dnes je 17.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
december 2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
<november  január>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-EL3/3-7/2020
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 960317664
Email: filip.adamove@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/3-7/2020
Hlavný kód CPV
45216200-6
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Predmetom je stavebný objekt (haly Husár), ktorý sa nachádza v lokalite Sliač na majetkovoprávne vysporiadaných pozemkoch vo vlastníctve MO SR.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

45320000-6

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sliač, Vojenský útvar 4977
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Projektová dokumentácia rieši rekonštrukciu troch hangárov oblúkových škrupinových oceľových hál v rozmeroch 18,0x22,0m s posuvnými oceľovými bránami rozmerov 15x6m. Modernizácia a rekonštrukcia hangárov rieši zateplenie hangárov, výmenu posuvných brán za zateplené skladacie brány, výmenu podlahy hangáru, celkovú rekonštrukciu obvodového plášťa hangáru a prístreška pre ŠZ (štartovacie zariadenie). Umelé osvetlenie hál Husár bude zabezpečené LED svietidlami určenými pre montáž do prostredia s nebezpečenstvom výbuchu. Projektová dokumentácia rieši prepojenie zariadení EPS rozmiestnených v jednotlivých hangároch na ústredňu EPS v pohotovostnej budove č. 102 a nové rozvody pre diaľkové ovládanie hangárových brán hál Husár. Pred začatím zemných prác treba zabezpečiť vytýčenie všetkých jestvujúcich podzemných inžinierskych sietí nachádzajúcich sa v trase navrhovaného rozvodu. Uvedené haly slúžia pre lietadlá a sú napojené na pojazdové dráhy. Vzhľadom na nové požiadavky v rámci ochrany životného prostredia rieši projekt výstavbu novej havarijnej nádrže pre letecké palivo v prípade havárie pri tankovaní paliva v hangári. Predložený projekt navrhuje modernizáciu existujúcich objektov, pričom sa nemení ich funkcia ani veľkosť. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Sliač - rekonštrukcia hál Husár č. 1 - 3 R
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2020-12-09T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 013 350,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-12-03T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45216200-6
Dodatočné kódy CPV
45310000-3

03000000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sliač, Vojenský útvar 4977
Opis obstarávania
Projektová dokumentácia rieši rekonštrukciu troch hangárov oblúkových škrupinových oceľových hál v rozmeroch 18,0x22,0m s posuvnými oceľovými bránami rozmerov 15x6m. Modernizácia a rekonštrukcia hangárov rieši zateplenie hangárov, výmenu posuvných brán za zateplené skladacie brány, výmenu podlahy hangáru, celkovú rekonštrukciu obvodového plášťa hangáru a prístreška pre ŠZ (štartovacie zariadenie). Umelé osvetlenie hál Husár bude zabezpečené LED svietidlami určenými pre montáž do prostredia s nebezpečenstvom výbuchu. Projektová dokumentácia rieši prepojenie zariadení EPS rozmiestnených v jednotlivých hangároch na ústredňu EPS v pohotovostnej budove č. 102 a nové rozvody pre diaľkové ovládanie hangárových brán hál Husár. Pred začatím zemných prác treba zabezpečiť vytýčenie všetkých jestvujúcich podzemných inžinierskych sietí nachádzajúcich sa v trase navrhovaného rozvodu. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 9
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 1 013 350,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmluvné strany sa v zmysle § 18 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní dohodli na navýšení jednotkových cien vybraných položiek rozpočtu, a tým aj navýšenie celkovej zmluvnej ceny, z dôvodu výrazného nárastu cien stavebných materiálov, ktorým boli predmetné položky rozpočtu dotknuté. Takýto výrazný nárast cien stavebných materiálov zmluvné strany nemohli objektívne predvídať ani pri vynaložení náležitej starostlivosti, pričom percentuálna hodnota nárastu cien stavebných materiálov prekračuje aj mieru podnikateľského rizika, ktorú by mal zhotoviteľ znášať. Vykonanie predmetných zmien zmluvy nemení charakter zmluvy, pričom v súlade s § 18 ods. 3 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní hodnota vykonávanej zmeny je nižšia ako 15 % hodnoty pôvodnej zmluvy aj po započítaní hodnoty zmeny zmluvy uvedenej v platnom Dodatku č. 1 k Zmluve o dielo č. 2020/121.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 1 013 350,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 159 494,04
bez DPH


Podcasty pre zákazníkov tohto portálu

Plán obnovy očami Lívie Vašákovej

Plán obnovy je v ostatnom období jednou z veľmi diskutovaných tém. Ako ho možno podnikateľmi reálne využívať? Čo znamená pre orgány verejnej...

Verejné obstarávanie v roku 2024

Oblasť verejného obstarávania si vyžaduje osobitnú pozornosť. Od 31.3.2024 nastávajú ďalšie zmeny v problematike verejného obstarávania. Aké...

Webináre formou otázok a odpovedí pre zákazníkov tohto portálu

Zmeny v zákone o verejnom obstarávaní

Lektor: JUDr. Marek Šmid, LLB.

Dátum: 14.6.2024

Čas konania: 11:00 - 12:00

Na tento webinár sa môžete zaregistrovať tu

Prihláste sa v prípade, že ste predplatiteľ portálu formou vyplnenia registračného formuláru.

Registrácia je záväzná!

Zoznam webinárov otázok a odpovedí a registračný formulár nájdete TU.

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 16.5.2024
1 EUR1,09 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,26 PLN (-0)
1 EUR24,71 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Sadzby NBS
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV
PREDPOVEĎ POČASIA