dnes je 5.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
01/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 220925143
Email: jan.tusim@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
01/2021:
Hlavný kód CPV
79820000-8
Druh zákazky
Stručný opis
Prípravné trhové konzultácie (ďalej len "PTK") k zákazke Prenájom tlačiarní a súvisiace služby. Verejný obstarávateľ pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Predmetom zákazky je prenájom tlačiarní (multifunkčných fotokopírovacích zariadení) a súvisiace služby, vrátane kompletného servisného pokrytia v mieste inštalácie a dodávky spotrebného materiálu pre Úrad vlády Slovenskej republiky na obdobie 48 mesiacov.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
42960000-3

50310000-1

Miesto vykonania
SK01:
Opis obstarávania
Prípravné trhové konzultácie (ďalej len "PTK") k zákazke Prenájom tlačiarní a súvisiace služby. Verejný obstarávateľ pripravuje prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a odbornej verejnosti na účel prípravy následného verejného obstarávania, informovania hospodárskych subjektov a odborné konzultácie k požadovanému rozsahu a predmetu verejného obstarávania, overenia si aktuálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky ako i stanovenia nediskriminačných podmienok. Predmetom zákazky je prenájom tlačiarní (multifunkčných fotokopírovacích zariadení) a súvisiace služby, vrátane kompletného servisného pokrytia v mieste inštalácie a dodávky spotrebného materiálu pre Úrad vlády Slovenskej republiky na obdobie 48 mesiacov.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ vyhlasuje prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní za účelom overenia si reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky u relevantných subjektov.

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2021-11-12T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Rozhodnutie hospodárskeho subjektu zúčastniť sa prípravných trhových konzultácií (ďalej len "PTK") musí byť slobodné a vážne. 2. PTK sa môžu zúčastniť iba záujemcovia, ktorí sú si vedomí zákonnej úpravy PTK, dôsledkov vyplývajúcich z účasti na PTK a súhlasia s nimi (§ 25 a § 40 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní). 3. Záujemca potvrdí svoj záujem o účasť na PTK najneskôr do 11.10.2021, a to zaslaním vyplneného formulára na mailovú adresu uvedenú v bode I.1. 4. PTK budú prebiehať na Úrade vlády Slovenskej republiky dňa 12.10.2021 v čase od 9:00 h do 16:00 h, pričom sa budú nahrávať (vyhotoví sa audio záznam z priebehu PTK) v záujme zvýšenia transparentnosti. Presný čas PTK pre jednotlivých záujemcov oznámi Úrad vlády Slovenskej republiky prostredníctvom mailovej adresy uvedenej v bode I.1. po uplynutí lehoty na prihlásenie sa do PTK. V prípade zhoršenia epidemickej situácie, PTK sa môžu uskutočniť online formou prostredníctvom aplikácie Microsoft Teams.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-10-01T00:00:00


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA