníka: svetlý, patina, tmavý a biely ( pre drevené truhly) 6. Textilné čalúnenie - bavlnené ekologické čalúnenie z materiálu bavlna 100% white cotton - 195g/m2 ( pre drevené truhly) 7. Nožičky - drevená zložená z 3 častí trojuholníkového tvaru. Tento druh nožičiek umožňuje jednoduchú manipuláciu s rakvou. ( pre drevené truhly) 8. Dodacie podmienky: - 4 dni od obdržania objednávky v objeme a sortimente a kvalite v zmysle konkrétnej výzvy , - Dodanie nadrozmerných rakiev mimo štandardnej ponuky podľa upresnených rozmerov, - Dopravné náklady musia byť zahrnuté v cene rakiev 9. Reklamácia - musí byť vybavená do 24 hod. s dodávkou reklamovaného tovaru bez nároku na dopravné náklady 10. Garancie: - Garancia dodania rakiev v prvotriednej kvalite, bez chýb a poškodení na miesto dodania v Bratislave - Garantované množstvo dodávok - 3000 ks ročne 11. 80% objemu odoberaných truhiel požadujeme z topoľového dreva Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia jednotlivých zložiek predmetu obstarávania, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 408 929,29:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Truhly pre alternatívne pochovávanie
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
39296100-4

03432100-8

09112200-9

03460000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Šafárikovo nám č. 3, 811 02 Bratislava
Opis obstarávania:
Používaný materiál pre alternatívne pochovávanie: prútie, rašelina, prírodné materiály. V tejto oblasti ponecháva verejný obstarávateľ širšie možnosti a očakáva inšpiratívne návrhy od uchádzačov. Návrhy musia byť v súlade s platnou legislatívou. Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia jednotlivých zložiek predmetu obstarávania, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
50 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Pre zaradenie do DNS musí záujemca spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO"). Záujemca preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 až 7 ZVO. Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 týmto oznamuje potenciálnym dodávateľom, že nemá prístup k informačným systémom verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon proti byrokracii), preto preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 3 nie je možné. Záujemca môže v zmysle § 152 ods. 4 ZVO preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. V prípade preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ich zaradenie bude trvať len do doby platnosti zápisu v zozname hospodárskych subjektov. Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 ZVO. V prípade, ak záujemca využije možnosť predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom bude následne vyzvaný, aby predložil doklady, a to za účelom overenia splnenia podmienok účasti. V prípade záujemcu/uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ chce operatívnym zadávaním zákaziek umožniť účasť aj menším dodávateľom a preto odporúča aj menším dodávateľom, ktorí spĺňajú podmienky účasti v zmysle súťažných podkladov, aby zaslali žiadosť o zaradenie do DNS, aby sa tak mali možnosť uchádzať o vyhlásené zákazky. Len tým dodávateľom, ktorí boli zaregistrovaní v DNS je možné potom zasielať výzvu na predloženie ponuky a teda majú právo na predloženie ponuky, a preto verejný obstarávateľ odporúča dodávateľom, aby doručili žiadosť o zaradenie do DNS do uplynutia lehoty na predkladanie žiadostí uvedenej v týchto súťažných podkladoch. V momente po vyhlásení jednotlivej konkrétnej zákazky sa nezaradení dodávatelia nevedia už uchádzať o vyhlásenú zákazku, avšak po ich zaradení im verejný obstarávateľ bude môcť zaslať výzvu na predloženie ponuky do ďalšej vyhlásenej zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-18T11:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 48
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA